Takuuaika lopppui juuri sopivasti puolitoista kuukautta sitten.
![Surullinen [:(]](./images/smilies/icon_sad.gif)
Marko
Viesti Kirjoittaja mpitko »
Viesti Kirjoittaja masa »
Viesti Kirjoittaja mpitko »
Viesti Kirjoittaja masa »
Nimenomaan soitto Applen numeroon ja vaatimus virhevastuuseen vedoten. Ei huollot sano noihin asioihin yhtään mitään. 0800 96162mpitko kirjoitti:Ei auttanut virta johdon irroitus.
Tilataanko huolto suoraan applelta vai otanko yhteyden suoraan korjaamolle (humac varmaan)?
Marko
Viesti Kirjoittaja Timoz »
Viesti Kirjoittaja mpitko »
Viesti Kirjoittaja NeliX4 »
Viesti Kirjoittaja masa »
Viesti Kirjoittaja Timoz »
mpitko kirjoitti:Soitin applelle ja siellä käskettiin käynistämään kone d-nappi pohjassa ja ajamaan hardware testaus. Se kertoi että kiintolevy on kakkana.
Asennus levyltä käynistettynä pääsi ajamaan levynhallinnan joka ei voinut korjata levyä. 320Gt levy näkyi vajaa 70gigaisena.
Applen täti kertoi että takuu on loppunut 48 päivää sitten, mutta yllättäin sanoi että korjaavat kyllä tämän takuuseen.
Tosin levyn vaihtoon löytyy täältä hyvät ohjeet ja itse vaihtamalla saisi suuremman levyn ja lisää käyttöaikaa koneelle. Taitaa olla että vaihdan levyn itse, saisin koneen aika paljon nopeammin kuntoon kun lähettämällä kone Joensuusta jonnekkin korjaamolle.
Kiitoksia avusta kaikille.
Marko