kahvinaamari kirjoitti:Moi!
Koneeseen vaihdettiin Applen oma uus kovalevy virhevastuun piikkiin tammikuussa 2012. Apple ei korvannut levyä vaan jälleenmyyjä. Taistelunsa vuoksi
kone makasi huollossa kaksi viikkoa.
Nyt uus levy on paskana. Lisäksi ensimmäisen huollon jälkeen CD-Asema ei ole huolinut alkuperäistä asennuslevyä. Huomenna taas levy vaihtoon.
--8<----
Toi romppuaseman status kyllä kysyy huumorintajua. Olletikkin sen huomaaminen ja vääntäminen huollon piikkiin kun on yhtä kettua.
Väljästi itse asiaan liittyen. Minä asentelin käyttiksen taannoin kannettavaan jossa sama oireet romppuasemmassa kuin sinulla, polttamalla rompusta kopion. Henkilökohtaisesti olen aika vakuuttunut, että ongelma oli siina romppuasemassa, ei mediassa. Jostain syystä kuitenkin se rompuasema suostui lukeamaan poltettua levyä, mutta ei orginaalia.
Tuo asennusmedian käyttö olisi kuitenkin aika POP, ongelmasi korjaamiseksi. Jollain ilveellä päitäisi saada erillinen boottimedia, jolla käydä levyn kirjanpito läpi. Ongelmana taas tuo levykirjanpidon ja oikeuksien lievä ... hmm... rapautuminen, ei ole mitään uutta OSX:n kanssa.
No more mr. brown eye