"Cydia does NOT have your SHSH. There's NO way for you to get them. Sorry. You are just too late."
Fuuuuk.
No kai mä voin koittaa ihan vaan breikata RedSnowlla? Ei kai se haittaakaan tee? Mihin ihmeeseen mä oisin sitä iTunes-palautusta edes tarvinnut?
Jaa'a. Meinasin vaan että palautat puhtaan 5.1.1:sen ja breikkaat uusiksi, vedin jotain omia johtopäätöksiä näköjään. Näköjään fysiikan tunti sekoittaa aivojani jotenkin. Mutta joo, kokeile vain breikata uusiksi PunaLumella.
Niin no, sitä mä kyllä vähän kelasin että jos ei muu auta niin noin sitten. Mutta ne SHSHt pitäis siis olla tallessa että mä voin palauttaa customfirmiksen luuriin? Vaikka siis customi ois sama 5.1.1 kuin luurissa nyt jo on?
mmmvuori kirjoitti:Niin no, sitä mä kyllä vähän kelasin että jos ei muu auta niin noin sitten. Mutta ne SHSHt pitäis siis olla tallessa että mä voin palauttaa customfirmiksen luuriin? Vaikka siis customi ois sama 5.1.1 kuin luurissa nyt jo on?
Jep, ilman SHSH-blobseja palautus ei onnistu kuin uusimpaan iOS-versioon.
Vetäsin nyt RedSnown nopeammalla backup/restore -metodilla (kun luuri on tyhjä ja aktivoitu). Siellä se Cydia vielä lepää, mutta ei vieläkään aukee. Nyt kuitenkin pääsee hieman pidemmälle kuin viimeksi, välähtää ihan semmosena vaaleana jo, kun viimeksi tuli vaan musta välähdys. Eli kyllä tää tästä etenee
Ei paholainen, vedin nyt pidemmän kaavan mukaan, ja silti Cydia kenkkuilee. Tuntuu nyt siltä, että pitäisi saada Cydia veke, ja vetää breikki sitten uusiksi.
Lähteekö Cydia poies jos breikkaan RedSnowlla, mutta en klikkaa boksia "asenna Cydia"?
mmmvuori kirjoitti:Ei paholainen, vedin nyt pidemmän kaavan mukaan, ja silti Cydia kenkkuilee. Tuntuu nyt siltä, että pitäisi saada Cydia veke, ja vetää breikki sitten uusiksi.
Lähteekö Cydia poies jos breikkaan RedSnowlla, mutta en klikkaa boksia "asenna Cydia"?
Mutta onko tosiaan - tämä nyt on ihan saakutti tyhmä kysymys - niin, että en voi palauttaa puhelinta vanhasta varmuuskopiosta päivittämättä iOssia? Teoreettinen kysymys seuraavaksi: Mitä jos luuriin tulisi varmuuskopiosta palauttamista vaativa jumitus jossain missä ei ole nettiä, mutta koneella olisi kuitenkin varmari? Nou gou?
Uskaltaakohan ton Cydian nyt vaan tuhota tuosta? Onko se ikään kuin appi appien joukossa, vai onkohan sen poistamisella jotain kauaskantoisia muita vaikutuksia? Tai onkohan tota Cydia -tauhkaa jossain muussakin hakemistossa?
Nyt menin sitten poistamaan iExplorerilla Cydian, ja tuntuu että luuri brikkas. Omppulogo tulee näkösälle, mutta mitään ei tapahdu. Ei mene DFU-moodiin.
Joo, sori. En voi kokoajan katsella tänne koulussa. Siis sait poistettua Cydian mutta luuri jäätyy omppulogoon? Yritäthän laittaa ihan oikeaoppisesti DFU-tilaan? Olisi aika erikoista että laite ei mene siihen tilaan.
Joo no kyllä mä lopulta sain sen DFU:hun. Ennen sitä näky vaan applelogo. Mutta iTunes (paholainen) ei ekalla yrittämällä ainakaan antanut palauttaa luuria, "This device isnt eligible for the requested firmware tms". Nyt koitan toisen kerran toisella koneella.
Tältä näyttää nyt:
Kuvankaappaus 2012-10-4 kello 14.34.49.png
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
mmmvuori kirjoitti:Joo no kyllä mä lopulta sain sen DFU:hun. Ennen sitä näky vaan applelogo. Mutta iTunes (paholainen) ei ekalla yrittämällä ainakaan antanut palauttaa luuria, "This device isnt eligible for the requested firmware tms". Nyt koitan toisen kerran toisella koneella.
Varmaan jossain on jo vastaus mutta en haulla suoraan löytänyt. Unlock pitäisi saada. Eli kysessä Iphone 3GS jossa firmis 5.1.1 ja baseband 5.16.05.
Sen verran tiedän että suoraan tuota ei saa unlocattua. Eli mikä on se tie miten se tehdään? Vai onko edes mahdollista?
Varmasti aika "kaluttu"aihe mutta kun auki pitäisi saada
Juuba kirjoitti:Varmaan jossain on jo vastaus mutta en haulla suoraan löytänyt. Unlock pitäisi saada. Eli kysessä Iphone 3GS jossa firmis 5.1.1 ja baseband 5.16.05.
Sen verran tiedän että suoraan tuota ei saa unlocattua. Eli mikä on se tie miten se tehdään? Vai onko edes mahdollista?
iPadin basebandilla onnistuu, tosin GPS ei toimi silloin.
mmmvuori kirjoitti:Joo no kyllä mä lopulta sain sen DFU:hun. Ennen sitä näky vaan applelogo. Mutta iTunes (paholainen) ei ekalla yrittämällä ainakaan antanut palauttaa luuria, "This device isnt eligible for the requested firmware tms". Nyt koitan toisen kerran toisella koneella.
Tältä näyttää nyt:
Kuvankaappaus 2012-10-4 kello 14.34.49.png
Kerro toki miten kävi toisen koneen kanssa.
No kerrotaan nyt sitten. Eli toisella koneella (air ML) meni läpi. Ekassa koneessa lioni. Molemmissa kuitenkin iTunes loppuun asti päivitetty.
Juuba kirjoitti:Varmaan jossain on jo vastaus mutta en haulla suoraan löytänyt. Unlock pitäisi saada. Eli kysessä Iphone 3GS jossa firmis 5.1.1 ja baseband 5.16.05.
Meneekö kaikkiin 3GS luureihin tuo baseband, valmistusajankoghdasta huolimatta? Millä sen sinne laitan? Edelleen
Meneekö kaikkiin 3GS luureihin tuo baseband, valmistusajankoghdasta huolimatta? Millä sen sinne laitan? Edelleen
Kaikkiin se ei mene, onko luurisi kummassa kastissa?
A5 prossuilla olevaa 4S ja iPad3 ei voi vielä downgrade ios 6 -> ios 5.1.1 versioon
Ainostaan jos on tallella ios 5.1.1 shsh niin voi palauttaa puhtaan ios 5.1.1
Lisäys:
siis jos laitteessa esim ios 5.1.1 JB niin voi palauttaa puhdas ios 5.1.1 Jos ios 6.0 on asennettu niin tällä hetkellä
ei voi palauttaa alemmaksi ios 5.1.1
Viimeksi muokannut mac_tumpelo, 5.10.2012 klo 18.51. Yhteensä muokattu 1 kertaa.