Yhteys pätkii siihen malliin ettei postipalvelimeen saa kunnon yhteyttä?Matt kirjoitti:Oikeastaan ainoa asia, joka on ärsyttänyt on se, että Mail kysyy salasanaa joskus aika useastikin. Mulla on Gmail käytössä Mail-ohjelman kautta.

Viesti Kirjoittaja CamoN »
Yhteys pätkii siihen malliin ettei postipalvelimeen saa kunnon yhteyttä?Matt kirjoitti:Oikeastaan ainoa asia, joka on ärsyttänyt on se, että Mail kysyy salasanaa joskus aika useastikin. Mulla on Gmail käytössä Mail-ohjelman kautta.
Viesti Kirjoittaja perminna »
Mulla oli sama ongelma Gmailin kanssa. Lisäksi muutakin outoa toimintaa tapahtui Mail+Gmail -yhteistyössä, mm. synkkauksessa oli ongelmaa ja muuta ihmeellistä. En jaksanut perehtyä ongelmaa sen syvällisemmin, kun olin luonut tilin useamman kerran uudestaan, vaan vaihdoin Google Notifieriin, joka toimii ilman ongelmia. Mailin kautta pyörii sitten kaikki muut sähköpostit.Matt kirjoitti:Oikeastaan ainoa asia, joka on ärsyttänyt on se, että Mail kysyy salasanaa joskus aika useastikin. Mulla on Gmail käytössä Mail-ohjelman kautta.
Viesti Kirjoittaja Juuba »
Viesti Kirjoittaja vilperi1 »
Viesti Kirjoittaja Nemesis »
Menet ostopaikkaan, ja kerrot että asema vaikuttaa vialliselta. "Raivoamista" en suosittele, ei ne myyjät sitä sinun konettasi ole rikkoneet.vilperi1 kirjoitti:Hei mulla on seuraavanalainen ongelma uuden minin(2.26) kanssa. Superdrive pitää ihan saakutti moista melua ja tuo levyt todella hitaasti. Eli kun laitan levyn sisään koko laite alkaa tärisemään ja tärisyttää koko pöytää samalla. Välillä myös kuuluu sellasta sireenimäistä melua, joka on tuskin kuitenkaan mikään varotus ääni. Huomenna menen raivoamaan osto paikkaan. Oliskiko jollai neuvoja tähän vielä tänään?
Viesti Kirjoittaja katainen »
Viesti Kirjoittaja Matt »