On nimittäin niin että olen tehnyt omista avauksistani tilaston ja juuri viimeisin osoitti itseni hävinneeksi.
Näinhän demokratian pitäisi toimia muutenkin. Tietysti tiedotusvälineet tilaavat kannatustilastoja uutisiksi.
Any Way, miten voin mennä neuvolaan, vaikka itse olen neuvoja?
Olisi hullun kurista sanoa neuvolatädille päivää; Olen salamijakk neuvoja.
Eli väkinäisen hymyn hyydyttäjä saapuu yhteiskunnan palatsin huuhtelijoiden pakeille?
Any Way, ehkä kysymystä ei ollut, ehkä oli
Neuvoa
Sana on (melkein) vapaa.
12 viestiä
• Sivu 1/1
-
-
Re: Neuvoa
Viesti Kirjoittaja Jone »
Salamijakk kirjoitti:On nimittäin niin että olen tehnyt omista avauksistani tilaston ja juuri viimeisin osoitti itseni hävinneeksi.
Näinhän demokratian pitäisi toimia muutenkin. Tietysti tiedotusvälineet tilaavat kannatustilastoja uutisiksi.
Any Way, miten voin mennä neuvolaan, vaikka itse olen neuvoja?
Olisi hullun kurista sanoa neuvolatädille päivää; Olen salamijakk neuvoja.
Eli väkinäisen hymyn hyydyttäjä saapuu yhteiskunnan palatsin huuhtelijoiden pakeille?
Any Way, ehkä kysymystä ei ollut, ehkä oli
Mene taksilla.
-
Viesti Kirjoittaja Pasteur »
Täytyypä nyt oikein kysyä...
Eli ymmärtääkö joku ihan oikeasti näitä arvoisan Salamijakin sepustuksia? Itse on tullut luettua niin moderneja kuin antiikin filosofeja, Homerosta, Dantea, Zen-mestareiden kirjoituksia ja vaikka mitä bull shittiä. Mutta Salamin filosofiset lausahdukset kaikuvat päässäni aivan yhtä kryptisinä...
Onko niissä... tai siis totta kai on - asettelen toisin -> Ymmärtääkö joku homppulainen niiden takana olevia absoluuttisia maailmankaikkeuden totuuksia?
Eli ymmärtääkö joku ihan oikeasti näitä arvoisan Salamijakin sepustuksia? Itse on tullut luettua niin moderneja kuin antiikin filosofeja, Homerosta, Dantea, Zen-mestareiden kirjoituksia ja vaikka mitä bull shittiä. Mutta Salamin filosofiset lausahdukset kaikuvat päässäni aivan yhtä kryptisinä...
Onko niissä... tai siis totta kai on - asettelen toisin -> Ymmärtääkö joku homppulainen niiden takana olevia absoluuttisia maailmankaikkeuden totuuksia?
-
Viesti Kirjoittaja EvilPet »
Ehdottamasti! Sinulle suosittelen jatko-opintoja vaikkapa jossain kesäyliopistossa, kuten Kaliohovissa...Pasteur kirjoitti:Täytyypä nyt oikein kysyä...
-
No nyt se Onslow:kin heittäytyi yhtä kryptiseksi... Mikä Kaliohovi?EvilPet kirjoitti:Sinulle suosittelen jatko-opintoja vaikkapa jossain kesäyliopistossa, kuten Kaliohovissa...

![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
-
L:n unohti tuttavalliseen sävyyn välistä hän.Pasteur kirjoitti:No nyt se Onslow:kin heittäytyi yhtä kryptiseksi... Mikä Kaliohovi? Ei edes google löytänyt osumia...EvilPet kirjoitti:Sinulle suosittelen jatko-opintoja vaikkapa jossain kesäyliopistossa, kuten Kaliohovissa...![]()
-
Ja n:n myös huomaanEvilPet kirjoitti:L:n unohti tuttavalliseen sävyyn välistä hän.Pasteur kirjoitti:No nyt se Onslow:kin heittäytyi yhtä kryptiseksi... Mikä Kaliohovi? Ei edes google löytänyt osumia...EvilPet kirjoitti:Sinulle suosittelen jatko-opintoja vaikkapa jossain kesäyliopistossa, kuten Kaliohovissa...![]()
-
-
-
Viesti Kirjoittaja Maza »
Sä olet lukenut vääriä kirjoja. Lue Markku Intoa, Kari Aronpuroa. Modernia runoutta.Pasteur kirjoitti:Itse on tullut luettua niin moderneja kuin antiikin filosofeja, Homerosta, Dantea, Zen-mestareiden kirjoituksia ja vaikka mitä bull shittiä.
Meidän planeettaamme ei ole mikään symbolinen kohtu, me ollaan kaikki suuressa sinisessä limousinessa (Jarkko Laine)
-
Voinen pitää tätä vastauksena kysymykseeni.Maza kirjoitti:Sä olet lukenut vääriä kirjoja. Lue Markku Intoa, Kari Aronpuroa. Modernia runoutta.

![Kieli [:P]](./images/smilies/icon_razz.gif)
12 viestiä
• Sivu 1/1
Hyppää
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka