EyeTV ilmoittaa "No device", ei signaalia. Mutta yllätys yllätys, koneen toisessa USB-portissa se toimiikin.
Voiko tähän olla syynä viimeöinen ukkonen? USB-portin menetys harmittaa.
Viesti Kirjoittaja BugsBunny »
Viesti Kirjoittaja ciao »
Hei, miten onnistuu sitten esim. elgato diversityllä ja imacilla maksullisten kanavien katselu? Antennitaloudessa ollaan.joonahe kirjoitti:Siis perustelevisiokanavat näkyvät näköjään sekä kaapelissa että antennitalouksissa antenniverkkoon tarkoitetuilla laitteilla. Ylen digikanavat, MTV3, Nelonen, SubTV jne. Eli kaikki ilmaiset digikanavat. Juuri katselen telkkaria kaapelipistokkeen kautta Miglian antenniverkkoon tarkoitetulla tikulla.remedy kirjoitti: Mitä kanavia mä sit menetän jos joudun vaihtaa "ilmateitse" kulkevaan yhteyteen?
Viesti Kirjoittaja MasBe »
Ei onnistu, jos siinä (mitä kuvien perusteella oletan) ei ole conax-korttipaikkaa..ciao kirjoitti:Hei, miten onnistuu sitten esim. elgato diversityllä ja imacilla maksullisten kanavien katselu? Antennitaloudessa ollaan.joonahe kirjoitti:Siis perustelevisiokanavat näkyvät näköjään sekä kaapelissa että antennitalouksissa antenniverkkoon tarkoitetuilla laitteilla. Ylen digikanavat, MTV3, Nelonen, SubTV jne. Eli kaikki ilmaiset digikanavat. Juuri katselen telkkaria kaapelipistokkeen kautta Miglian antenniverkkoon tarkoitetulla tikulla.remedy kirjoitti: Mitä kanavia mä sit menetän jos joudun vaihtaa "ilmateitse" kulkevaan yhteyteen?
Tahtoo nähdä futista ja lätkää canal+:lta ja tallentaa niitä macilla!
Viesti Kirjoittaja JuhaN »
EyeTV410 on ainoa Common Interface -paikallinen DVB-T-purkki. Siihen voi ostaa Conax-moduulin.ciao kirjoitti:Hei, miten onnistuu sitten esim. elgato diversityllä ja imacilla maksullisten kanavien katselu? Antennitaloudessa ollaan.joonahe kirjoitti:Siis perustelevisiokanavat näkyvät näköjään sekä kaapelissa että antennitalouksissa antenniverkkoon tarkoitetuilla laitteilla. Ylen digikanavat, MTV3, Nelonen, SubTV jne. Eli kaikki ilmaiset digikanavat. Juuri katselen telkkaria kaapelipistokkeen kautta Miglian antenniverkkoon tarkoitetulla tikulla.remedy kirjoitti: Mitä kanavia mä sit menetän jos joudun vaihtaa "ilmateitse" kulkevaan yhteyteen?
Tahtoo nähdä futista ja lätkää canal+:lta ja tallentaa niitä macilla!
Palaa sivulle “Yleiskeskustelu laitteista”