Tosi apuva pyytäpi hän kerrankin
Sana on (melkein) vapaa.
20 viestiä
• Sivu 1/1
-
Tosi apuva pyytäpi hän kerrankin
Viesti Kirjoittaja Salamijakk »
Olin ojentamassa teille homppulaiset virallisesti laittoman, mutta nykyisin vähemmän laittoman Härmärock 86 pätkän, missä Juice pilveksi pistää sen kesäistä _Zernoa ja Yle tulee väliin, mutta jännää kuultavaa siihen jäi.
Onjelma on MP3 on 6,4 MT ja mihin vaan sitä ei voi ladata. Eli latauspaikka tuolle soitannolle niin saatte syntistä USSR-vaikkua korviinne.
Mulla on rekisteröitynä Yötuubi, mut siellä vaaditaan jotain öljyä (videota ja oisin vieotakin, mutta...ja vaikeeks meni).. Ja Yahoo missä rajana on 5MT.
AAPUVA!
Onjelma on MP3 on 6,4 MT ja mihin vaan sitä ei voi ladata. Eli latauspaikka tuolle soitannolle niin saatte syntistä USSR-vaikkua korviinne.
Mulla on rekisteröitynä Yötuubi, mut siellä vaaditaan jotain öljyä (videota ja oisin vieotakin, mutta...ja vaikeeks meni).. Ja Yahoo missä rajana on 5MT.
AAPUVA!
ELÄMÄN JA KUOLEMAN VÄLISSÄ ON AIKA, KÄYTITPÄ SEN MITEN TAHANSA
- Salamijakk
- Salamijakk
-
-
-
-
Tämä shiting klisee taas ennen varsinaista toimitusta. Mutta Hyvä uutta vuotta ja parempaa vanhaa vuotta. Kohta korviinne kajahtaa, kunhan. Ou shitt se on englantia...
Odotusaika pitenee kuten naisella..Kiitellään nyt etukäteen vaik ei tiedä mitä saadaan- POX
Odotusaika pitenee kuten naisella..Kiitellään nyt etukäteen vaik ei tiedä mitä saadaan- POX
- Salamijakk
- Salamijakk
-
Re: Tosi apuva pyytäpi hän kerrankin
Viesti Kirjoittaja masa »
macmasa ät geemail piste com tuollaiset pitäisi sopia. Juice on...Salamijakk kirjoitti:Olin ojentamassa teille homppulaiset virallisesti laittoman, mutta nykyisin vähemmän laittoman Härmärock 86 pätkän, missä Juice pilveksi pistää sen kesäistä _Zernoa ja Yle tulee väliin, mutta jännää kuultavaa siihen jäi.
AAPUVA!
En oo korvaamaton, mutta paras maharollinen.
-
Viesti Kirjoittaja Thoth »
No, katson sen aikaa Monty Pythonin Holy Grailia, joka minulla tosin on DVD:llä. Tosin, hmm, onkohan Herttoniemessä vielä auki joku paikka, josta saa ruokaa? Takaisin ulos, ehkä pian takaisin, aika pian takaisin joka tapauksessa...
"Tulkaa katsomaan systeemin väkivaltaa! Näin minua sorretaan!"
-- Monty Python, Holy Grail, noin minuutti sitten.
Ja nyt ulos!
"Tulkaa katsomaan systeemin väkivaltaa! Näin minua sorretaan!"
-- Monty Python, Holy Grail, noin minuutti sitten.
Ja nyt ulos!
-
-
Viesti Kirjoittaja Jaroneko »
Hampuris? On meinaan mainiot purilaiset.Thoth kirjoitti:Tosin, hmm, onkohan Herttoniemessä vielä auki joku paikka, josta saa ruokaa?
Sitten jos tarpeeksi ruoan käsitettä venyttää, on Shelli ainakin auki...

MacBook Pro 15.4" Glossy C2D 2.33GHz, 4GB, X1600 256MB, 10.7.4
(PeliPC Intel C2Q Q8200, 3GB, HD5850, W7)
-
No pirkula ja POX!
Kokkeloo vaik ei vielä aamukokkeloo, tiiättäkö mitä mursu sano samammakkomiehelle: Mee kotia paistamaan sitä lohia eukolles...
Ok tää loi joku jekkusaitti missä myytiin vihreitä vee-kirjaimia ja punaisia äx-kirjaimia, mutta poimin sieltä linkinpoikasen. En tiiä toimiiko tämä, mutta saapihan sitä kokkeilla:
http://rapidshare.com/files/80399240/_H ... k_86_1.mp3
Tai
http://rapidshare.com/files/80400902/_H ... 1.mp3.html
Kokkeloo vaik ei vielä aamukokkeloo, tiiättäkö mitä mursu sano samammakkomiehelle: Mee kotia paistamaan sitä lohia eukolles...
Ok tää loi joku jekkusaitti missä myytiin vihreitä vee-kirjaimia ja punaisia äx-kirjaimia, mutta poimin sieltä linkinpoikasen. En tiiä toimiiko tämä, mutta saapihan sitä kokkeilla:
http://rapidshare.com/files/80399240/_H ... k_86_1.mp3
Tai
http://rapidshare.com/files/80400902/_H ... 1.mp3.html
- Salamijakk
- Salamijakk
-
-
Sen vaan sanon teille polovet, että tallennusta päälle ja YLE saa vielä samariinia, ku on tuon tallenteen, mikä mulla tosin kokonaisuudessaan löytyypi C-kasetilta. Nii, jos ylen arkistot alkvat muistuttamaan Suopon (sunnuntaijuopon) Rusipeliä, niin tämä sukupolvi kiidättää heille USSR-vaikkua ja Nokian pullatonta vetyä heidän korvapuustiinsa
Kiva jos tuli, ois se kiva jos mullekin joku naisystävä tulis
Kiva jos tuli, ois se kiva jos mullekin joku naisystävä tulis
- Salamijakk
- Salamijakk
-
Hampuris? Netissä kerrotaan lähinnä, että "Hampuris, Laivalahdenkatu", mutta ei kerrota numeroa kadulla! Olen juuri muuttanut Herttoniemenrantaan sen jälkeen, kun en ole viimeisen kymmen vuoden aika asunut juuri Kalliota kauempana keskustasta. Ei heti löydy paikat täällä "maaseudulla".Jaroneko kirjoitti:Hampuris? On meinaan mainiot purilaiset.Thoth kirjoitti:Tosin, hmm, onkohan Herttoniemessä vielä auki joku paikka, josta saa ruokaa?
Sitten jos tarpeeksi ruoan käsitettä venyttää, on Shelli ainakin auki...
Shellin kyllä löysin itsekin. Sen takaa löytyi vielä McDonalds, jossa oli autoväylä vielä auki. Menin siihen autojen perään jonottamaan. Luukulla sanottiin, että olisi pitänyt puhua etukäteen tilaus johonkin tolppaan, mutta ystävällisesti antoivat tilauksen myös tuolla tavalla.
Ihan mielenkiintoinen paikka tämä Herttoniemi muuten, merta ja luontoa on paljon lähellä ja Herttoniemenrannassa on myös mielenkiintoista uudempaa rakennusta...
-
Jos minussa minkään vertaa ennustaja eukkoa (jos olisimme intiassa, eu-nukkia).
Voin vakuuttaa, että ei se Junglerin vika oo, että historia hikoilee.
Se on kyllä Junglerin vika, että sillä kummasakin kädessä kommunikaattori ja vapaa-aika viivästyy kuin Naisella nykyisin vaihdevuodet.
Eli Kiitos suomen Turku ja se Junglerin monaliisa on jo täällä kiirettömän hoivissa. Mistään et voi enää häntä tavoittaa, sillä muutamme lapsemme kanssa Malagaan.
Voin vakuuttaa, että ei se Junglerin vika oo, että historia hikoilee.
Se on kyllä Junglerin vika, että sillä kummasakin kädessä kommunikaattori ja vapaa-aika viivästyy kuin Naisella nykyisin vaihdevuodet.
Eli Kiitos suomen Turku ja se Junglerin monaliisa on jo täällä kiirettömän hoivissa. Mistään et voi enää häntä tavoittaa, sillä muutamme lapsemme kanssa Malagaan.
- Salamijakk
- Salamijakk
-
Olen itse ollut noista digisekoiluista onnellisen tietämätön ilman televisiota. Sattumalta tällä hetkellä on mahdollisuus seurata tuota digi-tv:tä. Täytyy kiittää Jungleria edes tuosta Yle Teeman Monty Python -illasta! Yle Teeman porukka on tosin varmaan ostanut jonkun paketin noita Monty Pythoneita, koska sieltä tulee aina niitä kun olen käynyt vanhempien luona.
-
Re: Tosi apuva pyytäpi hän kerrankin
Wiki:Salamijakk kirjoitti:Olin ojentamassa teille homppulaiset virallisesti laittoman, mutta nykyisin vähemmän laittoman Härmärock 86 pätkän, missä Juice pilveksi pistää sen kesäistä _Zernoa ja Yle tulee väliin, mutta jännää kuultavaa siihen jäi.
"Nimi "tšornobyl" tarkoittaa pujoa (mutta voi myös tarkoittaa koiruohoa tai "tavallista koiruohoa"), kirjaimellisesti se on "musta ruoho"."
Koiruohohan on myös absintin mystinen ainesosa, joten ihan hyvin toimii tuo Juicen väännös siinäkin mielessä.

-
Joo Että Joo, että jotta että joo!
Oikeat kiitokset ratkaisun esittäjälle: Blank^
Mutta minä olen jo myöhästynyt tästä hässäkästä. Ei siksi, etten voisi uusi latoa Balankin ansiosta. Ja niinhän vonkin tehdä, ei minua mitkään vaaliesteet haittaa
Oikeat kiitokset ratkaisun esittäjälle: Blank^
Mutta minä olen jo myöhästynyt tästä hässäkästä. Ei siksi, etten voisi uusi latoa Balankin ansiosta. Ja niinhän vonkin tehdä, ei minua mitkään vaaliesteet haittaa
- Salamijakk
- Salamijakk
-
-
Viesti Kirjoittaja Jaroneko »
No se Hampuris on samalla kadulla, samalla puolella, seuraava tönö siitä mäkistä Shelliltä tultaessa.Thoth kirjoitti:Hampuris? Netissä kerrotaan lähinnä, että "Hampuris, Laivalahdenkatu", mutta ei kerrota numeroa kadulla! Olen juuri muuttanut Herttoniemenrantaan sen jälkeen, kun en ole viimeisen kymmen vuoden aika asunut juuri Kalliota kauempana keskustasta. Ei heti löydy paikat täällä "maaseudulla".
Shellin kyllä löysin itsekin. Sen takaa löytyi vielä McDonalds, jossa oli autoväylä vielä auki. Menin siihen autojen perään jonottamaan. Luukulla sanottiin, että olisi pitänyt puhua etukäteen tilaus johonkin tolppaan, mutta ystävällisesti antoivat tilauksen myös tuolla tavalla.

MacBook Pro 15.4" Glossy C2D 2.33GHz, 4GB, X1600 256MB, 10.7.4
-
Hampuriin on pitkämatka, mutta jos kehtoot vetästä sieraimeen tästä. Matka jatkuu toivottavasti mainoskatkoksen ylinnii: NO imaseppa sieraimeen tätä lehemän paskoo:
http://rapidshare.com/files/80421751/So ... aeae_1.mp3
http://rapidshare.com/files/80421751/So ... aeae_1.mp3
- Salamijakk
- Salamijakk
20 viestiä
• Sivu 1/1
Hyppää
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka