Uuteen 12" G4 iBookiin pitäisi keksiä joku käypähintainen laukku tai vastaava. Repussahan se menisi myös mukana mutta sitten pitäisi löytää jonkunlainen sleeve-tyyppinen ratkaisu. En ole vaan ole noita missään vielä nähnyt.
Ajatuksena olisi saada se valkohohtoinen pinta pysymään suhtkoht tyylikkäässä kunnossa...
kyllähän se aikanaan naarmuuntuu, mutta sitä ei vielä halua ajatella
Jos siis jollakulla on kokemusta hyvistä läppärilaukuista niin lukisin mielelläni kommentteja niistä. Koska kone on pieni niin ei laukunkaan tarvitse olla iso.
Kattelin itekkin noita SecondSkinejä. Ei ollut myynnissä (tai oli muutama malli) ainakaan viime viikolla. Oli kyllä kuvat, mutta ei mahdollisuutta tilata. Olisko varastot loppu?
Marimekollahan on muistaakseni ihan kannettaville tarkoitettuja laukkuja. Tais olla sellanen PRO-mallisto. Se on modifioitu siitä perus-olkalaukusta. On vähän tukevampaa tekoa yms. Itellänikin on Marimekon olkalaukkuja, mutta en tykkää niiden avonaisuudesta. Menee vettä sisään ja taskuvarkaalle unelma...
Tekee mieli tällä kertaa vastustaa kaikkea mikä vaikuttaa liian trendikkäältä (kts. marimekon kassi).
Incasen sleeve on kai aikalailla sellainen mikä oli mielessä.
Ne kantokahvat taitaa mennä piiloon sinne taskuihin sleeven sivuille..?
Jollain sivulla mainittiin että mukana tulisi myös olkahihna, vaikka kuvissa ei sellaista näy..
Saako näitä muualta kuin AppleStoresta? (halvemalla?)
Itse ostin ExitOnesta tuon marimekon laukun tyyppisen systeemin, sillä erolla, että 12" iBook mahtuu sinne kohtuullisen tiukasti ja näin ei pääse hölskymään joka vähentää taas naarmuja.
InCase ja Tucato ovat hyviä vaihtoehtoja, joskin itse menin ostamaan tuon incasen sleeven, koska sillä on vähän paremmat käyttömahdollisuudet vaikka onkin isompi. niin ja se menee Marimekon laukkuun (siihen perusmalliin joka on lähes kaikilla).
Toinen, ja huomattavasti parempi vaihtoehto on Boblbeen reppu. Vaikka hintaa on niin ei ostos kaduta. Kannattaa tutustus.
Itse käytän 12'' ibookkiin Burtonin dayhiker reppua. siinä on sellanen sisäsleeve ja sopivan kovitettu selkäosa joten se on tosihyvässä suojassa, menee kuin nenä päähän vieläpä=)
hintaa 100 e