Helou
Olisin kiinnostunut hankkimaan uudelle intel-MacBookilleni SimCity 4:n. Netistä sitten lueskelin että pelin kanssa olis ongelmia, lähinnä grafiikan nopeudessa, onko kellään kokemuksia? Ilmeisesti suomeksi on saatavilla vain alkup. SimCity 4, lisäosalla (tai deluxe-paketissa) kieli lienee englanti?
SimCity 4 MacBookilla?
Kuka sanoi, että ompusta ei muka ole pelikoneeksi?
4 viestiä
• Sivu 1/1
-
SimCity 4 MacBookilla?
Viesti Kirjoittaja lausvi »
-
Re: SimCity 4 MacBookilla?
Viesti Kirjoittaja Mac Classic »
Kielijutut menevät juurikin noin kuin pohdiskelit. Sinänsä tylsää, että lähes ainutlaatuinen suomenkielinen Mac-peli on niin buginen: ppc-koneella kylläkin ihan ripeä, mutta omituisia grafiikanpiirtohäiriöitä, joita ei juuri ole missään muualla ole tullut vastaan vuosikausiin ja muutama totaalinen kaatuminen. Mutta toimiessaan varsin hyvä. Ja suomennos ihan kunnollinen. Tuo enkkuversio lisäosineen lienee viimeistellympi; ei omaa kokemusta.lausvi kirjoitti:Olisin kiinnostunut hankkimaan uudelle intel-MacBookilleni SimCity 4:n. Netistä sitten lueskelin että pelin kanssa olis ongelmia, lähinnä grafiikan nopeudessa, onko kellään kokemuksia? Ilmeisesti suomeksi on saatavilla vain alkup. SimCity 4, lisäosalla (tai deluxe-paketissa) kieli lienee englanti?
-
Viesti Kirjoittaja lausvi »
Kielellä ei sinänsä ole väliä, suomenkielistä pelkkää SC4:ää on tullut PC:lle hakattua jo pari vuotta, ja se on ollut ainoa peli jota olen edes harkinnut macille hankkivani.
Yritän eBaystä hommata halvan Deluxe-version, sitten kokeilemaan vaan miten toimii tai ei toimi. Sinänsä olen jo tottunut siihen että PC:llä oli niin heikko näytönohjain että grafiikka-asetukset piti pitää kuitenkin ihan maassa.
Kaikki kokemukset vielä aiheesta tervetulleita.
Yritän eBaystä hommata halvan Deluxe-version, sitten kokeilemaan vaan miten toimii tai ei toimi. Sinänsä olen jo tottunut siihen että PC:llä oli niin heikko näytönohjain että grafiikka-asetukset piti pitää kuitenkin ihan maassa.
Kaikki kokemukset vielä aiheesta tervetulleita.
-
Viesti Kirjoittaja prepo »
Olen pelannut tuota PC-versiota ahkerasti kuin myös Rush Hour -jatko-osaa. Ainakin PC-puolella jatko-osa eli Rush Hour kyllä suomeksi toimii. Olen ajatellut uuden Macin ostoa kotiinkin (töissä MacPro), onko jollain kokemusta PC-version pyörittämistä Macissa, Bootcamp, Parallers tms? MacBook Prota tai iMacia olen harkinnut.. Windowsin puolella kaiketi Vistan kanssa on ollut pulmia, joten koneeseen tulisi lisäksi XP. Peliinhän on harrastelijavoimin tehty valtavasti modauksia ja uutta grafiikkaa, itsekin olen muutamia Suomi-rakennuksia mallinnellut 

4 viestiä
• Sivu 1/1
Palaa sivulle “Pelit ja pelaaminen”
Hyppää
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka