Luulen, että ne samat vanhat skinit löytyy Vistasta, mitä oli XP:ssäkin. Ehkäpä tossa oli esitelty jokin uusi skini. Onhan WinXP:ssäkin Win2000 skin. Toi uus oli kyllä aika musertavan rumajamo kirjoitti: Onko kenelläkään kokemuksia XP:n beta-ajoilta? Meinaan, että tuo väritys voi kaikessa synkkyydessään olla vain betojen ominaisuus. lopulliseen releaseen tehdään sitten täyskäännös ja muutetaan kaikki karkkisen vaaleaksi ja siniseksi... Tuliskohan raitojakin...
Longhorn onkin Vista
Sana on (melkein) vapaa.
-
spiidi78
Re: Longhorn onkin Vista
Viesti Kirjoittaja spiidi78 »
-
Elroy
Viesti Kirjoittaja Elroy »
Pikkukorjaus, se ei ole skini vaan theme. Itsekkin olen pc-koneissa mm. töissä käyttänyt juuri ko. win2000 themeä. En pidä siitä candybox xp:n tyylistä.spiidi78 kirjoitti:Luulen, että ne samat vanhat skinit löytyy Vistasta, mitä oli XP:ssäkin. Ehkäpä tossa oli esitelty jokin uusi skini. Onhan WinXP:ssäkin Win2000 skin. Toi uus oli kyllä aika musertavan rumajamo kirjoitti: Onko kenelläkään kokemuksia XP:n beta-ajoilta? Meinaan, että tuo väritys voi kaikessa synkkyydessään olla vain betojen ominaisuus. lopulliseen releaseen tehdään sitten täyskäännös ja muutetaan kaikki karkkisen vaaleaksi ja siniseksi... Tuliskohan raitojakin...Tosin WinExplorerin ikkunan sisältö oli aika tyylikäs, paljon hienompi kuin Finder.
-
thebanzai
Viesti Kirjoittaja thebanzai »
Noita themejähän on netti väärällään. Sekä XP:lle että X:lle. Harvojen näkee niitä kyllä käyttävän, itse päädyin windowsissa win-iTunesin näköiseen teemaan ja olen jämähtänyt siihen. Metallinen ja siisti ja tungettelematon.rahi kirjoitti: Pikkukorjaus, se ei ole skini vaan theme. Itsekkin olen pc-koneissa mm. töissä käyttänyt juuri ko. win2000 themeä. En pidä siitä candybox xp:n tyylistä.
Switch-jahkailua jo vuodesta 2003
-
Maza
Viesti Kirjoittaja Maza »
jmaa kirjoitti:Kuva on Vistan Beta-versiosta, jota on jaettu jonkin sortin testaajille – siksi siinä on buginraportointiohjeistus näkyvästi esillä. Kuva on jonkun ihme fanaatikon sivuilta.Salli kirjoitti:Onko tuo kuva siis Vistasta? Heh, hyvä että ovat tajunneet laittaa heti työpöydälle linkin "How to report a bug?"... tulee meinaan aika tarpeeseen[:D]
Niin no, onhan tässä Tigerissäkin tuo bugin raportointimahdollisuus melko näkyvällä paikalla...
Tuosta Vista-nimestä vielä. Jos on Ameriikassa moinen firma, niin täällä Suomessa se on vallan paikannimi. Paimion, pieni kaupunki tuossa ykköstien varressa Turusta parikymmentä kilsaa Helsinkiin päin, keskustan nimi on osuvasti Vista. Taitaapa siellä vieläkin olla kodinkoneliike Vistavisiokin. Kaupunki mainostaa olevansa "valtavirran varrella", tiedon valtatiestäkö puhuvat...
Masa
Meidän planeettaamme ei ole mikään symbolinen kohtu, me ollaan kaikki suuressa sinisessä limousinessa (Jarkko Laine)
Hyppää
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka