Voisiko joku kertoa miksi se ei järjesty kun minä vedän kuvan A kuvien C ja D väliin, miksi se ei mene? Pitäisi mennä kun minä käsken, miksi verisuoni otsallani sykkii, missä on se stnn insinörtti jota saa tästä syyttää. Ohje ei kerro mitään mitä normaaliälyinen tajuaisi. Ei voi olla vaikeaa? Ylävalikostakin löytyy järjestys jossa on myös Käsin, muutta jonkun Applen idiootti-insinöörin mielestä se kannattaa pitää harmaana jottei sitä pääse valitsemaan, MIKSI!!!!
iPhoto, tapahtumassa kuvien järjestäminen käsin
Keskustelua ohjelmista ja Mac App Storesta.
9 viestiä
• Sivu 1/1
-
Jamac
iPhoto, tapahtumassa kuvien järjestäminen käsin
Viesti Kirjoittaja Jamac »
iPhoto, tapahtumassa kuvien järjestäminen käsin?
Voisiko joku kertoa miksi se ei järjesty kun minä vedän kuvan A kuvien C ja D väliin, miksi se ei mene? Pitäisi mennä kun minä käsken, miksi verisuoni otsallani sykkii, missä on se stnn insinörtti jota saa tästä syyttää. Ohje ei kerro mitään mitä normaaliälyinen tajuaisi. Ei voi olla vaikeaa? Ylävalikostakin löytyy järjestys jossa on myös Käsin, muutta jonkun Applen idiootti-insinöörin mielestä se kannattaa pitää harmaana jottei sitä pääse valitsemaan, MIKSI!!!!

Alihankintana printtipuolen graafista materiaalia!
-
EJMV
Re: iPhoto, tapahtumassa kuvien järjestäminen käsin
Viesti Kirjoittaja EJMV »
Näyttäisi olevan vain albumien järjestelyyn tarkoitettu ominaisuus tuo järjestely.
Samaa sarjaa kuin soittolista vs. musiikkikirjasto iTunesin puolella. Sielläkään ei tuota kirjastoa järjestellä käsin kuin muokkaamalla tiedostojen nimiä.. Ehkä insinöörin äiti on kirjastontätsä? Ei kirjastossakaan saa järjestellä kirjoja kuten haluaa - tulee sormille jos yrittää. Repussasi ne saa sitten olla kuten haluat..
Samaa sarjaa kuin soittolista vs. musiikkikirjasto iTunesin puolella. Sielläkään ei tuota kirjastoa järjestellä käsin kuin muokkaamalla tiedostojen nimiä.. Ehkä insinöörin äiti on kirjastontätsä? Ei kirjastossakaan saa järjestellä kirjoja kuten haluaa - tulee sormille jos yrittää. Repussasi ne saa sitten olla kuten haluat..
-
Jamac
Mutkun on ihku oikia tapahtuma, ja olen ottanut siellä taukopaikalta kaksi kuvaa jotka loogisesti kuuluu olla justiin toisessa järjestyksessä kun ne on otettu. Kaikki muu kelpaa muttei käsin noiden kahden kuvan siirto. saakutti. Täytyykö mun nyt numerot laittaa Titlen (otsikon) eteen ja järjestää tapahtuma otsikon mukaan että saan sen saakutti kuva oikeaan paikkaan. Kyllä niin kertakaikkiaan ottaa pannuun nää Applen paskat idioottiratkaisut.
-
EJMV
Sitä otto aikaa voi muokata myös. Valitset kuvan ja tiedoista muokkaat hetkeä hieman, jos ei tarvii kuin yhtä kuvaa siirrellä.
-
Jamac
Halleluujaa KIITOS, verenpaine laski metrin!
Tähänhän on ihan oma valikkonsa, "Säädä päiväystä ja aikaa", se ei ole "Näytä valokuvan tiedot" kohdassa.
Tähänhän on ihan oma valikkonsa, "Säädä päiväystä ja aikaa", se ei ole "Näytä valokuvan tiedot" kohdassa.
-
EJMV
Itseasiassa se löytyy yläpalkissa KUVAT -- Säädä päivämäärää ja aikaa (iphoto 09 )
oh
Ehditkin korjaa itse![Hymy [:)]](./images/smilies/icon_smile.gif)
oh
Ehditkin korjaa itse
-
Jamac
Tästä tuli niin nälkä, että lähdenpa valmistelemaan minäkin sapuskaa!

Viimeksi muokannut Anniel, 23.5.2009 klo 11.26. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Syy: Kuvaa pienennetty hieman
Syy: Kuvaa pienennetty hieman
-
septic
Viesti Kirjoittaja septic »
iPhoto on kyl näissä asioissa täys paska, tai sitten en vaan oo oppinut käyttämään sitä vajaan kahden vuoden aikana (eli ohjelma siinä mielessä huono). Jos mulla on vaikka tapahtumasta usean eri henkilön ottamia kuvia, jokaisessa kamerassa kello enemmän tai vähemmän eri ajassa, niin on erittäin kurjaa ruveta muuttelemaan jokaisen kuvan ottohetkiä.
-
Sherukka
Viesti Kirjoittaja Sherukka »
Eri tapahtumat per kamera ja albumi kehiin? En ole tuota kokeillut...septic kirjoitti:iPhoto on kyl näissä asioissa täys kakka, tai sitten en vaan oo oppinut käyttämään sitä vajaan kahden vuoden aikana (eli ohjelma siinä mielessä huono). Jos mulla on vaikka tapahtumasta usean eri henkilön ottamia kuvia, jokaisessa kamerassa kello enemmän tai vähemmän eri ajassa, niin on erittäin kurjaa ruveta muuttelemaan jokaisen kuvan ottohetkiä.
Eikö juuri albumeja olisi syytä tehdä jos halutaan katsoa tiettyjä kuvia, tietyssä järjestyksessä?
9 viestiä
• Sivu 1/1
Hyppää
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka