No ei ainakaan sille!tuomaril kirjoitti: Arttula. Tosin hän ei ole enää mode.

Viesti Kirjoittaja KunkkuJ »
No ei ainakaan sille!tuomaril kirjoitti: Arttula. Tosin hän ei ole enää mode.
Viesti Kirjoittaja tuomaril »
No entäs sitten Amanita. Hän varmaan arvostaisi lahjaasi tovin.KunkkuJ kirjoitti:No ei ainakaan sille!tuomaril kirjoitti: Arttula. Tosin hän ei ole enää mode.Myisi kuitenkin lahjan ja ryyppäisi rahat. Eikä se muutenkaan ymmärrä mitään joululahjojen päälle, pahimman luokan pakana kun on.
Viesti Kirjoittaja jomppeli »
Viesti Kirjoittaja Carde »
Oleppas rauhallinen senkin seniili savolainen. Paappas tulemaan infoa sitä fikkarista joskos se kiinnostaisi. Tarvetta kyllä olisi kun edellinen kunnon fikkari ei kestänyt ajaa pyöräkuormaajalla yli...KunkkuJ kirjoitti:Amanitalle ajattelin antaa lahjaksi ihan jotain muuta. Hetken ajattelin antaa sen lampun karseelle, mutta tulin järkiini. Se olisi saattanut oikeasti tarvita sitä siinä vaiheessa, kun uppoaa suohon. Mutta toisaalta, miksi päästää luontoon noin paljon myrkkyjä samaan paikkaan? Siinä karseessa on luontoemolla tarpeeksi pahimman luokan ongelmajätettä, ei siihen samaan tarvitse enää mitään lamppua ja sen akkua.
Näiden taskulamppujen käyttötarkoitus on oikeasti ihan jotain muuta kuin auttaa pyöräkuormaajaa pysymään pinnalla.Carde kirjoitti: Tarvetta kyllä olisi kun edellinen kunnon fikkari ei kestänyt ajaa pyöräkuormaajalla yli...
Viesti Kirjoittaja Carde »
Ei ollut vaarassa pudota pinnalta. Se fikkari jäi pyöräkuormaajan renkaan ja asfaltin väliin. Joku unohti sen renkaan päälle...KunkkuJ kirjoitti:Näiden taskulamppujen käyttötarkoitus on oikeasti ihan jotain muuta kuin auttaa pyöräkuormaajaa pysymään pinnalla.Carde kirjoitti: Tarvetta kyllä olisi kun edellinen kunnon fikkari ei kestänyt ajaa pyöräkuormaajalla yli...
Viesti Kirjoittaja Erño »
Viesti Kirjoittaja vinouma »
Anna se lamppu mulle. Mää oon oikeasti ihan pimeä kaveri.KunkkuJ kirjoitti:Näiden taskulamppujen käyttötarkoitus on oikeasti ihan jotain muuta kuin auttaa pyöräkuormaajaa pysymään pinnalla.
Olen tullut vakuuttuneeksi pimeydestäsi. Siitä en ole varma, auttaisiko yksi taskulamppu niin suuressa pimeydessä yhtään mitään?vinouma kirjoitti: Anna se lamppu mulle. Mää oon oikeasti ihan pimeä kaveri./V
Viesti Kirjoittaja arisel »
Ennusmerkit sarjan huonoudesta näkyivät jo trailereissa, joten en sortunut siihen lainkaan, vaikka ennakkopuheiden mukaan suhtauduin varauksellisen innokkaasti. Siis jos tämä on se LOST, josta joitakin vuosia sitten kohistiin ja kehuttiin että on hyvä sarja? Toisaalta jotkut katsovat jotain boldiksia, hyviä päiviä ja jopa salaisia eläimiä, ja kehuvat niitä hyviksi sarjoiksi...hatey kirjoitti:Itse petyin tuohon jo ensimmäisen kauden ensimmäisen jakson jälkeen.Tauvo kirjoitti:Sorry,Kain kirjoitti: Älä spoilaa, saakutti.
Eipä tuosta vuodatuksestani sitä loppua koskien selvinnyt muuta, kuin se että minun mielestäni se oli surkea. Onhan se tullut jo monta kertaa TV:stäkin.
Viesti Kirjoittaja tosikko »
Ups joo, sori, eihän tässä tapauksessa yksi lamppu riitäkkään. Sen verta pimeää sakkia koko porukka.KunkkuJ kirjoitti:Kukahan modeista tarvisi eniten valaistusta?tosikko kirjoitti:Laita joulupaperiin ja anna jollekkin modelle?KunkkuJ kirjoitti:Minä voisin myydä yhden uuden lampun, tuli ylimääräinen. Kiinnostaisikohan ketään tuollainen
Viesti Kirjoittaja Kain »
En mie kattelee mitään boldiksia (mikä se muuten on?), hyviä päiviä tai sallkareita (yäks pthyi).arisel kirjoitti: Ennusmerkit sarjan huonoudesta näkyivät jo trailereissa, joten en sortunut siihen lainkaan, vaikka ennakkopuheiden mukaan suhtauduin varauksellisen innokkaasti. Siis jos tämä on se LOST, josta joitakin vuosia sitten kohistiin ja kehuttiin että on hyvä sarja? Toisaalta jotkut katsovat jotain boldiksia, hyviä päiviä ja jopa salaisia eläimiä, ja kehuvat niitä hyviksi sarjoiksi...
Kaikenlaisia pikkuostoksia tuli tehtyä: kyniä ja kalentereita viimeksi. Mitsubishin uni-ball micro on aivan loistava kynä!
Viesti Kirjoittaja The raconteur »
True dat. Tilasinkin eilen Lostin kaikki tuotantokaudet Blu-Ray:na Amazon.co.uk:sta.Kain kirjoitti: Mutta kuitenkin LOST on loistava sarja.
Viesti Kirjoittaja arttula »
Täh ??! Mitä tarkoitat ?tuomaril kirjoitti:Arttula. Tosin hän ei ole enää mode.KunkkuJ kirjoitti:Kukahan modeista tarvisi eniten valaistusta?tosikko kirjoitti:Laita joulupaperiin ja anna jollekkin modelle?KunkkuJ kirjoitti:Minä voisin myydä yhden uuden lampun, tuli ylimääräinen. Kiinnostaisikohan ketään tuollainen
Viesti Kirjoittaja Tauvo »
Kyllä kaksi viimeistä kautta (vähintään) on aikamoista kuraa...The raconteur kirjoitti:True dat. Tilasinkin eilen Lostin kaikki tuotantokaudet Blu-Ray:na Amazon.co.uk:sta.Kain kirjoitti: Mutta kuitenkin LOST on loistava sarja.
Viesti Kirjoittaja hatey »
Viesti Kirjoittaja Erño »
Myönnä pois, et tajunnut mitä niissä tapahtui.Tauvo kirjoitti:Kyllä kaksi viimeistä kautta (vähintään) on aikamoista kuraa...The raconteur kirjoitti:True dat. Tilasinkin eilen Lostin kaikki tuotantokaudet Blu-Ray:na Amazon.co.uk:sta.Kain kirjoitti: Mutta kuitenkin LOST on loistava sarja.
Niin kauan se olikin hyvää, kun ei ollut mitään hajua, mutta sitten kun tajusi tuli sellainen huijatuksi tullut fiilis.Erño kirjoitti:Myönnä pois, et tajunnut mitä niissä tapahtui.Tauvo kirjoitti:Kyllä kaksi viimeistä kautta (vähintään) on aikamoista kuraa...The raconteur kirjoitti:True dat. Tilasinkin eilen Lostin kaikki tuotantokaudet Blu-Ray:na Amazon.co.uk:sta.Kain kirjoitti: Mutta kuitenkin LOST on loistava sarja.
Viesti Kirjoittaja jomppeli »
Yhdyn tähän. Sarja muuten loistava mutta loppu on kuraa.Tauvo kirjoitti:
En viitsi spoilata nyt, mutta et voi väittää, ettei viimeinen jakso olisi pilannut koko sarjaa...
Viesti Kirjoittaja Citruuna »
Kerro mulle miten se päättyi. Tykkäsin alussa ihan kauheesti tästä, ja nyt mulla on se vimppa osa tallennettuna, mutta en jaksais katsoa sitä kun se meni niin tylsäksi loppua kohden, mutta haluaisin silti tietää misät oli kysymysTauvo kirjoitti:Pannukakku...Kain kirjoitti:Lost Final Season 6 ♥
![]()
Pari ekaa kautta oli mielestäni hyviä. Viimeisen jakson jälkeen tuntui siltä, että nyt minua on kusetettu. Se oli justiinsa niin lattea loppu, kuin pelkäsin. Huonompi loppu olisi ollut ainoastaan "... ja kaikki olikin vain unta..." -lopetus
Viesti Kirjoittaja Kain »
Ei saa kertoa, kun mie oon täällä ja enkä oo kattonu sitä.Citruuna kirjoitti:Kerro mulle miten se päättyi. Tykkäsin alussa ihan kauheesti tästä, ja nyt mulla on se vimppa osa tallennettuna, mutta en jaksais katsoa sitä kun se meni niin tylsäksi loppua kohden, mutta haluaisin silti tietää misät oli kysymysTauvo kirjoitti:Pannukakku...Kain kirjoitti:Lost Final Season 6 ♥
![]()
Pari ekaa kautta oli mielestäni hyviä. Viimeisen jakson jälkeen tuntui siltä, että nyt minua on kusetettu. Se oli justiinsa niin lattea loppu, kuin pelkäsin. Huonompi loppu olisi ollut ainoastaan "... ja kaikki olikin vain unta..." -lopetus
Et vaan osaa.Erño kirjoitti:Myönnä pois, et tajunnut mitä niissä tapahtui.Tauvo kirjoitti:Kyllä kaksi viimeistä kautta (vähintään) on aikamoista kuraa...The raconteur kirjoitti:True dat. Tilasinkin eilen Lostin kaikki tuotantokaudet Blu-Ray:na Amazon.co.uk:sta.Kain kirjoitti: Mutta kuitenkin LOST on loistava sarja.
Laitoin yv:llä, ettei Kainin kallis hankinta mene pilalle...Citruuna kirjoitti: Kerro mulle miten se päättyi. Tykkäsin alussa ihan kauheesti tästä, ja nyt mulla on se vimppa osa tallennettuna, mutta en jaksais katsoa sitä kun se meni niin tylsäksi loppua kohden, mutta haluaisin silti tietää misät oli kysymys
Viesti Kirjoittaja The raconteur »
Olisivathan ne voineet olla parempiakin, se on totta. Kokonaisuutena tämä on kuitenkin yksi parhaista sarjoista ikinä. Moni diggasi ensimmäisien kausien suoraviivaisesta meiningistä, mutta minulle sopii oikein hyvin nuo mystisemmätkin jutut.Tauvo kirjoitti:Kyllä kaksi viimeistä kautta (vähintään) on aikamoista kuraa...The raconteur kirjoitti:True dat. Tilasinkin eilen Lostin kaikki tuotantokaudet Blu-Ray:na Amazon.co.uk:sta.Kain kirjoitti: Mutta kuitenkin LOST on loistava sarja.
Viesti Kirjoittaja arisel »
Lähinnä tarkoitin sitä, että mitä tahansa potaskaa ruudusta suolletaankin, niin aina löytyy joku, jonka mielestä se on aivan loistavaa tavaraa...Kain kirjoitti:En mie kattelee mitään boldiksia (mikä se muuten on?), hyviä päiviä tai sallkareita (yäks pthyi).arisel kirjoitti: Ennusmerkit sarjan huonoudesta näkyivät jo trailereissa, joten en sortunut siihen lainkaan, vaikka ennakkopuheiden mukaan suhtauduin varauksellisen innokkaasti. Siis jos tämä on se LOST, josta joitakin vuosia sitten kohistiin ja kehuttiin että on hyvä sarja? Toisaalta jotkut katsovat jotain boldiksia, hyviä päiviä ja jopa salaisia eläimiä, ja kehuvat niitä hyviksi sarjoiksi...
Kaikenlaisia pikkuostoksia tuli tehtyä: kyniä ja kalentereita viimeksi. Mitsubishin uni-ball micro on aivan loistava kynä!
Mutta kuitenkin LOST on loistava sarja.