![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
![Hymy [:)]](./images/smilies/icon_smile.gif)
Viesti Kirjoittaja umpio »
Viesti Kirjoittaja Juhani L »
Viesti Kirjoittaja mutofuto »
Noilla hintatasoilla täältäkin aikoinaan lähti...mutofuto kirjoitti:Ite kehtaisin pyytää omastani ehkä 5e.
Viesti Kirjoittaja umpio »
Mun silmissä toi ADC nostaa kyllä pisteitä, en tiedä kuinka muilla true-G4-faneilla mielipiteet jakaantuu, mutta jollekin ADC-näyttöä tarvitsevalle tuo voisi olla muutamia euroja hinnakkaampikin?umpio kirjoitti:Väylä AGP, liittimet VGA ja ADC. Ja koska hintapyyntö oli asiantuntijoiden mielestä kova, niin laitetaan sitten hinnaksi 5 e + pk:t.
Mun silmäni ovat toisenlaiset. ATI Rage AGP-versiona on huonompi kuin PCI-versio, koska jälkimmäinen toimii todella monessa koneessa ja koska sitä voi käyttää hyvin apukorttina AGP-väylässä olevaa korttia fläshätessä. Hitaudeltaaan ATI Ragen PCI- ja AGP-versiot ovat samaa luokkaa, joten siitäkään ei tule pojoja AGP-kortille. Ainoastaan ADC-näyttöä tarvitsevat ja ADC-näyttöä tukevan PowerMacin (Digital Audio tai uudempi) omistajat voivat ilahtua ADC:stä.mutofuto kirjoitti:Mun silmissä toi ADC nostaa kyllä pisteitä, en tiedä kuinka muilla true-G4-faneilla mielipiteet jakaantuu, mutta jollekin ADC-näyttöä tarvitsevalle tuo voisi olla muutamia euroja hinnakkaampikin?
ADC:stä mä koko ajan puhuinkin...Juhani L kirjoitti:Mun silmäni ovat toisenlaiset. ATI Rage AGP-versiona on huonompi kuin PCI-versio, koska jälkimmäinen toimii todella monessa koneessa ja koska sitä voi käyttää hyvin apukorttina AGP-väylässä olevaa korttia fläshätessä. Hitaudeltaaan ATI Ragen PCI- ja AGP-versiot ovat samaa luokkaa, joten siitäkään ei tule pojoja AGP-kortille. Ainoastaan ADC-näyttöä tarvitsevat ja ADC-näyttöä tukevan PowerMacin (Digital Audio tai uudempi) omistajat voivat ilahtua ADC:stä.mutofuto kirjoitti:Mun silmissä toi ADC nostaa kyllä pisteitä, en tiedä kuinka muilla true-G4-faneilla mielipiteet jakaantuu, mutta jollekin ADC-näyttöä tarvitsevalle tuo voisi olla muutamia euroja hinnakkaampikin?
Palaa sivulle “Myydään muuta tietotekniikkaa”