Lacie 324
BenQ FP241W
Eizo SX2461WK
Eizo HD2441W
Applen tuleva Cinema Display?
Jotain muuta?
Ehdotuksia, kommentteja ja vertailuja?

Viesti Kirjoittaja nolifer »
Viesti Kirjoittaja RikuS »
Viesti Kirjoittaja Infant »
Myös BenQ, -Z mallinen (ero taisi olla liikkuvan kuvan käsittelyssä tms. muuten lie sama) ja tyytyväinen olen ollut. Sama kommentti napeista, jalusta ok, pivot plussaa, liitännät mainiot ja osaa ottaa sisään kaikenmuotoista kuvaa (HDMI, konsolit, full HD jne. toisin kuin monet muut)RikuS kirjoitti:Listassa oleva BenQ tuli hankittua melkein kuukausi sitten.
Tällä tehdän oikein töitäkin ja varsin mukavalta vaikuttaa.
Isoin miinus tulee näytön asetusnapeista, jotka on oikeassa kyljessä merkkeineen, mutta tietysti ei näitä kokoajan tarvi renkata.
Liitännät on varmaan kaikista monipuolisemmat tässä hintaluokassa ja kuva on kalibroituna ihan oikeasti hyvä.
Vertailla en osaa muihin kuin Samsungin 226CW näyttöön, joka on ihan täyttä kuraa tämän vieressä.
Kyseisen näyttö tulikin myytyä pois aika pikaisesti.
Viesti Kirjoittaja Sikari-Sakari »
Viesti Kirjoittaja harri »
Tuossa ei ole edes korkeussäätöä jos arvosteluja oikein tulkitsin?harri kirjoitti:Mulla on tuollainen http://www.pixmania.com/fi/fi/627419/ar ... x2435.html
ja tyytyväinen olen ollut siihen.
-Harri
Viesti Kirjoittaja harri »
Kyllä mun näytössäni ainakin on.nolifer kirjoitti:Tuossa ei ole edes korkeussäätöä jos arvosteluja oikein tulkitsin?
Viesti Kirjoittaja frissy »
Viesti Kirjoittaja NeliX4 »
Kerrankin otsikko ja nimimerkki vastaa toisiaan.nolifer kirjoitti:Ehdotuksia, kommentteja ja vertailuja?Näytöllä ei ole kiire, todennäköisesti vasta parin kuukauden päästä olen sitä ostamassa kun koulu loppuu ja kesäduuni alkaa, joten siihen mennessä Appleltakin saattaa tulla päivitys näyttöön
Viesti Kirjoittaja gramdel »
Muistakaahan hyvät ihmiset, ettei kesänäyttöä saa ottaa, vaan siitä pitää huolehtia myös syksyn tullessa.NeliX4 kirjoitti:Kerrankin otsikko ja nimimerkki vastaa toisiaan.nolifer kirjoitti:Ehdotuksia, kommentteja ja vertailuja?Näytöllä ei ole kiire, todennäköisesti vasta parin kuukauden päästä olen sitä ostamassa kun koulu loppuu ja kesäduuni alkaa, joten siihen mennessä Appleltakin saattaa tulla päivitys näyttöön
Oma voisi olla, että "Laadukas tietokonesäilö kesäksi - ei saa avautua ennen syksyä"
Viesti Kirjoittaja NeliX4 »
Juu kuulin, että EkoTorit täyttyy syksyisin kesänäytöistä jotka ihmiset hylkää syksyn tullen.gramdel kirjoitti:Muistakaahan hyvät ihmiset, ettei kesänäyttöä saa ottaa, vaan siitä pitää huolehtia myös syksyn tullessa.
Viesti Kirjoittaja TLP »
Viesti Kirjoittaja Matti Niemelä »
Viesti Kirjoittaja frissy »
Viesti Kirjoittaja jontteri »
Viesti Kirjoittaja Repe Ruutikallo »
Olisi kiva lopultakin tietää, minkä laatuisesta tekstin huonoudesta on tässä kysymys. Mulla loppuu nimittäin mielikuvitus, kun ei vielä ole tullut vastaan yhtään Maciin DVI:llä liitettyä näyttöä jonka tekstissä olisi oikealla resoluutiolla ollut jotain vikaa.jontteri kirjoitti: Lenovon oli maailmalla joku mac book käyttäjä palauttanut juuri huonon tekstin luettavuuden takia. Joku toinenkin valitti tekstin epäselvyyttä.. Voi takapuoli jos mulla on sama pro:ssa![]()
Viesti Kirjoittaja jontteri »
Viesti Kirjoittaja rolfx »
Viesti Kirjoittaja rolfx »
Palaa sivulle “Yleiskeskustelu laitteista”