Moi, mulla on MobileMe käytössä, ja sitä kautta kalenteri synkkaamassa.
Osaako joku selittää, miten suo synkkaamisaikataulu menee kalenterin kanssa? Mulla on tällä hetkellä push off, akun keston maksimoimisen takia, ja fetch on 30 minuuttia. Mutta advanced-nappulan jälkeen vain sähköpostille voi antaa tuon fetch-vaihtoehdon, kontakteille ja kalenterille joko push tai manual. Mitä toi manual tarkalleen ottaen tarkoittaa? iPhonen kalenterissa ei ole mitään refresh-nappulaa, olettaisin että päivittäminen tapahtuisi aina kalenterin käynnistettyäni (manual?), mutta kun näin ei ole. Kyllä se silloin tällöin näyttää päivittävän kalenteria, mutta todella satunnaisesti. Tai en oo ainakaan löytänyt mitään tieteellistä selitystä tuolle. Osaako joku selittää?
iPhonen kalenterin synkkaus (manual?)
Keskustelua laitteista. Huom! Tänne vain keskustelu itse laitteista, ei ohjelmista tai iOS-käyttöjärjestelmästä
4 viestiä
• Sivu 1/1
-
iPhonen kalenterin synkkaus (manual?)
Viesti Kirjoittaja andie »
-
Re: iPhonen kalenterin synkkaus (manual?)
Asiasta kiinnostuneille,
kun valitsee kontaktit ja kalenterit settings/fetch new data/advanced-valikosta ja sieltä push: "if push is not available, the fetch schedule will be used." olisin vain odottanut sitä fetchia tuohon valikkoon. miksei. manual ei silti vielä selvinnyt.
kun valitsee kontaktit ja kalenterit settings/fetch new data/advanced-valikosta ja sieltä push: "if push is not available, the fetch schedule will be used." olisin vain odottanut sitä fetchia tuohon valikkoon. miksei. manual ei silti vielä selvinnyt.
-
Viesti Kirjoittaja ejm »
Minulla toimii niin että avattuani kalenterin, odotan pari sekunttia ja hyrrä alkaa pyöriä yläpalkissa automaattisesti ja sieltä ne uudet tiedot tulla tupsahtaa. Hakuasetuksissa kaikissa on hae käsin. Asetuksien päävalikossa, hae uudet tiedot on asetus "pois". Minulla ainakin nillä asetuksilla akun kesto dramaattisesti lisääntyi. Lataan noin joka kolmas päivä, puhetta aika vähän kun en ole höpöttäjä tyyppiä, mutta nettiä ja sähköpostia kuitenkin aina kun siihen löytyy aikaa. Yleensä kolmen päivän käyttöaika on 3-4t. Manuaalihaku-nappi olisi silti hyvä olla olemassa.andie kirjoitti:Asiasta kiinnostuneille,
-
Näin minäkin sen ajattelin toimivan.. mulla se hyrrä pyörii aika satunnaisesti. Paitsi että nyt olen ihan tyytyväinen tuohon 30min hakuun.ejm kirjoitti: Minulla toimii niin että avattuani kalenterin, odotan pari sekunttia ja hyrrä alkaa pyöriä yläpalkissa automaattisesti ja sieltä ne uudet tiedot tulla tupsahtaa.
4 viestiä
• Sivu 1/1
Palaa sivulle “iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu”
Hyppää
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka