/V

AMA-EDIT: Ketju on hyvin lempeästi erotettu "Kysy_mitä_vaan"-ketjusta
Viesti Kirjoittaja vinouma »
Viesti Kirjoittaja Anniel »
Ei koskaan liian useinvinouma kirjoitti:Kuinka usein voi sanoa kumppanilleen että rakastaa tätä ilman, että ´tunnustus´ kokee inflaation?
/V
Viesti Kirjoittaja amanita »
Vaikka kuinka usein, kunhan myös tarkoittaa mitä sanoo. Vinouma, anna siis palaa!vinouma kirjoitti:Kuinka usein voi sanoa kumppanilleen että rakastaa tätä ilman, että ´tunnustus´ kokee inflaation?
/V
Viesti Kirjoittaja Jone »
Voin ehkä olla tunnevammainen, mutta miusta tässä on kuitenkin "raja". Tietty voi olla että tietyn sortin tytöt haluaa tätä kuulla isolla rotaatiolla. Jos itselleni joku noin sanailee riittävästi niin koen asian jo jotenkin hankalaksi.Anniel kirjoitti:Ei koskaan liian useinvinouma kirjoitti:Kuinka usein voi sanoa kumppanilleen että rakastaa tätä ilman, että ´tunnustus´ kokee inflaation?
/VRakastaminen on ihanaa! Ja ainahan voi käyttää muitakin tapoja ja sanoja ilmaista asia, "ihanaa että olet olemassa", "teet mut onnelliseksi", "sun kanssa on kiva olla", "kulta, tein ruokaa, syödäänkö yhdessä?", "olet kaunis/ihana/suloinen jne"
Viesti Kirjoittaja KunkkuJ »
Viesti Kirjoittaja Erño »
Mutta kato kun naiset haluaa kuulla sen miljoonia kertoja siinä välillä. Ne kun ei usko ensimmäisellä tai toisellakaan kerrallaKunkkuJ kirjoitti:Suomalaiselle miehelle sopiva määrä kertoa rakastavansa on kaksi kertaa. Naimisiin mennessä ja eläkkeelle jäädessä. Jos sitä hokee tuota useammin, siitä menee kaikki uskottavuus.
Kyllähän minä sen tiedän. Mutta jos tässä asiassa alistuu, saa pokkuroida koko ikänsä ja olla kuin joku levysoitin: "rakastan, rakastan, rakastan, rakastan,rakastan,rakastan,rakastan,rakastan,rakastan,rakastan,rakastan,rakastan,rakastan,rakastan,rakastan,rakastan,rakastan,rakastan,rakastan,rakastan,rakastan,rakastan,rakastan,rakastan,rakastan,rakastan,rakastan,rakastan,rakastan,rakastan,rakastan,rakastan,rakastan,rakastan,rakastan,rakastan,rakastan,rakastan,rakastan,rakastan,rakastan,rakastan,rakastan,........................................."Erño kirjoitti:Mutta kato kun naiset haluaa kuulla sen miljoonia kertoja siinä välillä. Ne kun ei usko ensimmäisellä tai toisellakaan kerralla
No perhana, eikö tää ny millään mee perille: Tuota sanaa ei kannata sanoa kertaakaan, jos ei TARKOITA sanomaansa, jos ei TUNNE niin. Jos kyse on oikeasta suuresta tunteesta, ja sen sanomiseen tuntee tarvetta, sen toistolle ei ole ylärajaa!KunkkuJ kirjoitti: Kyllähän minä sen tiedän. Mutta jos tässä asiassa alistuu, saa pokkuroida koko ikänsä ja olla kuin joku levysoitin: "rakastan, rakastan, rakastan, rakastan,rakastan,rakastan,rakastan,rakastan,rakastan,rakastan,rakastan,rakastan,rakastan,rakastan,rakastan,rakastan,rakastan,rakastan,rakastan,rakastan,rakastan,rakastan,rakastan,rakastan,rakastan,rakastan,rakastan,rakastan,rakastan,rakastan,rakastan,rakastan,rakastan,rakastan,rakastan,rakastan,rakastan,rakastan,rakastan,rakastan,rakastan,rakastan,rakastan,........................................."
- ja mikä tuolla hokemisella sitten tulee paremmaksi?
amanita kirjoitti:No perhana, eikö tää ny millään mee perille: Tuota sanaa ei kannata sanoa kertaakaan, jos ei TARKOITA sanomaansa, jos ei TUNNE niin. Jos kyse on oikeasta suuresta tunteesta, ja sen sanomiseen tuntee tarvetta, sen toistolle ei ole ylärajaa!KunkkuJ kirjoitti: Kyllähän minä sen tiedän. Mutta jos tässä asiassa alistuu, saa pokkuroida koko ikänsä ja olla kuin joku levysoitin: "rakastan, rakastan, rakastan, rakastan,rakastan,rakastan,rakastan,rakastan,rakastan,rakastan,rakastan,rakastan,rakastan,rakastan,rakastan,rakastan,rakastan,rakastan,rakastan,rakastan,rakastan,rakastan,rakastan,rakastan,rakastan,rakastan,rakastan,rakastan,rakastan,rakastan,rakastan,rakastan,rakastan,rakastan,rakastan,rakastan,rakastan,rakastan,rakastan,rakastan,rakastan,rakastan,rakastan,........................................."
- ja mikä tuolla hokemisella sitten tulee paremmaksi?
Tunteet tulevat ja menevät . Ei ole semmoista pärstää, jota pystyisi katselemaan yhtä lumoutuneena vuodesta toiseen. Se on valehtelua, jos väittää aina vaan tuntevansa samoin toista kohtaan! Mutta kai naisille kuuluu tässä asiassa sitten valehdella? Vai?amanita kirjoitti: No perhana, eikö tää ny millään mee perille: Tuota sanaa ei kannata sanoa kertaakaan, jos ei TARKOITA sanomaansa, jos ei TUNNE niin. Jos kyse on oikeasta suuresta tunteesta, ja sen sanomiseen tuntee tarvetta, sen toistolle ei ole ylärajaa!
Viesti Kirjoittaja vinouma »
Kyllä minä olen jaksanut katsella rakkaani pärstää jo kymmenen vuotta lumoutuneena... olen kai vino yksilö?!KunkkuJ kirjoitti:. Ei ole semmoista pärstää, jota pystyisi katselemaan yhtä lumoutuneena vuodesta toiseen. Se on valehtelua, jos väittää aina vaan tuntevansa samoin toista kohtaan! Mutta kai naisille kuuluu tässä asiassa sitten valehdella? Vai?
juuri näin..ihan kaikkien kannaltaKunkkuJ kirjoitti:Tunteet tulevat ja menevät . Ei ole semmoista pärstää, jota pystyisi katselemaan yhtä lumoutuneena vuodesta toiseen. Se on valehtelua, jos väittää aina vaan tuntevansa samoin toista kohtaan! Mutta kai naisille kuuluu tässä asiassa sitten valehdella? Vai?amanita kirjoitti: No perhana, eikö tää ny millään mee perille: Tuota sanaa ei kannata sanoa kertaakaan, jos ei TARKOITA sanomaansa, jos ei TUNNE niin. Jos kyse on oikeasta suuresta tunteesta, ja sen sanomiseen tuntee tarvetta, sen toistolle ei ole ylärajaa!
Mie nyt tuon Ponen ämpäreille oon immuuni, vohkinnu multa noi. Niihinpä ei tuu vettä ko miun raanasta. Ja mää en kyä yhtään rakasta sua!Jone kirjoitti:amanita kirjoitti: No perhana, eikö tää ny millään mee perille: Tuota sanaa ei kannata sanoa kertaakaan, jos ei TARKOITA sanomaansa, jos ei TUNNE niin. Jos kyse on oikeasta suuresta tunteesta, ja sen sanomiseen tuntee tarvetta, sen toistolle ei ole ylärajaa!![]()
![]()
![]()
Pidetään me Vinouma vaan oma linjamme, kato kaikki ei oo koskaan TUNTENEET, KOHDANNEETKAAN rakkautta. Siinä se!vinouma kirjoitti:Kyllä minä olen jaksanut katsella rakkaani pärstää jo kymmenen vuotta lumoutuneena... olen kai vino yksilö?!KunkkuJ kirjoitti:. Ei ole semmoista pärstää, jota pystyisi katselemaan yhtä lumoutuneena vuodesta toiseen. Se on valehtelua, jos väittää aina vaan tuntevansa samoin toista kohtaan! Mutta kai naisille kuuluu tässä asiassa sitten valehdella? Vai?
/V
Viesti Kirjoittaja adele »
Tästä saa käsityksen että rakkaus on tunne, jossa rakastunut katsoo toista lumoutuneena?KunkkuJ kirjoitti:Tunteet tulevat ja menevät . Ei ole semmoista pärstää, jota pystyisi katselemaan yhtä lumoutuneena vuodesta toiseen.
Kyllähän minäkin olen jostain lukenut syvällisen ja valaisevan kirjoituksen sanan "rakkaus" merkityksestä. Olen kuitenkin sitä mieltä, että nyt tässä ketjussa, Vinouman tarkoittamassa kysymyksessä, kumppaninsa itsessään aiheuttaman tunteen sanalliseen asuun pukemisen kertomiskertojen lukumääristä , ei kenties ollut syytä muuhun, kuin suhtautua tuon sanan perinteisesti ja yleisesti käytettyyn merkitykseen syvänä kiintymyksen ja tunteenpalon osoituksena.adele kirjoitti: Tästä saa käsityksen että rakkaus on tunne, jossa rakastunut katsoo toista lumoutuneena?
Mistä yleensä on peräisin käsitys, että rakkaus on tunne? Entä jos intohimolla, kiihkolla, tarvitsevuudella, tottumisella, lumoutuneena katsomisella, rakkaudesta puhumisella tai niillä muilla yleisesti rakkaudeksi leimatuilla jutuilla ei olekaan mitään tekemistä rakkauden kanssa? Mielestäni ennen "keskustelua" on määriteltävä termit, joita käytetään.
Jos joku luulee "tuntevansa" rakkautta, niin so what? Jollain toisella on rakko täynnä, tunne sekin, ketä nuo kiinnostavat? Jos taas jollekin riittää että kumppani suu vaahdossa sönkkää rakkaus-diipadaapaa, mutta takapuoli ei nouse penkistä, niin mitä se kertoo kuulijan halusta kusettaa itseään?
Jos rakkaus on jonkun mielestä suuria sanoja mantranomaisesti toistettuna, niin no can do!
Viesti Kirjoittaja adele »
Miten ne Amanitan "vaistot" ja "oivallukset" ovat tässä elämässä toimineet? Voiko niihin luottaa?amanita kirjoitti:..jos ... saisin kuulla tuon verbin raakkaaltani, luottaisin omaan vaistooni oivaltaa sen syvin merkitys ja tarkoitus, ja tuntisin todella sykähdyksen sydämessäni JOKA KERTA tuon kuultuani....!
No jospa jätän tämän täällä tähän, saatoin kenties joutua nurkkaan ajetuksi.adele kirjoitti: Miten ne Amanitan "vaistot" ja "oivallukset" ovat tässä elämässä toimineet? Voiko niihin luottaa?
Jos sanoja riittää, mutta takapuoli ei nouse penkistä, eli on kyseessä ulkopuolisen silmissä katteeton höpinä, niin kauanko sydän sykähtelee? "JOKA KERTA", loputtomiin?
Ja mitä tarkoittaa "saisin kuulla tuon verbin rakkaaltani"? Tulkitsenko oikein että kun sinä koet rakkautta miestäsi kohtaan ja miehen panokseksi riittää, että TV:tä katsoessa hokee, katsetta ruudusta irrottamatta: "JUU, JUU, RAKASTAN, RAKASTAN!"
ei uskonut miun ämpäreitä... nyt siellä nurkassa pönöttääamanita kirjoitti:No jospa jätän tämän täällä tähän, saatoin kenties joutua nurkkaan ajetuksi.adele kirjoitti: Miten ne Amanitan "vaistot" ja "oivallukset" ovat tässä elämässä toimineet? Voiko niihin luottaa?
Jos sanoja riittää, mutta takapuoli ei nouse penkistä, eli on kyseessä ulkopuolisen silmissä katteeton höpinä, niin kauanko sydän sykähtelee? "JOKA KERTA", loputtomiin?
Ja mitä tarkoittaa "saisin kuulla tuon verbin rakkaaltani"? Tulkitsenko oikein että kun sinä koet rakkautta miestäsi kohtaan ja miehen panokseksi riittää, että TV:tä katsoessa hokee, katsetta ruudusta irrottamatta: "JUU, JUU, RAKASTAN, RAKASTAN!"
Mie nyt oon hetken ihan littaan lyöty...mutta still going STRONG! 8)Jone kirjoitti:ei uskonut miun ämpäreitä... nyt siellä nurkassa pönöttääamanita kirjoitti: No jospa jätän tämän täällä tähän, saatoin kenties joutua nurkkaan ajetuksi.
Siveästä käytöskuorestaan huolimatta tää nainen puhuu kuin suomalainen mies. Siitä pisteitä repullinen.amanita kirjoitti:
Viesti Kirjoittaja Lare »