Finder ja tallennetut haut (10.5)
Täällä voit kysyä mistä tahansa Mac-ongelmasta, jos et löydä vastausta muualta.
10 viestiä
• Sivu 1/1
-
Finder ja tallennetut haut (10.5)
Viesti Kirjoittaja ptkmac »
Miten voi poistaa Finderista tallennetut haut? Osa "älykkäistä kansioista" on vioittuneet siten, että niitä valittaessa saa vain ilmoituksen "Kohteen XXX taltiota ei löydy". Tarkoittaa sitä, että kansioita ei pysty valitsemaan ja poistamaan sivupalkista normaalein toimin.
-
-
-
-
-
-
Viesti Kirjoittaja kermit »
Eikös roskiksen idea ole just, että sieltä saa tarvittaessa takaisin. Mä en ymmärrä miks työpöytää pitäisi pitää ikään kuin toisena roskiksena.Macco kirjoitti:Mutta älä ihan roskiksen kautta sitä hävitä. Nakkaa vaikka työpöydälle ensin talteen.kermit kirjoitti:Ne taitaa olla tallennettu ~/Library/Preferences/com.apple.sidebarlists.plist, joten kokeiles tuon poistamista.
-
Viesti Kirjoittaja Macco »
Ei kun mun pointti oli siinä, että ei kannata nakata sitä tiedostoa roskiin ja tyhjentää sitä. Kun se roskis yleensä tyhjennetään. Eipähän tule vahingossa hävitettyä, jos sen vaikka haluaa vielä takaisin käyttöön.kermit kirjoitti:Eikös roskiksen idea ole just, että sieltä saa tarvittaessa takaisin. Mä en ymmärrä miks työpöytää pitäisi pitää ikään kuin toisena roskiksena.Macco kirjoitti:Mutta älä ihan roskiksen kautta sitä hävitä. Nakkaa vaikka työpöydälle ensin talteen.kermit kirjoitti:Ne taitaa olla tallennettu ~/Library/Preferences/com.apple.sidebarlists.plist, joten kokeiles tuon poistamista.
-
- Vuoden Homppulainen 2006
Viesti Kirjoittaja AppleFarmer »
Tätä varten Leopardissa on Time Machine.Macco kirjoitti:Ei kun mun pointti oli siinä, että ei kannata nakata sitä tiedostoa roskiin ja tyhjentää sitä. Kun se roskis yleensä tyhjennetään. Eipähän tule vahingossa hävitettyä, jos sen vaikka haluaa vielä takaisin käyttöön.kermit kirjoitti:Eikös roskiksen idea ole just, että sieltä saa tarvittaessa takaisin. Mä en ymmärrä miks työpöytää pitäisi pitää ikään kuin toisena roskiksena.Macco kirjoitti:Mutta älä ihan roskiksen kautta sitä hävitä. Nakkaa vaikka työpöydälle ensin talteen.kermit kirjoitti:Ne taitaa olla tallennettu ~/Library/Preferences/com.apple.sidebarlists.plist, joten kokeiles tuon poistamista.

-
- Vuoden Homppulainen 2006
Viesti Kirjoittaja AppleFarmer »
Tätä varten Leopardissa on Time Machine.Macco kirjoitti:Ei kun mun pointti oli siinä, että ei kannata nakata sitä tiedostoa roskiin ja tyhjentää sitä. Kun se roskis yleensä tyhjennetään. Eipähän tule vahingossa hävitettyä, jos sen vaikka haluaa vielä takaisin käyttöön.kermit kirjoitti:Eikös roskiksen idea ole just, että sieltä saa tarvittaessa takaisin. Mä en ymmärrä miks työpöytää pitäisi pitää ikään kuin toisena roskiksena.Macco kirjoitti:Mutta älä ihan roskiksen kautta sitä hävitä. Nakkaa vaikka työpöydälle ensin talteen.kermit kirjoitti:Ne taitaa olla tallennettu ~/Library/Preferences/com.apple.sidebarlists.plist, joten kokeiles tuon poistamista.

10 viestiä
• Sivu 1/1
Palaa sivulle “Ongelmia Macin kanssa?”
Hyppää
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka