Tru dat....Mäksä kirjoitti:no jos ei tykkää 4:n ulkonäöstä tai ongelmista, niin miksipä ei, ei siin neloses normi käyttäjälle oo mitään niin mullistavaa. Pointti on kuitenkin se, että 8gigaisen hinta ei ole missään suhteessa järkevä, joten jos sen haluaa, niin ostaa nyt.
itse ottaisin uuden takuulla ennemmin hieman kalliimmalla
iPhone 4
-
Re: iPhone 4
Viesti Kirjoittaja Feldar »
-
Viesti Kirjoittaja Jujo »
-
Viesti Kirjoittaja Kakkee »
Kannattaa katsoa siitä "taulusta" minkä Jobs näytti WWDC:ssä viime kuun alussa.Jujo kirjoitti:Tuleekos tämä iPhone 4 myyntiin samaan aikaan Virossa kuin täällä kotisuomessa?
Siinä oli maat listattuna.
-
Viesti Kirjoittaja Jujo »
Ööh oon aika alottelia näissä hommissa joten mistä löytäsin ton taulun? Kiitos avusta.Kakkee kirjoitti:Kannattaa katsoa siitä "taulusta" minkä Jobs näytti WWDC:ssä viime kuun alussa.Jujo kirjoitti:Tuleekos tämä iPhone 4 myyntiin samaan aikaan Virossa kuin täällä kotisuomessa?
Siinä oli maat listattuna.
-
Tässä kuva, joka näytettiin WWDC:ssä viime kuussa.
Viroon ei ainakaan samaan aikaan kuin Suomeen ole laitteita näemmä tulossa.
Ps.
http://live.gdgt.com/2010/06/07/live-ww ... 1-13-57-am
Tässä pitkä pakkaus koko WWDC:stä, jos kiinnostaa tuossa on kaikki mitä siellä tapahtui!
![Hymy [:)]](./images/smilies/icon_smile.gif)
-
Kerroin hänelle, että tein kortin eilen itse

Näytin vielä toimivaa korttia Nokiasta ja kerroin että leikkasin sen keittiösaksilla.
AIka hiljaseksi meni kaveri 8)
-
Viesti Kirjoittaja Topa- »
iPhone 4 16GB
-
Viesti Kirjoittaja frenchy »
Serkkuni, joka on yhdysvaltojen kansalainen, on tulossa moikaamaan minua parin viikon päästä;
Mikäli hän ostaa minulle iPhone 4:n ilman sopimusta AT&T:n kanssa, niin voinko unlockata sen ja käyttää omaa DNA:n liittymää siinä?
Olisin erittäinen kiitollinen kaikista vastauksista, kun en itse näistä asioista tiedä.
-
Viesti Kirjoittaja Tege »
Vastasinkohan johon toiseen tästä samasta. JB vasta tulossa.frenchy kirjoitti:Terve!
Serkkuni, joka on yhdysvaltojen kansalainen, on tulossa moikaamaan minua parin viikon päästä;
Mikäli hän ostaa minulle iPhone 4:n ilman sopimusta AT&T:n kanssa, niin voinko unlockata sen ja käyttää omaa DNA:n liittymää siinä?
Olisin erittäinen kiitollinen kaikista vastauksista, kun en itse näistä asioista tiedä.
-
Viesti Kirjoittaja Tupu »
onko mulla ny menny jossai vaihees pahasti ohi? Saaks jenkkilästä iphonee ilman kytkyä?Tege kirjoitti:Vastasinkohan johon toiseen tästä samasta. JB vasta tulossa.frenchy kirjoitti:Terve!
-
Viesti Kirjoittaja Rihardi »
Juttuhan menee niin, että ilman sopimusta ostettaessa luuri on kuitenkin lukittu AT&T:n verkkoon, joten käytännössä ja teoriassakin se on lukittu. Mutta juuri luin uutisista nelosen unlockkauksesta, joten sen saanee lähiaikoina toimimaan millä tahansa liittymällä.Tupu kirjoitti:onko mulla ny menny jossai vaihees pahasti ohi? Saaks jenkkilästä iphonee ilman kytkyä?Tege kirjoitti:Vastasinkohan johon toiseen tästä samasta. JB vasta tulossa.frenchy kirjoitti:Terve!
linkki http://www.iclarified.com/entry/index.php?enid=10564
-
Viesti Kirjoittaja Tupu »
joo just luin tosta toisesta ketjusta että saa kytkyttömänä 699 dollarin hintaan ja silti ei oo sim-vapaa...Rihardi kirjoitti:Juttuhan menee niin, että ilman sopimusta ostettaessa luuri on kuitenkin lukittu AT&T:n verkkoon, joten käytännössä ja teoriassakin se on lukittu. Mutta juuri luin uutisista nelosen unlockkauksesta, joten sen saanee lähiaikoina toimimaan millä tahansa liittymällä.Tupu kirjoitti:onko mulla ny menny jossai vaihees pahasti ohi? Saaks jenkkilästä iphonee ilman kytkyä?Tege kirjoitti:Vastasinkohan johon toiseen tästä samasta. JB vasta tulossa.frenchy kirjoitti:Terve!
linkki http://www.iclarified.com/entry/index.php?enid=10564
-
Viesti Kirjoittaja Mika73 »
![Kieli [:P]](./images/smilies/icon_razz.gif)
-
Viesti Kirjoittaja inf »
Tyhmää alkaa ottaa ennakkovarauksia jos ei Apple ole vielä päivämääriä mahdolliselle toimitukselle edes kertonut.Mika73 kirjoitti:Mikähän Soneralla oikein maksaa.. Voisivat edes ottaa ennakkovaraukset vastaan, kun heidän takiaan Verkkokauppakin peruutti omat varaukset.. Aivan lähiaikoina.. Niin varmaan..
-
Viesti Kirjoittaja Mika73 »
![Kieli [:P]](./images/smilies/icon_razz.gif)
-
- Ylläpitäjä
Viesti Kirjoittaja Muffe »
-
Viesti Kirjoittaja maufarang »
-
Viesti Kirjoittaja arttula »
En ole huomannut juuri mitään ongelmia tähän saakka. Olen pitänyt luuria kädessä ihan normaalisti varomatta erityisesti mitään kohtaa. Silti ei ole pätkäissyt, kuin kerran, eikä silloinkaan "antennipalkeissa" ollut mitään vikaa.mistoheki kirjoitti:Onkohan nuo kuuluvuusongelmat ihan oikeasti noin pahoja kuin annetaan ymmärtää ??
Sellaisia, jotka osaavat laskea, ja sellaisia, jotka eivät osaa.
-
Viesti Kirjoittaja applerocks »
-
Viesti Kirjoittaja delic »
Olin kans intoa täynnä päivittämässä neloseen, mutta kyllä tää antennisählinki väkisin saa vähä miettimään, että josko vähä venailis ja kattois mitä apple tuolle tekee. Se vasta sitten ärsyttää jos hommaa luurin ja yhtäkkiä jotku alkaa saamaan korjattua luureja ja omassa on ongelma, vaikkakin epäilen, että jokapäiväisessä käytössä ei mitään ongelmaa tule. Kyllä silti hiukan pitää miettiä, sen verran suurista summista kuitenkin kyse, että kyllä laitteen pitää sitten kunnolla toimia vaikka todella kova halu onkin nelonen heti ensimmäisesten joukossa soneralta hommataapplerocks kirjoitti:Suosittelen kaikille iPhonen ostoa. LOISTAVA TUOTE!!!!
-
delic kirjoitti:Olin kans intoa täynnä päivittämässä neloseen, mutta kyllä tää antennisählinki väkisin saa vähä miettimään, että josko vähä venailis ja kattois mitä apple tuolle tekee. Se vasta sitten ärsyttää jos hommaa luurin ja yhtäkkiä jotku alkaa saamaan korjattua luureja ja omassa on ongelma, vaikkakin epäilen, että jokapäiväisessä käytössä ei mitään ongelmaa tule. Kyllä silti hiukan pitää miettiä, sen verran suurista summista kuitenkin kyse, että kyllä laitteen pitää sitten kunnolla toimia vaikka todella kova halu onkin nelonen heti ensimmäisesten joukossa soneralta hommataapplerocks kirjoitti:Suosittelen kaikille iPhonen ostoa. LOISTAVA TUOTE!!!!
Ma ymmarran, jos haluaa viela odottaa.
Miks mun puhelimessani ei ole ongelmaa? Media kertoo useista ongelmista ja ma en huomaa mitaan ongelmaa mun laitteessa!! Mista tama johtuu? Eiko kaikki laitteet valmisteta samalla tavalla? Minun kasittaakseni kylla.

-
Viesti Kirjoittaja strong »
Onko tämä tamperelainen iTekno toimittanut jo iphone 4 -kännyköitä suomalaisille asiakkailleen vai onko sim-vapaa laitteeseeni iPhone 3GS?Kakkee kirjoitti:Sain aikaseksi Sonera myyjälle aikamoisen ilmeen kun hän sanoi, että en saa DNA:n liittymällä iTeknolta ostettua Sim-vapaata iPhonea toimimaan koska DNA:lla ei ole mikro-simejä...
Kerroin hänelle, että tein kortin eilen itse![]()
Näytin vielä toimivaa korttia Nokiasta ja kerroin että leikkasin sen keittiösaksilla.
AIka hiljaseksi meni kaveri 8)
Ainakin iteknon sivuilla mainittiin että firman henkilökunta on kesälomalla elokuun toiselle viikolla saakka, mistä voisi päätellä ettei iPhone 4- myynti pelaa vaikka jostain onnistuisivat hankkimaankin iphone4- kännyköitä myyntiin.
-
Viesti Kirjoittaja legace »
Ei tuota antenni-ongelmaa huomaa, jos AT&T:n verkko on alueellasi hyvässä kondiksessa. Siihen koskeminen vaikuttaa jokaisen iPhone 4:sen sigaanin laatuun. Sillä ei kuitenkaan ole näkyvää vaikutusta, jos signaalitaso on tarpeeksi hyvä.applerocks kirjoitti:Ma ymmarran, jos haluaa viela odottaa.
Miks mun puhelimessani ei ole ongelmaa? Media kertoo useista ongelmista ja ma en huomaa mitaan ongelmaa mun laitteessa!! Mista tama johtuu? Eiko kaikki laitteet valmisteta samalla tavalla? Minun kasittaakseni kylla.
-
Viesti Kirjoittaja strong »
Onko silikonisuojakuori jonkinlainen ratkaisu? Nettiuutisten mukaan suojakuorella voi estää antennisignaalin vaimenemisen heikossa 3G- (EVDO?) verkossa.applerocks kirjoitti:Itsellani on ollut iPhone 4 katosissani yli viikon!! Itsellani ei ole antenniongelmaa eika mitaan muutakaan ongelmaa!! Puhelin on toiminut moitteettomasti. Tilasin oman iPhone 4:n AT&T:n verkkokaupasta 30 kesakuuta. Lahti AT&T:n varastosta viisi paivaa myohemmin ja saapui kaksi paivaa myohemmin. Ostin suojakuoreksi toissapaivana Bestbuysta Belkin Grip Vue for iPhone 4 vahvan silikonikuoren ja samana paivana tilasin Amazonista naytonsuojan. Suosittelen kaikille iPhone 4:n ostoa. LOISTAVA TUOTE!!!! Jos kenellakaan on kysyttavaa tuotteesta kysykaa pois!!
Saatko aikaan signaalipalkkien vahenemista ilman silikonisuojakuorta?
ks.
http://macmaa.com/2010/07/13/kuluttajal ... iongelmat/
-
Palaa sivulle “iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu”
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka