Kyseessähän on kapasiteeltitaan sama iPod kuin nykyinen "karvalakki" Classic, kuitenkin vanhemmalla ohjelmistolla (Classiceissa on tämä uusi firmaware). Ostettu viimevuonna toukokuussa (muistaakseni, kaivan kuitit ym vielä esiin ennen myyntiä) joten takuuta on vielä kk jäljellä. Toiminut itselläni loistavasti aina siihen asti kun ostin heräteostoksena Touchin. Eli jäi pölyttymään nurkkaukseen. Naarmuja ei itse laitteessa juurikaan ole, koska olen pitänyt ostosta lähtien belkinin suojamuoveja päällä (etupaneelissa ja takapaneelissa), eli kyseessähän on samantyylinen suojamuovi mitä kännyköissä on pakkauksesta tullessaan, paitsi vähän paksumpi (pysyy hyvin kiinni).
hp. 150e?
Mukaan tulee laitteen lisäksi
-Alkup. Pakkaus,
-Kuulokkeet (käyttämättömät),
-iPod piuha
-Ohjekirjaset
-iPod Sukka, ostaja pääsee valitsemaan harmaasta, sinisestä tai violetista sukasta omansa. (jej) (:

http://henry.isakoff.net/Onni.jpg - iisokuva kys. osoitteesta
Se mitä olen näin kolmantena osapuolena seuraillut näitä HOmpun ostopalstoja ("mahd. hyvää mahd. halvalla) niin sanottakoon senverran; kyseessähän _ei ole_ uusi laite. Akkukesto on hyvä, voi kuljeskella musiikin pauhatessa päivän tai pari, mutta tämän jälkeen pitää ladata. Yhden tai parhaimmillaan kaksi leffaakin menee yhdella latauksella. Eli jos haluaa uuden, niin aina voi mennä applestoreen ostamaan semmoisen (:
-Henry
*eli jäi unohtumaan. Postitan jos ostaja ostaa postit.
*pientä tarjouskilpaakin syntyi ja 160e tarjottu. Sillä taitaapi lähteä.
______Myyty 160eurolla.________