Rotta_ kirjoitti:Miksi te jaksatte jonotella?? UK store & Borderlinx hoitaa homman ilman jonoa, ilman lukitusta ja soneran kk-maksut huomioituna vielä samaan hintaan!
Jos niillä olisi vielä osamaksumahdollisuus ja huoltopiste Suomessa niin kuin Soneralla niin sitten tämä voisi olla varteenotettava vaihtoehto monille
'Pessimisti saattaa loppujen lopuksi olla oikeassa mutta optimistilla on ollut sillä välin pirun hauskaa'
Vikke kirjoitti:Tilaus aspan kautta 9.09, mutta ei ole vahvistusta kuulunut sähköpostiin
Samoin kuumottavinta tässä on vielä se, että aspan neitokainen lopetti puhelun ennenkuin sai tilauksen sisään. Jännittää URAKALLA.
Ehkäpä saavat viikonlopun aikana selvitettyä sotkunsa ja laitettua puhelimia postiinkin päin...
Sama, soitto aspaan 8.56 suoraan läpi, kaveri otti tilauksen ylös ja jäi kirjaamaan sitä järjestelmään. Tosin veikkaan et sekin tilausjärjestelmä heittää siellä erroria tällä hetkellä (nimim. jonkun verran soneran touhua tullut nähtyä läheltä käsin...), eli luultavasti tällä hetkellä tilaus odottaa notepadissa. Tilausvahvistusta odotellessa. Kyl se vaan niin taas oli et sonera kusi taas
Rotta_ kirjoitti:Miksi te jaksatte jonotella?? UK store & Borderlinx hoitaa homman ilman jonoa, ilman lukitusta ja soneran kk-maksut huomioituna vielä samaan hintaan!
Ilman jonoa? Älä nyt viitsi.
No joo, tarkoitin, että ei tarvitse tilausvaiheessa jonotella.
Taitaapa olla niin, ettei yhtään tilausvahvistusta ole tullut tuossa ainakaan kello 9.15 jälkeen. Toivottavasti. Jos on, se tarkoittaa sitä, että myöhemmin tilanneet ajelee komeasti mun tilaukseni ohi.
Riksa kirjoitti:Taitaapa olla niin, ettei yhtään tilausvahvistusta ole tullut tuossa ainakaan kello 9.15 jälkeen. Toivottavasti. Jos on, se tarkoittaa sitä, että myöhemmin tilanneet ajelee komeasti mun tilaukseni ohi.
Mä aloitin tekee netistä tilausta n. klo. 09.00, "kiitokset tilauksesta" sivua latailee vieläkin tuossa selaimessa mutta heti klo. 09.32 kilahti sähköpostiin vahvistus.
Riksa kirjoitti:Taitaapa olla niin, ettei yhtään tilausvahvistusta ole tullut tuossa ainakaan kello 9.15 jälkeen. Toivottavasti. Jos on, se tarkoittaa sitä, että myöhemmin tilanneet ajelee komeasti mun tilaukseni ohi.
Näen jo mitä tulee tapahtumaan: kello 15.00 tilaavat saavat tilaukset suoraan läpi ja aikaisin liikkeellä olleet saavat puhelimen joskus v*tun joulukuussa
MasBe kirjoitti:Sano lähettävänsä sähköpostiin tilausvahvistuksen, mutta ainakaan vielä ei mitään ole tullut..
Onko joku sellasen saanut jo? Siis puhelimitse tehdyn tilauksen jälkeen..
Samaa oon odotellu..Eli ei ainakaa viä oo tullu vahvistusta
Kaverille sanottiin ettei niitä vahvistuksia vielä tule, vaan ne tilaukset hakataan toistaiseksi vasta johonkin toiseen järjestelmään ja virallinen tilaus tehdään vasta myöhemmin kun on paremmin aikaa..
Soitto aspaan 8.53, tilaus tehty 9.01 ja vahvistus sähköpostiin 9.09.
Näin se sit menee. Onneks tällä kertaa itsellä ei oo hirveetä hoppua, kun on vielä tuo kelpo 3GS alla. Viime kesänä odotin Nokiasta iPhoneen siirtymistä kuin kuuta nousevaa. Nyt on aikaa odotella rauhassa.
Soneran pitää kyllä tehdä tuolle nettikaupalle jotakin. Ei mitään käsitystä miten hoidetaan kuormanjakoa useamman serverin kesken. Tämän osaa jo peruskoulustakin päässyt IT-ammattilainen mutta ei vaan Sonera. Heillä on ilmeisesti jossakin komeron nurkassa jokin hikinen serveri, joka hoitelee näitä nettikaupan hommia. Ei hyvä Sonera. Ei mitään ammattitaitoa !!!
Sain tehtyä tilauksen 16GB mallista verkkokaupan kautta ja vahvistussähköposti saapui klo 09:08 Saa nähdä kauanko kestää ennen kuin voi postista noutaa..
iPhone 4:n suuren suosion vuoksi Soneran verkkokaupassa on nyt ruuhkaa. Verkkokaupan ruuhka vaikuttaa myös asiakaspalvelun tilauksiin samalla tavalla. Pahoittelemme tilannetta!
Äsken soitin aspaan, 11min ja 32Gt musta on tilattu, itse sain päättää vielä että vanhan luurin loppuosa menee seuraavalle laskutuskaudelle, eli siis 4pv vasta mun tilaus menee heillä sisään. Nooo, eipä mulla kiire ole kun vanhakin toimii.
Epäilyt foorumilla pisti miettimään, joten päätinpä soittaa tuonne myyntipalveluun uudemman kerran. Puhelu ohjautui kulta-tason linjalle, kuten aiemmin ja jonottaa ei tarvinnnut yhtään.
Tällä kertaa linjan päässä oli täysin toinen henkilö, joka varmisti vielä kahdesta eri järjestelmästä, että tilaus on varmasti sisällä. Kuulemma näin oli ja tilaus on otettu jo käsittelyyn. Sähköpostivahvistusten kanssa on kuulemma hitautta, eikä ne muutenkaan tule yhtä nopeasti kuin verkkokaupan kautta tilattaessa. Saatavuudesta ei edelleenkään ollut tietoa, mutta ilmoittivat, että laittavat sähköpostitse n. kerran viikossa infoa tästä.
Yritin soittaa lisäksi tuon Soneran käyttämän tukkuyhtiön vastaavalle johtajalle, mutta puhelu yhdistyi vastaajaan. Ilmoittelen jos saan ks. hepun myöhemmin kiinni ja mahdollista lisätietoa saatavuudesta.
Viimeksi muokannut Pertti120, 30.7.2010 klo 10.38. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Pertti120 kirjoitti:Yritin soittaa lisäksi tuon Soneran käyttämän tukkuyhtiön vastaavalle johtajalle, mutta puhelu yhdistyi vastaajaan. Ilmoittelen jos saan ks. hepun myöhemmin kiinni ja mahdollista lisätietoa saatavuudesta.
Flean kirjoitti:no siis tässä on 8:58 asti päivitelty soneran sivua, ei päästä vaan millään läpi
Toi on kyl ihan p*rseestä, itse aloitin tilauksen tuohon samaan aikaan ja infernaalisen reloadaksen jälkeen 09.30 sain vahvistuksen sähköpostiin.
Latailee muuten edelleenkin tuossa tuota "kiitokset tilauksesta" sivua.
Pertti120 kirjoitti:Yritin soittaa lisäksi tuon Soneran käyttämän tukkuyhtiön vastaavalle johtajalle, mutta puhelu yhdistyi vastaajaan. Ilmoittelen jos saan ks. hepun myöhemmin kiinni ja mahdollista lisätietoa saatavuudesta.
Meinasitko siis postiin soitella ?
TNT:n varastolle on ennenkin soiteltu kun on Mac Prota odoteltu...
Kyselty että onko isoa rahtia tullut Applelle Suomeen.
Itse en ole soitellut, mutta kaveri kuulemma on.
Googlettamisen jälkeen selvisi, että siellähän myös Soneran iLuurit ovat myös
Viimeksi muokannut Kakkee, 30.7.2010 klo 10.46. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Niin, kyseessä on siis Itella Logistics Oy, tai tarkemmin sanottuna heidän "GSM-varasto Toijalassa", joka vastaa näistä Soneran kytkypuhelimien toimituksista. Tuon lafkan johtajalle yritin soitella, kun Sonerasta arvioivat, että heillä voi olla lisätietoa (ja varmaan onkin, jos vaan suostuvat jotain kertomaan).
Viimeksi muokannut Pertti120, 30.7.2010 klo 10.46. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
TNT:n varastolle on ennenkin soiteltu kun on Mac Prota odoteltu...
Kyselty että onko isoa rahtia tullut Applelle Suomeen.
Itse en ole soitellut, mutta kaveri kuulemma on.
Googlettamisen jälkeen selvisi, että siellähän myös Soneran iLuurit ovat myös
Niin, kyseessä on siis Itella Logistics Oy, tai tarkemmin sanottuna heidän "GSM-varasto Toijalassa", joka vastaa näistä Soneran kytkypuhelimien toimituksista. Tuon lafkan johtajalle yritin soitella, kun Sonerasta arvioivat, että heillä voi olla lisätietoa (ja varmaan onkin, jos vaan suostuvat jotain kertomaan).
Niin ja itella logistics oy on posti
Viimeksi muokannut oskariunit, 30.7.2010 klo 10.48. Yhteensä muokattu 1 kertaa.