Onko italian iphone identtinen suomalaisen kanssa kaikin puolin?
Toki vois pari simmivapaata ostaa noin muutenkin ja tuoda tännepäin jos halukkaita löytyy..(pitää kaveripiiri kysyä läpitte)

Viesti Kirjoittaja FVampir »
Viesti Kirjoittaja rok93 »
Viesti Kirjoittaja veppis »
Viesti Kirjoittaja TheKraken »
Minä olen kyllä 99% varma, että juuri jostain luin että ovat maalukittuja. En nyt jaksa lähdettä kaivaa.veppis kirjoitti:Onko joku todella varmistanut etteivät laitteet ole maalukittuja eli toimivat millä tahansa italialaisella operaattorilla, mutta eivät esimerkiksi Suomessa suomalaisten operaattorien SIM-korteilla?
Viesti Kirjoittaja most_uniQue »
http://www.apple.com/iphone/buy/To purchase and activate iPhone 3G, you need the following:*
* Credit card
* Social security number
* Valid government-issued photo ID
Viesti Kirjoittaja vle »
Minä taas olen 99% varma, että luin hackintoshista noiden olevan nimenomaan maalukitsemattomia.TheKraken kirjoitti:Minä olen kyllä 99% varma, että juuri jostain luin että ovat maalukittuja. En nyt jaksa lähdettä kaivaa.veppis kirjoitti:Onko joku todella varmistanut etteivät laitteet ole maalukittuja eli toimivat millä tahansa italialaisella operaattorilla, mutta eivät esimerkiksi Suomessa suomalaisten operaattorien SIM-korteilla?
Viesti Kirjoittaja vle »
Muistin oikein: http://www.hackint0sh.org/forum/showthread.php?t=45363vle kirjoitti:Minä taas olen 99% varma, että luin hackintoshista noiden olevan nimenomaan maalukitsemattomia.TheKraken kirjoitti:Minä olen kyllä 99% varma, että juuri jostain luin että ovat maalukittuja. En nyt jaksa lähdettä kaivaa.veppis kirjoitti:Onko joku todella varmistanut etteivät laitteet ole maalukittuja eli toimivat millä tahansa italialaisella operaattorilla, mutta eivät esimerkiksi Suomessa suomalaisten operaattorien SIM-korteilla?
Viesti Kirjoittaja veppis »
Viesti Kirjoittaja vle »
Juuri näin. Aktivointi nimittäin tehdään ko. sim-kortti sisällä.veppis kirjoitti:Jos hankkii laitteen Italiasta niin kannattaa pitää mukana tuleva SIM-kortti hyvässä tallessa. Muuten on pulassa jos joutuu joskus aktivoimaan luurin uudelleen. Ainakin sen perusteella mitä hackint0shista voi lukea.
Viesti Kirjoittaja jukkakulta »
Mahto olla tyhmä kaveri jos ei tiennyt että sen saa kyllä kahden vuoden päästä täysin vapaasti myydä vaikka Hunni Attilalle jos tahtoo.FVampir kirjoitti:ohase jännä... ei soneralta ainakaan osanneet/halunneet vastata.. tosin sano soneran kaveri että hän oli kans miettinyt että pitäiskö tehä italian reissu ku ei haluais sitoutua.. jos vaikka atahtoo sen myydä joskus x)
voi hyvänen aika... ehkäpä tässä tarkoitettiin aikaa sen sopparin sisällä...(tulipa takerrettua)jukkakulta kirjoitti:Mahto olla tyhmä kaveri jos ei tiennyt että sen saa kyllä kahden vuoden päästä täysin vapaasti myydä vaikka Hunni Attilalle jos tahtoo.
Palaa sivulle “iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu”