Olen uusi macin käyttäjä ja halusin kokeilla tuota Boot Camppia. Yritin asentaa windowsia applen ohjeiden mukaan ja luulinkin, että olisin onnistunut siinä. Windows rupesi pelittämään ja asensinkin siihen boot camp-ajurit. Tietenkin, kun ajurit oli asennettu, käynnistin tietokoneen alt pohjassa. Kas kummaa, vain windows valittavana!!
Siitä sitten ajattelin että nyt loppui windowsin käyttö ja asennan Leopardin uudelleen, mutta sekään ei enää onnistu. Kun yritän valita Macintosh Hd painiketta mille Leopard asennettaisiin, se herjaa minulle tyyliin "Taltiota ei voida asentaa. Jotta voit asentaa tälle taltiolle, avaa lisäohjelmat valikosta, levytyökalu ja osioi levy uudelleen käyttämään GUID-osiotaulukkoa"
Ongelmana on nyt se etten löydä mitään tuon tapaista valintaa tuolta "Levytyökalu" valikosta, ja aina kun olen yrittänyt tyhjennellä ja korjailla tätä Macintosh Hd:tä se ei vaikuta tilaan mitemkään, vaan DVD tarkastuksen jälkeen mac ilmoittaa ettei asennusta pystytä jatkamaan. Elikkä nyt ei pelitä enää mikään

Kokeneet, konkarit, apuva, auttakaa!!
Tarkennan tarvittaessa tilannetta
Kiitos jo etukäteen