Tilasin noin viikko sitten 3G-iPhoneen lisäakun seuraavasta nettikaupasta: http://www.usbfever.com/
Laite saapui kotiosoitteeseeni Hong Kongista. Akku näyttää olevan yhteensopiva ja ostohinta postikuluineen oli kohtuullinen. Ei tullimaksuja.
Käyttökokemuksia kertynee lähipäivinä.
Tämä jenkkiyrityshän ilmoitti minulle, etteivät he myy iPhone- akkuja Eurooppaan, koska heidän tuotteitaan on hävinnyt (ilmoitettu hävinneiksi/varastetuiksi) liikaa matkalla eurooppalaisille asiakkailleen: http://www.richardsolo.com/
Jenkkifirman tuote olisi ollut kapasiteetiltaan hieman parempi kuin usbfeverin kauppaama akku, mutta hintakin olisi ollut korkeampi.
http://richardsolo.com/index.asp?PageAc ... ProdID=264
Myös tällainen tuote löytyi netistä:
http://www.iphoneck.com/product.php?pro ... t=1&page=1
Onko kenelläkään kokemuksia Verkkokauppa Oy:n tai muiden eurooppalaisten jälleenmyyjien kauppaamista 3G -iPHone- lisäakuista? Edellisen mallin iPhonen tai iPod-lisä
akuthan yms. lisälaitteet eivät välttämättä toimi 3G-iPhonessa. Tämän huomasin kokeillasi Belkinin iPod- lisäakkua
3G iPhonen lisäakku
Keskustelua laitteista. Huom! Tänne vain keskustelu itse laitteista, ei ohjelmista tai iOS-käyttöjärjestelmästä
4 viestiä
• Sivu 1/1
-
3G iPhonen lisäakku
Viesti Kirjoittaja strong »
-
Re: 3G iPhonen lisäakku
Viesti Kirjoittaja miwalainen »
Kuten kirjoitin tuonne Omenamehun puolelle, niin tilasin jokin aika sitten (ennen kuin postitus USAn ulkopuolelle lopetettiin) Richard Solon akkuja 3 zipaletta. Akut toimivat muuten hyvin, mutta 3g mallin kanssa samanaikainen täyteen lataus puhelimen ja akun kanssa ei onnistu, vaan akku ja puhelin on ladattava erikseen täyteen ja täydellä akulla sitten tietenkin voi tarvittaessa ladata puhelinta kesken päivän. (Tämä tietenkin on akkujen idea ylipäätäänkin^^) Asiakaspalvelua kyseisessä puljussa voin vain kehua! Kun huomasin, ettei samanaikainen lataus onnistu, niin meilasin Richard Solon supporttiin. Alle viidessä minuutissa tuli ensimmäinen vastaus ja oikeastaan koko keskustelu oli käyty parissakymmenessä minuutissa. Richard (itse) meilasi ja lupasi lähettää minulle Syyskuun alussa vielä kolme extra akkua (eri ohjelmistolla) ja seinälaturia, joiden kanssa samanaikainen lataus saattaa onnistua paremmin. Ja nämä extrat ilman lisähintaa. Todella hyvää asiakaspalvelua ja minulle riittää toiminnallisuutena sekin, että saan akulla tarvittaessa ladattua puhelimen.
Muista akuista iVempeleisiin ei ole kokemusta, mutta tuo nyt siitä kokemuksesta jota minulla on. (Yksi akku on myynnissä huuto.netissä. Jos joku on kiinnostunut niin voi huutaa tai laittaa muuten vain tarjousta. Minulle akku kustansi noin 43e kappale tulleineen.) En ole aiemmin rekisteröitynytkään näille omenamaisille foorumeille, vaikka keskusteluja olen seurannut jo pitkään iPodia hankkiessa, iMäkkiä hankkiessa, iFööniä hankkiessa ja nyt tänään uusinta perheenjäsentä Macbuukkia hankkiessa. Kyllä tässä aikamoinen ipersoona alkaa jo itsekin olla, että terve vain kaikille tasapuolisesti näin ensimmäisessä viestissä. Varsin mukava foorumi tämä.
Muista akuista iVempeleisiin ei ole kokemusta, mutta tuo nyt siitä kokemuksesta jota minulla on. (Yksi akku on myynnissä huuto.netissä. Jos joku on kiinnostunut niin voi huutaa tai laittaa muuten vain tarjousta. Minulle akku kustansi noin 43e kappale tulleineen.) En ole aiemmin rekisteröitynytkään näille omenamaisille foorumeille, vaikka keskusteluja olen seurannut jo pitkään iPodia hankkiessa, iMäkkiä hankkiessa, iFööniä hankkiessa ja nyt tänään uusinta perheenjäsentä Macbuukkia hankkiessa. Kyllä tässä aikamoinen ipersoona alkaa jo itsekin olla, että terve vain kaikille tasapuolisesti näin ensimmäisessä viestissä. Varsin mukava foorumi tämä.
-
Viesti Kirjoittaja strong »
Tässä vielä Richard Solon tj:n vastaus kysymykseeni heidän iPhone- akkunsa saatavuudesta.
From: "Richard Thalheimer" <richard.thalheimer@richardsolo.com>
Date: August 7, 2008 9:37:56 AM GMT+03:00
Subject: Re: Iphone backup battery
Hello,
We are not shipping internationally at the current time.
We have had so many problems with packages disappearing, and also that some customers are not willing to pay the customs charges, and they just abandon the package. When that happens, we lose the package and we have paid the shipping charge.
So regretfully, we are not shipping internationally at this time.
Thank you very much for your interest.
Sincerely,
Richard
From: "Richard Thalheimer" <richard.thalheimer@richardsolo.com>
Date: August 7, 2008 9:37:56 AM GMT+03:00
Subject: Re: Iphone backup battery
Hello,
We are not shipping internationally at the current time.
We have had so many problems with packages disappearing, and also that some customers are not willing to pay the customs charges, and they just abandon the package. When that happens, we lose the package and we have paid the shipping charge.
So regretfully, we are not shipping internationally at this time.
Thank you very much for your interest.
Sincerely,
Richard
-
Viesti Kirjoittaja miwalainen »
Tarkoitinkin lähinnä, että koska minulle tulee ylimääräisiä akkuja voin mahdollsiesti myydä ylimääräisiä niillä kustannuksilla, joilla ne ulkomailta tulivat. Huuto.netissä lähtöhinta on tietenkin hieman yläkanttiin:) Se on totta, että enää ei akkuja muuten saa ainakaan toistaiseksi tilattua USAn ulkopuolelle. Itse akut vaikuttavat kuitenkin olevan suht hyvälaatuisia. Mukana olevat seinälaturit ovat sitten tutumpaa kiinaa, mutat toimivat kyllä nekin.
4 viestiä
• Sivu 1/1
Palaa sivulle “iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu”
Hyppää
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka