Minne hävisi EyeTv:n ohjelmatiedot
Täällä voit kysyä mistä tahansa Mac-ongelmasta, jos et löydä vastausta muualta.
14 viestiä
• Sivu 1/1
-
Minne hävisi EyeTv:n ohjelmatiedot
Viesti Kirjoittaja campone »
Jollakin tavalla liittynee tähän welhon päivitykseen, jossa kaikki Sonyn telkkaritkin pimeni. Mutta ei ole minkäänlaisia ohjelmatietoja tarjolla enään? Muutama frendi totesi tuossa ihan saman, laitteina kaikilla Elgaton 610.
Mitään apuja/vinkkejä saatavilla?
Welhon vikapalvelun kommentti oli vain että "Aijaa, ei me noista mäkeistä tiedetä, mutta resetoi...", mutta mitenkäs tuon resetoit!
Mitään apuja/vinkkejä saatavilla?
Welhon vikapalvelun kommentti oli vain että "Aijaa, ei me noista mäkeistä tiedetä, mutta resetoi...", mutta mitenkäs tuon resetoit!
-
Re: Minne hävisi EyeTv:n ohjelmatiedot
Viesti Kirjoittaja Macco »
Revit piuhat irti. Mutta muuten en valitettavasti osaa auttaa.campone kirjoitti:mutta mitenkäs tuon resetoit!
Ai niin, tervetuloa foorumille
![Hymy [:)]](./images/smilies/icon_smile.gif)
-
Viesti Kirjoittaja MacFinn »
Eikös siihen auttaisi, kun hakis uudestaan ne ohjelmatiedot. Sillä tavalla minä olen tehnyt, vaikken Welhon verkossa olekaan.
-
Viesti Kirjoittaja tjm »
Juu ei auta uudelleen hakeminen mitään... nykyään siis, aiemmin (viime syksynä/alku"talvesta") siitä vielä apua olikin. Kanavien virittäminenkin on hukkaan heitettyä aikaa EPG:tä ajatellen. Ja ennenkuin joku ehdottaa, niin jokaisen kanavan kohdalla on EPG:ksi valittu DVB. Piuhojen irroitusta voisi vielä sopivassa välissä kokeilla.MacFinn kirjoitti:Eikös siihen auttaisi, kun hakis uudestaan ne ohjelmatiedot.
MBP 15" 2.4GHz i7 8GB 120GB SSD (ForceGT)
Mac mini 2.26GHz C2D 4GB + EyeTV 610
-
Viesti Kirjoittaja MacFinn »
Joskus jollakin oli tän tyyppinen ongelma. Siinä otettiin kanavan kohdalta pois se DVB tieto, suljettiin EyeTV ja avattiin uudestaan ja valittiin taas se DVB. Kas, ohjelmatiedot löytyivät. Muistaakseni.
Mutta nyt vaimon viereen maate.
Mutta nyt vaimon viereen maate.
-
Viesti Kirjoittaja tjm »
Joo! Hyvä vinkki, nyt puuttuu enää YLEn kanavat EPG:stä. Guiden updatestakaan ei ollut tuohon apua, mutta parempaan päin on selvästi jo päästy. Kiitos.
MBP 15" 2.4GHz i7 8GB 120GB SSD (ForceGT)
-
Viesti Kirjoittaja Samoilija »
Kokeilin tuota DVB-ruksin poistamista ja ohjelman sulkemista. Sain YLEN:n kanavat takaisin, mutta MTV3:sta ja Nelosta ei vieläkään. Subi tuli osittain takaisin DVB:n päivityskomennolla, mutta ei näytä tulevia ohjelmia.
Eli onko muita neuvoja? Ja tietääkö joku, mistä vika johtuu eli kenelle pitää valittaa: Elgatolle vai Welholle?
Eli onko muita neuvoja? Ja tietääkö joku, mistä vika johtuu eli kenelle pitää valittaa: Elgatolle vai Welholle?
-
- Vuoden Homppulainen 2006
Viesti Kirjoittaja AppleFarmer »
Kokeile vielä katsoa Channels-kohdasta EPG, että se on DVB kaikkien kanavien osalta. Vaikka olisikin, niin kokeile vaihtaa None:ksi ja sitten takaisin DVB. Sulje EyeTV. Heitä vielä tämän jälkeen pois tiedosto nimeltä EyeTVEPG.db (Macintosh HD / Kirjasto / Application Support / EyeTV) ja käynnistää EyeTV. Valitse sitten Program Guide ja Update DVB Guide.
Lähtisikö toimimaan?
Lähtisikö toimimaan?
-
-
Viesti Kirjoittaja harri »
Auttoi, suurkiitokset myös täältä.
-Harri
-Harri
-
Viesti Kirjoittaja campone »
SUURKiitos!!
Nyt toimii täälläkin...
Nyt toimii täälläkin...
-
Viesti Kirjoittaja omppa »
EyeTV 3:ssa mulla ei ainakaan ole tuon nimistä tiedostoa. Mulla EPG:stä hävis kaikki kanavat pikkuhiljaa, enkä saa niitä millään. Olen kokeillut käynnistellä uudellaan ja vaihdella EPG > None > EPG jne.. Vinkkejä?AppleFarmer kirjoitti:Kokeile vielä katsoa Channels-kohdasta EPG, että se on DVB kaikkien kanavien osalta. Vaikka olisikin, niin kokeile vaihtaa None:ksi ja sitten takaisin DVB. Sulje EyeTV. Heitä vielä tämän jälkeen pois tiedosto nimeltä EyeTVEPG.db (Macintosh HD / Kirjasto / Application Support / EyeTV) ja käynnistää EyeTV. Valitse sitten Program Guide ja Update DVB Guide.
Lähtisikö toimimaan?
Braun Control ET44
-
- Vuoden Homppulainen 2006
Viesti Kirjoittaja AppleFarmer »
Oletko nyt ihan 100-varma että tuon kansiopolun lopussa ei löydy tuota tiedostoa? Eli katsoitko varmasti oikeasta paikasta (ettet esim. omasta kotikansiosta)?omppa kirjoitti:EyeTV 3:ssa mulla ei ainakaan ole tuon nimistä tiedostoa. Mulla EPG:stä hävis kaikki kanavat pikkuhiljaa, enkä saa niitä millään. Olen kokeillut käynnistellä uudellaan ja vaihdella EPG > None > EPG jne.. Vinkkejä?AppleFarmer kirjoitti:Kokeile vielä katsoa Channels-kohdasta EPG, että se on DVB kaikkien kanavien osalta. Vaikka olisikin, niin kokeile vaihtaa None:ksi ja sitten takaisin DVB. Sulje EyeTV. Heitä vielä tämän jälkeen pois tiedosto nimeltä EyeTVEPG.db (Macintosh HD / Kirjasto / Application Support / EyeTV) ja käynnistää EyeTV. Valitse sitten Program Guide ja Update DVB Guide.
Lähtisikö toimimaan?
-
Viesti Kirjoittaja omppa »
Jaahas, samainen tiedosto löytyy mulla just kotikansiosta. Spotlightilla ei löytynyt ja olin liian laiska tsekkaaman sieltä.AppleFarmer kirjoitti:Oletko nyt ihan 100-varma että tuon kansiopolun lopussa ei löydy tuota tiedostoa? Eli katsoitko varmasti oikeasta paikasta (ettet esim. omasta kotikansiosta)?

Braun Control ET44
14 viestiä
• Sivu 1/1
Palaa sivulle “Ongelmia Macin kanssa?”
Hyppää
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka