Sitkeää taitaisi olla...jakovski kirjoitti:anguksen lihasta
![Pirullinen [6]](./images/smilies/icon_twisted.gif)
Viesti Kirjoittaja Säfä »
Vieläkös sulla riittää sitä lihaa? Oli muuten älyttömän hyviä nämäkin pullatjakovski kirjoitti:Vielä kun tekee anguksen lihasta, niin avot. 5/5
Viesti Kirjoittaja jakovski »
Viesti Kirjoittaja Erño »
Viesti Kirjoittaja hatey »
Viesti Kirjoittaja Leader dog »
Viesti Kirjoittaja Leader dog »
ja hyvälle yhtä aikaa.Leader dog kirjoitti:Näyttää kyllä maksalle...
Viesti Kirjoittaja maccivaari »
Mistä ruskea väritys?hatey kirjoitti:Pupu on parasta.
Pupun kaveriksi pottumuusia ja juomana puolukkamehua.
Viesti Kirjoittaja maccivaari »
Ihan liian vähän menyy sisältyy maksaa- vois varovasti lähestyä vaimoa- näin ruokapuolelta..Leader dog kirjoitti:Näyttää kyllä maksalle...
Viesti Kirjoittaja dem0 »
Viesti Kirjoittaja K_Kolja »
Pehmeää jänistä?hatey kirjoitti:Pupu on parasta.
Viesti Kirjoittaja Pippin »
Tuntuisi jotenkin riippuvan maksastakin. Italiassa kai ekaa kertaa ymmärsin miltä maksa voi maistua. Sittemmin olen uusinut kokemuksen ostamalla vasikanmaksaa hallista. Se vanhan lehmän maksa, jota pakastettuna myydään K-kaupoissa ja johon saadaan omituinen raudan maku, ei ole samaa kamaa.dem0 kirjoitti:Ei voi kiistellä ei. Itse en pienenä lapsena, enkä vielä tuossa parikymppisenäkään sietänyt mitään maksaruokia. Ne oli inhokkeja ja kiersin ne kaukaa, vaikka kotona tuo ei lapsena onnistunut kun oli pakko syödä edes se pienin mahdollinen jauhemaksapihvi. Kaikki on aina itse tehtyjä ollut, ja nyt sitten, olisikohan tästä sellaiset kolmisen vuotta, ystävä käydessään sai suostuteltua maistamaan isäni tekemiä maksapihvejä (onko ne pihvejä vai mitä?) ja voi vitsi kun olivat hyvää! Maku muuttuu iän myötä, näin äiti sanoi minulle aina kun nirsoilin ruoan suhteen nuorempana, mutten uskonut. Oikeassahan hän taas kerran oli. Maksaruoat on hyviä jos ne hyvin on valmistettu, paitsi edelleen ne jauhemaksapihvit ovat yksi vastenmielisimmistä ruoista ikinä.
Viesti Kirjoittaja PKivireki »
Viesti Kirjoittaja K_Kolja »