Olen määrittänyt Wordissa oletuksena tietostojen tallennuskohteeksi työpöydän, mutta jos haluaisin talletta dokumentin suoraan johonkin muuhun sijaintiin niin eipä onnistu. En pysty tuota sijaintia muuttamaan eli en voi vapaasti hakea haluttua tallennuspolkua. Onko siis jostain asetuksista mahdollista asettaa tallennusta siten, että oletuksena on edelleenkin tuo työpöytä, muttta halutessani voisin tallettaa mihin vain? Windows-puolella tämä vaihtoehtoinen logiikka toimi, mutta en ole vielä Macissä ratkaisua löytänyt...
Esim. Texsturissa tallenna-ikkunassa voin tallettaa mihin polkuun tahansa!
Muuten ei Mac-maailmassa ole huolen häivää, kaikki toimii kuin rasvattu, miksi en vain jo aiemmin siirtynyt pois Windowsista, muutama päänsärky olisi ollut vähemmän
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)