Miten saa toimimaan TradeDoublerin mainospalikat Rapidweaverin avulla? Siihen asti osaan melko hyvin, että kopioin mainoksen koodin TradeDoublerin sivuilta.
Mutta mihin se koodipätkä pitäisi sijoittaa, jotta se näkyisi ja toimisi nettisivuilla? Ainoastaan Custom-tyyppisen koodin olen saanut näkymään sivuilla. Se on tyyppi, johon itse kopioidaan (kirjoitetaan) mainosteksti. Tällaisen Custom-tyyppisen koodin, kun sijoitan omille sivuille, se kyllä toimii ja näkyy. Yksinkertaisuudessaan tämä on melkein kuin mikä tahansa teksilinkki. Mitkään muut tyypit eivät toimi millään mieleentulleella kokeillulla konstilla.
Rapidweaverista minulla on 3.6.7-versio käytössä. Ohjelma on tätä kohtaa lukuunottamatta ollut minulle hyvin sopiva ja toimiva. Tyhjästä aloittaen sain päivässä itselle sivut nettiin, ja sen jälkeen olen opetellut tarpeellisia sivuntekotaitoja tarpeen mukaan. Html:ää tai muita hienoja sanoja en siis varsinaisesti osaa ollenkaan edelleenkään, mutta opin kyllä tarvittaessa ehkä helpostikin.
Rapidweaver ja TradeDoubler
Xcode, Mac OS X Server sekä muuta hauskaa ja hyödyllistä
4 viestiä
• Sivu 1/1
-
Rapidweaver ja TradeDoubler
Viesti Kirjoittaja tehodia »
-
Re: Rapidweaver ja TradeDoubler
Viesti Kirjoittaja Cathi777 »
Eikös se ala toimimaan juuri niin, että luot sen html-sivun ja siihen sen koodin lyö niin sitten pitäisi toimia. Toki joudut sitten koodaamaan kaiken muuhunkin siihen liittyvän. Muuta keinoa ei varmaan tässä tapauksessa ole.tehodia kirjoitti:Miten saa toimimaan TradeDoublerin mainospalikat Rapidweaverin avulla? Siihen asti osaan melko hyvin, että kopioin mainoksen koodin TradeDoublerin sivuilta.
Mutta mihin se koodipätkä pitäisi sijoittaa, jotta se näkyisi ja toimisi nettisivuilla? Ainoastaan Custom-tyyppisen koodin olen saanut näkymään sivuilla. Se on tyyppi, johon itse kopioidaan (kirjoitetaan) mainosteksti. Tällaisen Custom-tyyppisen koodin, kun sijoitan omille sivuille, se kyllä toimii ja näkyy. Yksinkertaisuudessaan tämä on melkein kuin mikä tahansa teksilinkki. Mitkään muut tyypit eivät toimi millään mieleentulleella kokeillulla konstilla.
Rapidweaverista minulla on 3.6.7-versio käytössä. Ohjelma on tätä kohtaa lukuunottamatta ollut minulle hyvin sopiva ja toimiva. Tyhjästä aloittaen sain päivässä itselle sivut nettiin, ja sen jälkeen olen opetellut tarpeellisia sivuntekotaitoja tarpeen mukaan. Html:ää tai muita hienoja sanoja en siis varsinaisesti osaa ollenkaan edelleenkään, mutta opin kyllä tarvittaessa ehkä helpostikin.
Macbook Air M1
-
Juuri noin se Custom-tyyppi toimii, mutta mitkään muut eivät tule sitten millään näkyviin sivuille. Sivun olen luonut sillä Styled text -muodolla, johon siis voi laittaa koodin suoraan.Cathi777 kirjoitti:Eikös se ala toimimaan juuri niin, että luot sen html-sivun ja siihen sen koodin lyö niin sitten pitäisi toimia. Toki joudut sitten koodaamaan kaiken muuhunkin siihen liittyvän. Muuta keinoa ei varmaan tässä tapauksessa ole.tehodia kirjoitti:Miten saa toimimaan TradeDoublerin mainospalikat Rapidweaverin avulla? Siihen asti osaan melko hyvin, että kopioin mainoksen koodin TradeDoublerin sivuilta.
-
Cathi777 kirjoitti:Eikös se ala toimimaan juuri niin, että luot sen html-sivun ja siihen sen koodin lyö niin sitten pitäisi toimia. Toki joudut sitten koodaamaan kaiken muuhunkin siihen liittyvän. Muuta keinoa ei varmaan tässä tapauksessa ole.tehodia kirjoitti:Miten saa toimimaan TradeDoublerin mainospalikat Rapidweaverin avulla? Siihen asti osaan melko hyvin, että kopioin mainoksen koodin TradeDoublerin sivuilta.
Nyt toimii, kun luin oikein Repidweaverin käyttöopasta.
Homma toimii siis niin, että Rapiweaverissa kopioituun mainoskoodiin pitää käyttää käsittelyä "Ignore formatting".
4 viestiä
• Sivu 1/1
Palaa sivulle “Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet”
Hyppää
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka