Mulla on vaan Kindle pöydällä.KunkkuJ kirjoitti:Mitä tuo nyt on. Meillä on lukemattomia kirjoja! 8)Anniel kirjoitti:Haluisin nähdä hateyn reaktion jos hän tulis kylään vanhempieni luokse... Vaikka ei sielläkään ole kuin muutama tuhat kirjaa
![Pettynyt [:/]](./images/smilies/icon_eek.gif)
Viesti Kirjoittaja tosikko »
Mulla on vaan Kindle pöydällä.KunkkuJ kirjoitti:Mitä tuo nyt on. Meillä on lukemattomia kirjoja! 8)Anniel kirjoitti:Haluisin nähdä hateyn reaktion jos hän tulis kylään vanhempieni luokse... Vaikka ei sielläkään ole kuin muutama tuhat kirjaa
Viesti Kirjoittaja hatey »
Viesti Kirjoittaja Mailia »
Minun kirjani voi kaikki laskea käsin.hatey kirjoitti:Minulla on arviolaskemisella n. 700-800 kirjaa.
Viesti Kirjoittaja hatey »
Viesti Kirjoittaja Macco »
Eikös tuollaiset ole vähän tylsiä, jos jokaisessa kuvassa on kirahvi?hatey kirjoitti:^Siis semmoisia joissa yhdistetään numeroituja pisteitä viivoilla ja sitten hihkaistaan: " Ei mutta tästä tulikin kirahvi"
Viesti Kirjoittaja Carde »
Eiks se oliski pelottavaa jos sieltä paljastus mursuja?Macco kirjoitti:Eikös tuollaiset ole vähän tylsiä, jos jokaisessa kuvassa on kirahvi?hatey kirjoitti:^Siis semmoisia joissa yhdistetään numeroituja pisteitä viivoilla ja sitten hihkaistaan: " Ei mutta tästä tulikin kirahvi"
hatey kirjoitti:^Siis semmoisia joissa yhdistetään numeroituja pisteitä viivoilla ja sitten hihkaistaan: " Ei mutta tästä tulikin kirahvi" vai kuvasarjakirjoja?
Viesti Kirjoittaja Mikael K. »
Sitten kannattaa varoa bibliofiileja. Suurin näkemäni kotikirjasto on 30 000 kirjaa järjestyksessä. Siinä on koko talo tai asunto kirjojen peitossa. Minulla on vain noin 8 - 9 hyllymetriä kirjoja pienessä asunnossa. Lukumäärästä en tiedä, kun kirjat ovat eri paksuisia.jjari kirjoitti:Kirjat ei kuulu normaaliin ihmisasumukseen. Ne pitää olla poissa näkyvistä. Yleensä se tarkoittaa että niitä ei saa olla. Paitsi jos on kirjastohuone niitä varten.
Viesti Kirjoittaja iDock »
Viesti Kirjoittaja Tauvo »
En ole koskaan laskenut montako on. Kahdessa (pienehkössä) asunnossa niitä on niin paljon kuin mahtuu ja loput on niiden häkkikellareissa. 5 pahilaatikollista myin niitä kirpputorilla... On niitä kertynyt.hatey kirjoitti:Minulla on arviolaskemisella n. 700-800 kirjaa.
Viesti Kirjoittaja Citruuna »
Meilläkin on muutama kirja... kirjoja lukemattomat ihmiset ovat sanoneet, että tulisivat hulluksi jos heillä oli näin paljon kirjoja kuin meillä. Mutta nyt siis osa niistä on joutunut nurkkaan pinoon, että saan pienoismallini hyllyynMikael K. kirjoitti:Sitten kannattaa varoa bibliofiileja. Suurin näkemäni kotikirjasto on 30 000 kirjaa järjestyksessä. Siinä on koko talo tai asunto kirjojen peitossa. Minulla on vain noin 8 - 9 hyllymetriä kirjoja pienessä asunnossa. Lukumäärästä en tiedä, kun kirjat ovat eri paksuisia.jjari kirjoitti:Kirjat ei kuulu normaaliin ihmisasumukseen. Ne pitää olla poissa näkyvistä. Yleensä se tarkoittaa että niitä ei saa olla. Paitsi jos on kirjastohuone niitä varten.
Viesti Kirjoittaja M.P.T »
Tälläisiä löytyy hyllystä itsellänikin. En kerää pelkkia Aku Ankkoja tai Nakke Lehtiä. Lisää on tulossa, mutta tiedä sitten milloin niitä ilmaantuu. Summassa tulee aina osteltua tälläistä taidetta.Mailia kirjoitti:Taitavat kuulua enemmänkin tähän jälkimmäiseen.
Itsellä on vain neljä voluumia Hidamaria ja sitten yksi kissamanga. Tai no, tänään löytyi jostain todella piilosta joku One Piece, jonka olen ilmeisesti joskus saanut ja joka menee nyt lukemattomana myyntiin.M.P.T kirjoitti:Tälläisiä löytyy hyllystä itsellänikin. En kerää pelkkia Aku Ankkoja tai Nakke Lehtiä. Lisää on tulossa, mutta tiedä sitten milloin niitä ilmaantuu. Summassa tulee aina osteltua tälläistä taidetta.Mailia kirjoitti:Taitavat kuulua enemmänkin tähän jälkimmäiseen.
Viesti Kirjoittaja Kain »
Viesti Kirjoittaja MasBe »
Tulee vastaus nyt TOSI vanhaan viestiin, mutta kun vasta nyt tähänkin thriidiin eksyin..adele kirjoitti:Anniel ajoi meikäläisen tuolta toisaalta tänne. Mitä täällä on? Ai, kuvia!
Laitetaan pari noin viikon takaa:
P1030403.jpg
Viesti Kirjoittaja Citruuna »
Viesti Kirjoittaja mansikkainen »
Viesti Kirjoittaja Armada »
Tauvo kirjoitti:Sataman valosaastetta.
Valosaaste on satamasta...Armada kirjoitti:Tauvo kirjoitti:Sataman valosaastetta.
Satama ilman vettä täysin turkkulaista,oli pakko pahoittelen..
Viesti Kirjoittaja Armada »
Tupla pahoittelu sittenTauvo kirjoitti:Valosaaste on satamasta...Armada kirjoitti:Tauvo kirjoitti:Sataman valosaastetta.
Satama ilman vettä täysin turkkulaista,oli pakko pahoittelen..
Viesti Kirjoittaja iFooni »