Homppulaisten arviot ravintoloista
-
Homppulaisten arviot ravintoloista
Viesti Kirjoittaja Salmister »
Kolme Seppää, Helsinki.
6/10 pistettä
http://www.rafla.fi/kolmeseppaa
Viihtyisä paikka, mutta ei mitenkään erikoinen. Samanlaisia on 11 tusinassa, vai miten se nyt oli. Itse tilasin Juusto Burgerin, koska olin kuullut kehuja paikan hampurilaisista. Eikä listalla oikein ollut mitään muutakaan sillä hetkellä herkulliselta tuntuvaa. Annos oli erittäin iso ja minultakin lähti nälkä, vaikka olen kova syömään. Itse en kyllä kehu Kolmen sepän purilaisia kenellekkään. Jälkiruuaksi otin päivänpiirakan, henkilökunnan suosituksesta. Parempaa mustikkapiirakkaa saan kaupan pakastealtaasta.
Ruoka, jälkiruoka, kaksi wishyä ja espresso maksoivat noin 30 euroa, joten hinnalla paikkaa ei ole pilattu.
+ isot ateriat, hinta, palvelu
- ruoka, tylsä paikka
En suosittele.
Lainemies
-
Re: Homppulaisten arviot ravintoloista
Viesti Kirjoittaja mercury »
-
Viesti Kirjoittaja Jone »
Joo, tää ketju alkoinkin jo uhkaavasti livetä raiteiltaan.mercury kirjoitti:Pidetään tää ketju asiaravintoloissa ja monisanaisissa arvioissa. Känkky ja kebu tuonne: http://hopeinenomena.net/viewtopic.php?f=53&t=115121

-
Viesti Kirjoittaja Mikael K. »
-
Viesti Kirjoittaja NeliX4 »

Kertun hampparimenu (seisova pöytä tyyppinen) on kanssa ehdoton hieman edullisemmassa hintaluokassa. Kertussa on myös joskus ollut jopa Omppu tapaamisia. Haraldin kasvis- ja/tai lihaseiväs on vissiin ihan jees. Hämeenkadun intialaisessa myös erittäin hyvä illallismenu (17 euroa). MarinaPalacen alakertaan voi viedä vaikka anoppikokelaan, perusruokaa ja mukavaa palvelua.
Loput ravintoloista suht mitäänsanomattomia / palvelussa parantamisen varaa. Enkeliravintolaa ei ole vielä tullut kokeiltua. Kaikki keskutan Börs & S-raflat kannattaa kiertää ja suunnata vaikka Heselle.
http://www.vapaa-aikavirasto.com/ravint ... aravintola
-
- Ylläpitäjä
Viesti Kirjoittaja amanita »
Apple-käyttäjät ry:n jäsen • http://appleusers.fi/
-
- Ylläpitäjä
Viesti Kirjoittaja egoste »

-
Viesti Kirjoittaja PKivireki »
Menimme vieraiden kanssa innosta puhkuen Bossaan, mielessä hyvä ruoka. Onneksi tilasimme ainoastaan pääruoat, niidenkin saapuminen kesti tunnin ja vartin. Hinta-laatu -suhde oli täysin ala-arvoinen, ruoka mitäänsanomatonta, mautonta tai pahanmakuista. Viidestä ruokailijasta tyytyväisiä oli tasan nolla, yksi joutui pari tuntia ravintolasta lähdön jälkeen käymään vessassa noin viiden minuutin välein. Hänen annoksensa oli tonnikalasalaatti, tonnikalan maku oli tympeä ja peitetty valtavalla kerroksella tavallista pippurisekoitusta. Kaksi meistä söi Picanha-annoksen, jonka piti olla hyvä, perinteinen grilliruoka. Ei maistunut valkosipuli, ei maistunut hyvä liha. Liha oli sitkeätä, mautonta ja osittain tympeän makuista. Maniokki samoin täysin mautonta styroksia. Chiliöljy maistui tavalliselle ruokaöljylle jossa ei todellakaan ollut minkäänlaista chilinmakua. Kaksi meistä söi turskaa banaaninlehdessä, mautonta ja kuivaa. Riisi oli tavallista riisiä, mautonta sekin. Salaatista ei kannattaisi tämän annoksen yhteydessä edes puhua, se oli paprikasilppua, jota oli yhteensä ehkä kukkurapäinen ruokalusikallinen.
Pettymystä kuvaa hyvin se, että kävin edellisenä päivänä syömässä kälyisen kebab-annoksen (2,95), joka oli tämän "hyvän" ravintolan tarjoomuksia parempi.
Ei ikinä enää Bossaan.
Kotikaupungistani: täällä Jyväskylässä on vähän ja huonoja ravintoloita; tarjonta on persoonatonta ja riskitöntä pihviä ja lohkoperunaa. Viimeksi söin muutama viikko takaperin Kissanviiksissä, Murka-kissan muistoaterian. Ahvenet olivat hyviä, mutta annoksen kolmesta pienestä (!) perunasta toruin.
-
Viesti Kirjoittaja Mikael K. »
-
Kissanviiksien lounasmenu on kyllä jees (25 eur). Mainitaan kuitenkin, että Sohvi omalla alallaan rock ravintolana on kyllä ehdoton mesta.PKivireki kirjoitti:Turun Bossasta kielteinen arvio: olimme neljän hengen porukalla syömässä ja jokaisen annos oli yhdentekevähuono, paremman puoliskoni tonnikalafile suorastaan ala-arvoinen. En enää muista mitä itse söin, joten se kertonee jotakin..
Kotikaupungistani: täällä Jyväskylässä on vähän ja huonoja ravintoloita; tarjonta on persoonatonta ja riskitöntä pihviä ja lohkoperunaa. Viimeksi söin muutama viikko takaperin Kissanviiksissä, Murka-kissan muistoaterian. Ahvenet olivat hyviä, mutta annoksen kolmesta pienestä (!) perunasta toruin.
Mitä sanoivat, kun valitit annoksesta?
-
Tarviipa mennä!amanita kirjoitti:Olin viime kesänä syömässä siinä Enkeliravintolassa ja voin suositella varauksetta! Miljöökin oli ehdottomasti näkemisen ja kokemisen arvoinen!
-
Viesti Kirjoittaja Salmister »
Lainemies
-
Viesti Kirjoittaja tiburon »
http://www.bossahelsinki.fi/
Turun Bossan sivut: http://www.restaurantebossa.fi/
-
Viesti Kirjoittaja Delirious »
Kabuki (japanilainen)
Hyvä paikka
Mene ja ihastu
-
Viesti Kirjoittaja Toivonen »
-
"Voi hyvänen aika olisi niitä saanut pyytämällä lisää!"NeliX4 kirjoitti:Mitä sanoivat, kun valitit annoksesta?
Hmm, olen huono reklamoimaan syödessäni. Jätin sanomatta siellä, että perunat eivät myöskään olleet erityisen maukasta lajiketta. Mutta ahvenat oli kyllä hyviä.
Minulla on se periaate, että ravintolaruoka on silloin hyvää, kun se on parempaa kuin minun tai naiseni kotona tekemää. Jos ei ole, niin sillon närästää, noin niin kun henkisesti. On ruokalajeja, jotka kertakaikkiaan kotona saa tehtyä paremmin kuin sen hintaluokan ravintoloissa mihin duunareilla on varaa - esimerkkejä: peruna-asiat kuten kunnollinen perunamuusi, sienirisotto (teen sen suppilovahveroista tai sekasienistä), lammasruoat, pastakastikkeet. Toisaalta hienot cuisine-ruokalajit ei kotona onnistu, ainakaan minulta, en uskalla edes kokeilla liian vaikeita.
![Punastuu [:$]](./images/smilies/icon_redface.gif)
-
![Hymy [:)]](./images/smilies/icon_smile.gif)
-
Viesti Kirjoittaja umpio »
-
Viesti Kirjoittaja Nyrkki »
11" MBA
iPhone 5 16 GB
-
Viesti Kirjoittaja weeti »
Mielenkiinnosta kysyn mitä ovat hienot cuisine- ruokalajit? Ihan uusi termi minulle.PKivireki kirjoitti:"Voi hyvänen aika olisi niitä saanut pyytämällä lisää!"NeliX4 kirjoitti:Mitä sanoivat, kun valitit annoksesta?
Hmm, olen huono reklamoimaan syödessäni. Jätin sanomatta siellä, että perunat eivät myöskään olleet erityisen maukasta lajiketta. Mutta ahvenat oli kyllä hyviä.
Minulla on se periaate, että ravintolaruoka on silloin hyvää, kun se on parempaa kuin minun tai naiseni kotona tekemää. Jos ei ole, niin sillon närästää, noin niin kun henkisesti. On ruokalajeja, jotka kertakaikkiaan kotona saa tehtyä paremmin kuin sen hintaluokan ravintoloissa mihin duunareilla on varaa - esimerkkejä: peruna-asiat kuten kunnollinen perunamuusi, sienirisotto (teen sen suppilovahveroista tai sekasienistä), lammasruoat, pastakastikkeet. Toisaalta hienot cuisine-ruokalajit ei kotona onnistu, ainakaan minulta, en uskalla edes kokeilla liian vaikeita.
Atelje Finne Helsingissä saa pisteet minultakin ja Kuurna on ehdottomasti paikka joka kannattaa kokeilla.
-
Viesti Kirjoittaja Anniel »
-
- Ylläpitäjä
Viesti Kirjoittaja egoste »
Helppo valita mitä syö, kun on vain kaksi päivän antimista tehtyä menua, jotka vaihtuvat päivän tuotteiden mukaan...
SUOSITTELEN...
-
- Ylläpitäjä
Linkin mukaan paikka on suljettu maaliskuussa kokkien muutettua Ranskaan, vahinko!!!
![Surullinen [:(]](./images/smilies/icon_sad.gif)
Otin jokusen kuvankin sieltä, liitän menun ja menussa mainitun Gin Tocicin kuvat, juoma tarjoiltiin hauskassa muodossa:

-
Viesti Kirjoittaja kuriton »
Minä kun klikkasin tuota sun "juomaa hauskassa muodossa", niin sieltähän tuli vaikka minkälaisia muotoja näkyviin?
![Pettynyt [:/]](./images/smilies/icon_eek.gif)
![Pettynyt [:/]](./images/smilies/icon_eek.gif)
![Neutraali [:|]](./images/smilies/icon_neutral.gif)
-
- Ylläpitäjä
En tiedä mihin lie mennyt, vaihdoin kuitenkin ImageShackin kuvaksi.kuriton kirjoitti: Minä kun klikkasin tuota sun "juomaa hauskassa muodossa", niin sieltähän tuli vaikka minkälaisia muotoja näkyviin?Hui kauhistus!!
Menikös se nyt sun kotisivulle tää linkki?

- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka