Eli Minulla on Iphone 3G 16gb (2.2.1 / 2.30.03) versio soneran kytkyllä ja olen purkanut operaattorilukon rebel sim kortilla jossa viimeisin v61i ohjelmisto. Laite toimii täydellisesti 2g moodi päällä, jolloin myös edge ja kaikki synkkaukset toimii vallan hyvin, Tekstiviestit ja lähtevät/saapuvat puhelut jne kaikki ok. Ainut ongelma on kuitenkin siinä että kun laittaa 3g ominaisuuden päälle niin muuten kone toimii kuten 2g moodilla, mutta siihen ei aina saapuvat puhelut mene läpi vaan menevät suoraan operaattoriviestiin (valitsemaanne numeroon ei juuri nyt voida yhdistää plaaplaa) Joskus kuitenkin kun on itse juuri soittanut jollekin ja saman tien yrittää soittaa omaan numeroon, puhelu tulee läpi..
puhelin on Jailbreikattu quickpwn:llä..
Olisiko jollain samaa ongelmaa tai ratkaisua, ei sillä ettenkö pärjäisi llman 3G; tä koska minulla on vain tuo sauniksen 384 kbs rajaton data ja edge melkein hyödyntää ainakin helsingissä koko tuon kaistan ja kotona pärjäänkin wlanin avulla, mutta kun tuo lelu on kuitenkin tullut hankittua..
RebelSim-unlockaus toi 3G-ongelman
Keskustelua laitteista. Huom! Tänne vain keskustelu itse laitteista, ei ohjelmista tai iOS-käyttöjärjestelmästä
4 viestiä
• Sivu 1/1
-
RebelSim-unlockaus toi 3G-ongelman
Viesti Kirjoittaja MacSaukko »
Macbook Pro 15"
IPad 2017
Oneplus 5
IPad 2017
Oneplus 5
-
Re: RebelSim-unlockaus toi 3G-ongelman
Viesti Kirjoittaja JuzziK »
Rebelsimmillä on semmoinen "live" apu palvelu eli voit puhua rebelsimmin henkilökunnan kanssa suoraan. Linkki tuonne löytyy rebelsimmin etusivulta vasemmasta reunasta nimellä live support. Tuo asiakaspalvelu oli ainakin aluksi minulle ystävällisiä ja auttoivat päivättämään kortin, mutta päivtyksen jälken kun ei toiminut niin vika oli sitten minussa. En menisi suosittelemaan RebelSimin ostoa tai ylipäänsä minkään simmin käyttöä. Toivotaan kuitenkin että alkaa taas kortti toimimaan 
Jussi

Jussi
-
Viesti Kirjoittaja MacSaukko »
Minulle ei jäänyt vaihtoehtoa, kuin käyttää turbosimmiä, koska soneraa en halua käyttää vasta kun on pakko ja satuin päivittämään tuon luurin uusimmalla applen softalla ennenkuin perehdyin aiheeseen eli yellowsn0w ei toimi tuossa 2.30.03 basebandissa. toivotaan että tulisi pian päivitys softaunlockkaukseen.
-
Viesti Kirjoittaja masi15 »
Moro,
Kaytin myos Rebelsimia Iphonessani versiossa 2.2 enne kuin keltainen lumi sai paivan valon. Silloin oli samallaista temppuilua rebelsimilta, 2g toimi hyvin, puhelut, viestit tuli ja meni mutta 3g oli aina valilla onglemia, eli en usko etta rebelsim koskaan on pelittanyt 3g osalta 100%. Toivotaan etta tulevilla uusilla paivityksilla rebelsimin pojat keksivat jotain meinaa oli se aika raskasta kun ei puheluita tullut lapi ja joskus tuli 5 viestia samaan aikaan.
Masi
Kaytin myos Rebelsimia Iphonessani versiossa 2.2 enne kuin keltainen lumi sai paivan valon. Silloin oli samallaista temppuilua rebelsimilta, 2g toimi hyvin, puhelut, viestit tuli ja meni mutta 3g oli aina valilla onglemia, eli en usko etta rebelsim koskaan on pelittanyt 3g osalta 100%. Toivotaan etta tulevilla uusilla paivityksilla rebelsimin pojat keksivat jotain meinaa oli se aika raskasta kun ei puheluita tullut lapi ja joskus tuli 5 viestia samaan aikaan.
Masi
13" MacBook Air i5/8GB/128GB (mid-2012)
iPhone 3GS 32GB
iPad 2 32GB
iPhone 3GS 32GB
iPad 2 32GB
4 viestiä
• Sivu 1/1
Palaa sivulle “iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu”
Hyppää
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka