Heipähei
Osaiskohan kukaan kertoa saako mun puhelimesta vielä jotenkin toimivan... Oon yrittänyt surffata ja etsiä, mutta en ole löytänyt ongelmaani ratkaisua vanhoista viesteistä
Mulla on maaliskuussa jenkeistä ostettu iPhone jonka oon avannu ziPhonella. Puhelin on toiminut tähän saakka oikein hyvin. Nyt se sitte ensin soittaessa teki niin ettei vastaanottaja ensin kuullut mitään mitä sanoin. Yritin bootata luurin, mutta sen jälkeen se lakkas tottelemasta home nappulaa, eikä toi soittaminen vieläkään onnistunut. Ja puhelin ei siis missään vaiheessa saanut mitään damagea tai muutakaan traumaa vaan jotenkin ilmeisesti ohjelmisto sekosi. Boottasin luurin pariin otteseen, mutta homenappula ei vaan toimi. Laitoin puhelimen kiinni laturiin ja se näytti iTunesin kuvaa ja johtoa..
Nyt olen sitten yrittänyt palauttaa puhelinta takaisin tehdasasetuksiin ja jailbraketa uudelleen. Olen yrittänyt nyt monta kertaa. iTunes herjaa joka kerta että löytää palautustilassa olevan iPhonen (myös sillon ihan ekalla kerralla kun laitoin tämän seonneen luurin siihen kiinni) ja kertoo että ohjelmisto on palautettava jne. Ja tämä tapahtuu myös joka kerta sen jälkeen kun olen sen juuri tuolla kyseisellä ohjelmalla palauttanut. Nyt kaiken paluttelun ja jailkbraken jälkeen otin puhelimen irti ja käynnistin uudelleen. Nyt kieli on palautunut englanniksi, osa mun tavaroista näköjään on tallella tuolla vieläkin, ja home nappi edelleen jumissa. Eli en on ole lukuisista yrityksistä huolimatta saanut tuota puhelinta kertaakaan palautettua enkä tehtyä vissiin mitään muutakaan järkevää kun ei tuo näytä tosta muuksi muutuneen. Jospa joku osaisi auttaa ettei mun tarvii enää tuhlata aikaa ja taistella ton kanssa. Jos en saa omin avuin toimimaan niin tuon myös mielelläni puhelimen jollekin joka Helsingin seudulla osaa auttaa ja tehdä tolle jotain..
Kiitos avusta
Lode
Ongelmia luurin kanssa
Keskustelua laitteista. Huom! Tänne vain keskustelu itse laitteista, ei ohjelmista tai iOS-käyttöjärjestelmästä
5 viestiä
• Sivu 1/1
-
Ongelmia luurin kanssa
Viesti Kirjoittaja lauralotta »
-
Re: Ongelmia luurin kanssa
Viesti Kirjoittaja gimbo_ »
Ettei ois home-nappula jumiutunu pohjaan...eli siis mennyt paskaksi :/ Eipä tohon muuta voi sanoa ku tekee pari kertaa restoren itunesissa ja ottaa käyttöön uutena puhelimena. Sitten ziphonettaa ja toimii tai ei toimi.
Oma on kestänyt paukkupakkaset, pudottelut, vesisadetta ja kymmeniä restoreja ja vielä vaan toimii seittämättä kuukautta...
Toivottavasti saat kuntoon.
Oma on kestänyt paukkupakkaset, pudottelut, vesisadetta ja kymmeniä restoreja ja vielä vaan toimii seittämättä kuukautta...

-
Viesti Kirjoittaja Kamu »
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
iDrink - iPee - iFart - iEat - iSleep
Hanki pilvee - Dropbox - Klikkaa tästä: https://www.dropbox.com/referrals/NTMyNjk1OQ
¯`•.¸¸.><((((º> ¯`•.¸¸.><((((º> ¯`•.¸¸. ¯`•.¸¸.><((((º> ¯`•.
-
Viesti Kirjoittaja lauralotta »
Tämä palautus ei onnistu. Saattanee johtua siitä etten saa puhelinta tuohon DFU-modeen, ja en tiedä miten voinkaan saada sitä kun toi home nappula ei tottele..
-
Viesti Kirjoittaja Pyrzi »
Joku ohjelma osaa laittaa puhelimen DFU-modeen, en nyt vaan muista mikä se oli, ja voi toki olla että muillakin ohjelmilla saa?
Edit. http://bitsplit-enterprises.com/iFuntastic/ siinäpä se sit onkin
Edit. http://bitsplit-enterprises.com/iFuntastic/ siinäpä se sit onkin

5 viestiä
• Sivu 1/1
Palaa sivulle “iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu”
Hyppää
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka