Eli Ohjelmiston päivitys jää Safari 3.2 asennuksessa "valmistelee asennusta"- vaiheeseen. Mikään muu ei auta, kuin todella pitkään painamalla sammutus nappia. Koitettu on jo neljä kertaa ja viimesellä annoin ton asennuksen valmistelun miettiä yli 30 min., mutta alla oleva palkki ei edennyt tuona aikana. Menee hermot ja tulee win-maailmat kirot mieleen.
Mistä ton nyt saisin päivittyyn, ilman tappeluita? Koneena uus mac pro. Kiitos jo etukät.
[Offtopic] Rupesin vaan tässä miettimään tuota levyn oikeuksien korjausta. Kaikkiin ongelmiin jotka mulla on macin kanssa ollut, on tarjottu tuota ratkaisuksi, eikä se ole korjannut vielä mitään ongelmia. Eli siis, onko siitä todella ollut jollekkin hyötyä, vai onko se vain joku tapa/jäänne/joku muu menneiltä ajoilta, vai onko se ihan oikeia ratkaisu johonkin? [/offtopic]
En huvikseni tätä kikkaa ole jakanut- on lukuisia tapauksia joissa se on auttanut- ja koskaan ei ole rikkonut mitään. Vaatinee toki 3 klikkausta hiirellä..
Sama ongelma mullakin eikä auta oikeuksien korjauskaan.. ajoin myös huolto scriptin eikä mitään vaikutusta Todella epämiellyttävää. Myös iTunes rupesi ryppyilemään eli sanoo ettei albumien kansia voida lukea eli ei myöskään soita biisejä. Kone siis jää jurnuttamaan valmistellaan asennusta kohtaan. Voi iho!
Eilen huomasin että on 3.2.1 tarjolla ja ajattelin kokeilla vielä kerran. Heti laakista lähti toimimaan, edellinen ei jostain syystä vaan halunnut asentua. Elikkäs nyt tuntuis toimivan, ehkä pikkasen nopeempi ja hyvä niin.
veli-v kirjoitti:[Offtopic] Rupesin vaan tässä miettimään tuota levyn oikeuksien korjausta. Kaikkiin ongelmiin jotka mulla on macin kanssa ollut, on tarjottu tuota ratkaisuksi, eikä se ole korjannut vielä mitään ongelmia. Eli siis, onko siitä todella ollut jollekkin hyötyä, vai onko se vain joku tapa/jäänne/joku muu menneiltä ajoilta, vai onko se ihan oikeia ratkaisu johonkin? [/offtopic]
Sitä olen itsekin ihmetellyt, jos se vielä muka jotain korjaa. Vuoden aikana se ei ole itselläni korjannut mitään. Eli siis koko Leopardin aikana. Tiikerissä jouduin kerran korjaamaan. Pantterissa se taas oli "ratkaisu kaikkeen".
Periaatteessa kai nykyään jos on asennellut jotain mikä on asentunut erillisellä (Applen) asentajaohjelmalla, voi tarkistaa nuo oikeudet. Ei ne taida enää "itsestään" muuttua tai mennä rikki kuten Pantterissa ja Jaguaarissa.