Eli ostin vähän aikaa sitten Sims2:sen. Ja se on tarkoitettu kai vain windows:lle (ainakin kannen yläreunassa lukee PC cd-rom) Eli voiko sitä asentaa ollenkaan macille???
Jos voi niin miten?
(olen todella huono tietokoneiden kanssa...)
Tietty olisit voinut ostaa Macciversion kyseisestä pelistä, niin ei olisi ongelmia
Ostin pelin omalle koneelleni (Windows),mutta koneeni päättikin hajota (oli kyllä aika vanha tietokone),joten halusin kysyä onko mahdollista asentaa sitä macille.
Eli latailin tuossa tavaroita The Sims 2:een. Monessa paikassa selitetään, että package-tiedostot pitää laittaa downloads-kansioon, jotta ne toimisivat. Noh, minähän laitoin ne downloads-kansioon, niinkuin käskettiinkin, mutta ei toimi silti. Eli missä voisi olla vika?
Kuitenkin Sims2Pack-tiedostot toimivat moitteetta.
Itse ostin tuon The Simsin PS2:selle, ja olen yritänyt käyttää sellaisia koodeja. MUTTA: ne eivät toimi. Yksinkertaisesti mitään vain ei tapahdu, vaikka niitä ("koodi")nappeja painaa.
pienihminen kirjoitti:Itse ostin tuon The Simsin PS2:selle, ja olen yritänyt käyttää sellaisia koodeja. MUTTA: ne eivät toimi. Yksinkertaisesti mitään vain ei tapahdu, vaikka niitä ("koodi")nappeja painaa.
Ymmärtääkö kukaan?
Keltään apua?
En tiedä olenko ymmärtänyt oikein, mutta eikös tämä alue ole tietokonepeleille?
Mutta vastaan nyt kuitenkin... Eli koodit syötetään paused-tilassa. Mutta ennen kuin pystyt syöttämään mitään koodia, pitää sinun tehdä eräänlainen "huijaustonttu" (Cheat gnome). Sekin koodi pitää syöttää paused-tilassa.
pienihminen kirjoitti:Itse ostin tuon The Simsin PS2:selle, ja olen yritänyt käyttää sellaisia koodeja. MUTTA: ne eivät toimi. Yksinkertaisesti mitään vain ei tapahdu, vaikka niitä ("koodi")nappeja painaa.
Ymmärtääkö kukaan?
Keltään apua?
En tiedä olenko ymmärtänyt oikein, mutta eikös tämä alue ole tietokonepeleille?
Mutta vastaan nyt kuitenkin... Eli koodit syötetään paused-tilassa. Mutta ennen kuin pystyt syöttämään mitään koodia, pitää sinun tehdä eräänlainen "huijaustonttu" (Cheat gnome). Sekin koodi pitää syöttää paused-tilassa.
Eli pitää vain tehdä koodien aktivointikoodi.
Ja jatkoa vielä sen verran, että nuo huijauskoodit pitää aktivoida tuon tienpieleen ilmestyvän häkkyrän luota. Viet simisi sen luokse ja valitset haluamasi toiminnon.
Pelaakos täällä kukaan simssiä uudella imacilla? Tuli just hankittua sims 2 ja pets -lisäosa, ja näinhän siinä kävi että ketuiks meni. Näytönohjaimeni lienee siis liian uusi (?) pelin ymmärrettäväksi? (radeon 2400) Lotsit vilkuttaa sinisenä, joten simsseillä on kotipihallaan ikuinen disco. Onkohan tähän jotain korjausta, tai tehtävissä mitään?