![Neutraali [:|]](./images/smilies/icon_neutral.gif)
Viesti Kirjoittaja Aadee »
Viesti Kirjoittaja Tauvo »
Minä kumilakanoita etsiskelen....Aadee kirjoitti:Porvoo on niin aivan surkea paikka etsiä tyynyliinoja ja aluslakanoita, pelkkiä pastellisävyjä kaikkialla.Kaikenlisäksi tilaamani ja tänään saapuneet Leopardi-lakanat ja tyynyliina ovatkin keinokuitusatiinia, joka toki lisäävät erotiikka-efektiä 8) mutta huonontavat unenlaatua.
Viesti Kirjoittaja hatey »
Tuossa olet oikeassa! 8)Aadee kirjoitti:Porvoo on niin aivan surkea paikka...
Ai...hatey kirjoitti:Tuossa olet oikeassa! 8)Aadee kirjoitti:Porvoo on niin aivan surkea paikka...
Viesti Kirjoittaja jackdanieels »
Porvoo on iha takapuoli, olen asunut täällä 22 vuotta ja keljuttaa nuo ruotsalaiset. Siksi muutan itään ja kiitän luojaani, että olen opiskellut venäjääTauvo kirjoitti:Ai...hatey kirjoitti:Tuossa olet oikeassa! 8)Aadee kirjoitti:Porvoo on niin aivan surkea paikka...
Ei siinä minun mielestäni ole mitään vikaa. Olen viihtynyt hyvin joka kerta siellä käydessäni...
Hyvää matkaa ja muista pysyä siellä Venäjällä, jossa kaikki on paskaa paitsi kusi.jackdanieels kirjoitti: Porvoo on iha takapuoli, olen asunut täällä 22 vuotta ja keljuttaa nuo ruotsalaiset. Siksi muutan itään ja kiitän luojaani, että olen opiskellut venäjää
Haha luulit, että venäjälle muuttaisin. hehe itä-suomea tarkoitin ja siellä ne tulevaisuuden työt onTauvo kirjoitti:Hyvää matkaa ja muista pysyä siellä Venäjällä, jossa kaikki on paskaa paitsi kusi.jackdanieels kirjoitti: Porvoo on iha takapuoli, olen asunut täällä 22 vuotta ja keljuttaa nuo ruotsalaiset. Siksi muutan itään ja kiitän luojaani, että olen opiskellut venäjää
Komppaan kyllä, prkl kun noita bättre folkkenia tulee joka raosta ja on niin parempaa.jackdanieels kirjoitti: Porvoo on iha takapuoli, olen asunut täällä 22 vuotta ja keljuttaa nuo ruotsalaiset. Siksi muutan itään ja kiitän luojaani, että olen opiskellut venäjää
Viesti Kirjoittaja Peitsamo »
Viesti Kirjoittaja Muffe »
Seuraavalla viestillä paukahtaa tonni!Peitsamo kirjoitti:Selvisinpä töihin sitten lopulta. Hieman oli heikolla hapella, mutta ei sitä nyt pois kehtaa jäädä pienen mahataudin takia. Pari kertaa sai käydä paskalla, mutta se nyt oli ihan normisettiä
Parempaa? Johtuuko ongelmanne kenties ainoastaan siitä, että ette ymmärrä kieltä?!? Huvittaa ajatella, että joku on niin PerSu, että pystyy loukkaantumaan kun joku puhuu jotain muuta kieltä. Voi hellanlettas sentään...Aadee kirjoitti:Komppaan kyllä, prkl kun noita bättre folkkenia tulee joka raosta ja on niin parempaa.jackdanieels kirjoitti: Porvoo on iha takapuoli, olen asunut täällä 22 vuotta ja keljuttaa nuo ruotsalaiset. Siksi muutan itään ja kiitän luojaani, että olen opiskellut venäjää
En tarkoita kieltä, vaan käytöstä (pääosin vanhemmilla ihmisillä siis) joka on nokkapystyssä menoa, joita löytyy suomalaistenkin puolelta. Ei mulla ole ruotsinkielisiä duunareita vastaan mitään, oikein leppoista porukkaa mutta ne mummot turkeissaan sun muut "minä olen parempi"-asenteella vetävät, jotka ei arvosta sitä kun toinen puhuu ja palvelee kielellä joka ei ole oma äidinkieli, vaikka voisi vetää pissipää suomea päin naamaa ja odottaa asiakaspalautetta.Tauvo kirjoitti:Parempaa? Johtuuko ongelmanne kenties ainoastaan siitä, että ette ymmärrä kieltä?!? Huvittaa ajatella, että joku on niin PerSu, että pystyy loukkaantumaan kun joku puhuu jotain muuta kieltä. Voi hellanlettas sentään...Aadee kirjoitti:Komppaan kyllä, prkl kun noita bättre folkkenia tulee joka raosta ja on niin parempaa.jackdanieels kirjoitti: Porvoo on iha takapuoli, olen asunut täällä 22 vuotta ja keljuttaa nuo ruotsalaiset. Siksi muutan itään ja kiitän luojaani, että olen opiskellut venäjää
Viesti Kirjoittaja Marbo »
Tuota minäkin olen ihmetellyt...Aadee kirjoitti:
En tarkoita kieltä, vaan käytöstä (pääosin vanhemmilla ihmisillä siis) joka on nokkapystyssä menoa, joita löytyy suomalaistenkin puolelta. Ei mulla ole ruotsinkielisiä duunareita vastaan mitään, oikein leppoista porukkaa mutta ne mummot turkeissaan sun muut "minä olen parempi"-asenteella vetävät, jotka ei arvosta sitä kun toinen puhuu ja palvelee kielellä joka ei ole oma äidinkieli, vaikka voisi vetää pissipää suomea päin naamaa ja odottaa asiakaspalautetta.
Esim. Helsingissä Foorumin Arnold'silla työskentelvän kaverini mukaan, täkäläiset svenskatalandet on tottunut asioimaan englanniksi, koska eivät oleta että joku puhuisi ruotsia tai tarpeeksi hyvin, ja ovat hyväksyneet tämän, ilman suurta älä mölöä. Kun taas täällä vedetään hernenenään, jos eka sana myyjän suusta on suomea eikä ruotsia.Tauvo kirjoitti:
Tuota minäkin olen ihmetellyt...
Jakomäessä asuva asioi hädintuskin suomea puhuvalla lääkäriharjoittelijalla terveyskeskuksessa ja on tyytyväinen kun saa perjantain sairaslomatodistuksen, mutta Sipoossa asuva suomea täysin osaava von Toetterstroem parkuu yleisöosastolla ontuen ruotsia puhuvasta suomalaisesta terveyskeskuslääkäristä.
On se jännää kun suomalaisia kutsutaan automaattisesti persuiksi tai härmäläisiksi, jos ei puhu suomea ja ruotsia sekaisin esim:jag betala intte maksukortti jag har lamppu jag etsiä oikea kanta jag inte tala finska. Toki tietyt henkilöt on mukavia mutta pitäkää rannikot mun puolesta, mä lähen menee..Aadee kirjoitti:En tarkoita kieltä, vaan käytöstä (pääosin vanhemmilla ihmisillä siis) joka on nokkapystyssä menoa, joita löytyy suomalaistenkin puolelta. Ei mulla ole ruotsinkielisiä duunareita vastaan mitään, oikein leppoista porukkaa mutta ne mummot turkeissaan sun muut "minä olen parempi"-asenteella vetävät, jotka ei arvosta sitä kun toinen puhuu ja palvelee kielellä joka ei ole oma äidinkieli, vaikka voisi vetää pissipää suomea päin naamaa ja odottaa asiakaspalautetta.Tauvo kirjoitti:Parempaa? Johtuuko ongelmanne kenties ainoastaan siitä, että ette ymmärrä kieltä?!? Huvittaa ajatella, että joku on niin PerSu, että pystyy loukkaantumaan kun joku puhuu jotain muuta kieltä. Voi hellanlettas sentään...Aadee kirjoitti:Komppaan kyllä, prkl kun noita bättre folkkenia tulee joka raosta ja on niin parempaa.jackdanieels kirjoitti: Porvoo on iha takapuoli, olen asunut täällä 22 vuotta ja keljuttaa nuo ruotsalaiset. Siksi muutan itään ja kiitän luojaani, että olen opiskellut venäjää
Viesti Kirjoittaja Erño »
Ei, vaan olet viisastunut. Tai ehkä sittenkin tyhmistynyt, kun luulet, että olet tyhmistynyt jättämällä rommin pois.Peitsamo kirjoitti:Viina on viisasten juoma 8)
Olen kyllä tullut tyhmemmäksi, kun tätä nykyä juon totinikin ilman rommia
Viesti Kirjoittaja carrbon »
Et ole peruskoulua käynyt?jackdanieels kirjoitti:Karjalan prikaatin kenraali sanoi, jos ei ole opetettu ei voi vaatia. Tätä olen usein käyttänyt mutta ei sivari hurrit ymmärrä
Viesti Kirjoittaja Erño »
Tai jos sen oppii niin unohtaa.Erño kirjoitti:Ei peruskoulussa mitään opi.
Viesti Kirjoittaja Mailia »
Aijaa. Minä ainakin opin lukemaan.Aadee kirjoitti:Tai jos sen oppii niin unohtaa.Erño kirjoitti:Ei peruskoulussa mitään opi.