Useita sormikkaita? Enemmän kuin vasen ja oikea käsi?Kain kirjoitti:Farkut, T-paitoja, neuleen, sormikkaita ja pinkit alushousut.
Oma ostos: Kauneutta käsille, kävin manikyyrissä.
Viesti Kirjoittaja hatey »
Useita sormikkaita? Enemmän kuin vasen ja oikea käsi?Kain kirjoitti:Farkut, T-paitoja, neuleen, sormikkaita ja pinkit alushousut.
Viesti Kirjoittaja tuomaril »
Viesti Kirjoittaja Pomzzi »
Hyi sinua!tuomaril kirjoitti:Pepsiä, Twix-patukka
Melko terveellistä elämää.
Viesti Kirjoittaja jomppeli »
Viesti Kirjoittaja Erño »
Viesti Kirjoittaja Kain »
Voisitko samalla ostaa minunkin laskut?Erño kirjoitti:Tuhlasin rahaa laskuihin.
Njet! Ostin myös pyjaman. Siihen menee 240€.Kain kirjoitti:Voisitko samalla ostaa minunkin laskut?Erño kirjoitti:Tuhlasin rahaa laskuihin.
Onpas kallis pyjama?Erño kirjoitti:Njet! Ostin myös pyjaman. Siihen menee 240€.Kain kirjoitti:Voisitko samalla ostaa minunkin laskut?Erño kirjoitti:Tuhlasin rahaa laskuihin.
Satiinia?hatey kirjoitti:Se on varmaan jotain hienoa silkkiä?
Onko ne sitten satiinista tehtyjä, jotka on päällystetty lehtikullalla?Erño kirjoitti:Puuvillaa, 450GSM Hybrid Weave.
Ok, itse pyjamat ei maksaneet noin paljoa, mutta mukaan otin myös aluspyjamat, jotka nostattivat hintaa.
Aluspyjamat on jotain ihme elastaania, tms.Kain kirjoitti:Onko ne sitten satiinista tehtyjä, jotka on päällystetty lehtikullalla?Erño kirjoitti:Puuvillaa, 450GSM Hybrid Weave.
Ok, itse pyjamat ei maksaneet noin paljoa, mutta mukaan otin myös aluspyjamat, jotka nostattivat hintaa.
Viesti Kirjoittaja ZeiEizh »
Ihmettelin samaa.hatey kirjoitti:Pyjamalla aluspyjama?
Viesti Kirjoittaja heppikepo »
pakko olla. En käytä vuodessakaan noin paljon rahaa vaatteisiin.Kain kirjoitti:Onko ne sitten satiinista tehtyjä, jotka on päällystetty lehtikullalla?Erño kirjoitti:Puuvillaa, 450GSM Hybrid Weave.
Juu. Tulee muuten hiertymiä kuristuksissa ja lukoissa.hatey kirjoitti:Pyjamalla aluspyjama?
Viesti Kirjoittaja mercury »
Viesti Kirjoittaja Touho »
Viesti Kirjoittaja Esa66 »