![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
![Neutraali [:|]](./images/smilies/icon_neutral.gif)
Viesti Kirjoittaja pempe »
Viesti Kirjoittaja Toivonen »
Kannattaisi varmaan sulkea yksi kerrallaan niitä ohjelmia ja testata sen jälkeen koska sammuu, jotta saa selvyyden mikä ohjelma sammumisen estää.pempe kirjoitti:Eli kun yritän sammuttaa koneeni niin se valittaa että uloskirjautuminen estetty, koska Itunes (tai jokin muu ohjelma) ei suostu sammumaan.Kun olen sammuttanut kaikki ohjelmat niin sen jälkee se suostuu sammumaan mutta kun haluan päivittää koneeni ja valitettavasti se vaatii uudelleen käynnistyksen ja kone ei suostu sammumaan koska "Ohjelma Ohjelmisto päivitys ei suostu sammumaan". Eli onko neuvoja miten saisin koneeni taas toimimaan kunnolla.
Viesti Kirjoittaja Anniel »
Viesti Kirjoittaja pempe »
Siis kyllä mä saan sammutettua koneen, kun olen sammuttanut kaikki ohjelmat. Mutta kun haluan päivittää koneen ja se vaati uudelleen käynnistämisen niin silloin kone valittaa että kone ei sammu koska ohjelma ohjelmisto päivitys ei sammu.Toivonen kirjoitti:Kannattaisi varmaan sulkea yksi kerrallaan niitä ohjelmia ja testata sen jälkeen koska sammuu, jotta saa selvyyden mikä ohjelma sammumisen estää.pempe kirjoitti:Eli kun yritän sammuttaa koneeni niin se valittaa että uloskirjautuminen estetty, koska Itunes (tai jokin muu ohjelma) ei suostu sammumaan.Kun olen sammuttanut kaikki ohjelmat niin sen jälkee se suostuu sammumaan mutta kun haluan päivittää koneeni ja valitettavasti se vaatii uudelleen käynnistyksen ja kone ei suostu sammumaan koska "Ohjelma Ohjelmisto päivitys ei suostu sammumaan". Eli onko neuvoja miten saisin koneeni taas toimimaan kunnolla.
Viesti Kirjoittaja veijvesa »
Pakota se sammumaan tai jos sekään ei auta niin pidä virtanappia painettuna muutama sekuntti yhtäjaksoisesti niin pitäisi sammua.pempe kirjoitti:Siis kyllä mä saan sammutettua koneen, kun olen sammuttanut kaikki ohjelmat. Mutta kun haluan päivittää koneen ja se vaati uudelleen käynnistämisen niin silloin kone valittaa että kone ei sammu koska ohjelma ohjelmisto päivitys ei sammu.