AMA-EDIT. Lisäsin otsikkoon suluissa olevan, jotta jokainen uusi foorumilainen ei avaisi omaa tervetuloilmoitusketjua.
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Viesti Kirjoittaja Otacon »
Viesti Kirjoittaja Stenska »
Viesti Kirjoittaja darthmother »
Viesti Kirjoittaja Repe Ruutikallo »
Kaada ittelles vaan...Stenska kirjoitti:hieman sekopäiseen joukkoomme!
Aah, tulithan sinä sieltä! Missäs mahdoit olla kun sain ihan odotella?Repe Ruutikallo kirjoitti:Kaada ittelles vaan...Stenska kirjoitti:hieman sekopäiseen joukkoomme!
Salaisuudet paljastuvat, lue loppuun:Stenska kirjoitti:Aah, tulithan sinä sieltä! Missäs mahdoit olla kun sain ihan odotella?Repe Ruutikallo kirjoitti:Kaada ittelles vaan...Stenska kirjoitti:hieman sekopäiseen joukkoomme!
*huokaa kunnioituksesta taitavaa tarinanikkaria kohtaan*Repe Ruutikallo kirjoitti: Salaisuudet paljastuvat, lue loppuun:
http://hopeinenomena.net/viewtopic.php?f=75&t=110614
Senkin kyltymätön hempukka!Stenska kirjoitti:*huokaa kunnioituksesta taitavaa tarinanikkaria kohtaan*Repe Ruutikallo kirjoitti: Salaisuudet paljastuvat, lue loppuun:
http://hopeinenomena.net/viewtopic.php?f=75&t=110614
Lisää, tahtoo lisää Repeä!!
Ääh, okei, jos minä nyt sitten jaksan odottaa, ainakin melkein rauhallisesti seuraavaa osaa tarinasta…Repe Ruutikallo kirjoitti: Senkin kyltymätön hempukka!
Aikanaan, setä huilaa nyt...
Viesti Kirjoittaja Antzu »
Viesti Kirjoittaja sigmar »
Viesti Kirjoittaja Jamac »
Ja Jamakin vielä… Hellunen…Jamac kirjoitti:Meinaan että saa olla posket punasina
Viesti Kirjoittaja tk75 »
Milloin missäkin? Olisit vaan sanonut suoraan että mun luona kun oon niin kädetön näitten kaa...Antzu kirjoitti:Tässä myös uusi käyttäjä HO:ssa ilmottautuu o/
Omaa Mac kokemusta kerätty viime joulukuussa hankitun MacBookin kanssa ja sitä ennen milloin missäkin randomissa tilanteessa helpdesk-keikoilla. Aikansa foorumia kyttäiltyä, oli pakko itsekkin rekisteröityä.
Viesti Kirjoittaja Antzu »
Nooh, sielläkin aina toisinaan ko käy helldeskaamassa ompun kanssa iskeneiden ongelmien kanssatk75 kirjoitti: Milloin missäkin? Olisit vaan sanonut suoraan että mun luona kun oon niin kädetön näitten kaa...
Viesti Kirjoittaja L_A_G »
Viesti Kirjoittaja The raconteur »
Kai joku voisi pistää pystyyn "Uusi mac-käyttäjä ilmoittautuu" -topikin, jossa jokainen saisi sitten hehkuttaa macciin siirtymistä. Tuon niminen topikki onkin itseasiassa jo olemassa, ja ehdottaisin, että se otettaisiin yleiseen käyttöön uusille foorumilaisille/macisteille.L_A_G kirjoitti:Onko muuten kaikkien uusien käyttäjien pakko tehdä oma "ostin mäkin, onnitelkaa mua" aiheita?
Noo.. olet zää naiseksi(* kohtuu ronskahtavan oloinen.. Vieläkin pistää naurattamaanStenska kirjoitti:Enhän minä nyt yleensä mitn punastuksia aiheuttele, enhän?
Njaah, mää nyv vaan oon tämmönen… …hempukka…Jamac kirjoitti: Noo.. olet zää naiseksi(* kohtuu ronskahtavan oloinen.. Vieläkin pistää naurattamaan![]()
*
Viesti Kirjoittaja Nappa »
Viesti Kirjoittaja amanita »
AI ETTÄ MITÄ?????Nappa kirjoitti:
Viesti Kirjoittaja Anghorn »
Ei ama oo tyttö. Se on mode...amanita kirjoitti:AI ETTÄ MITÄ?????Nappa kirjoitti:
Viesti Kirjoittaja amanita »
Milliäkään en muuta ilmettäniAnghorn kirjoitti:Ei ama oo tyttö. Se on mode...amanita kirjoitti:AI ETTÄ MITÄ?????Nappa kirjoitti:Ihan eri asia.