Älkää nyt ruvetko jos tulee vääriä termejä, mut ongelma on tämä...
Olin ihan innoissani tuosta PUSH palvelusta kun tajusin mikä se on. Aiemmin mulla on ollu soneralta vaan datana se "porras" hässäkkä (kun kotona wlan), ja nyt parina kuukautena meni tosi paljon noihin datoihin kun olin esim mökillä ja sielä tuota käytin. Ja nyt kun tuon pushin ymmärsin niin siirryin tuohon kuukausimaksuun (=rajaton data), ajattelin että tämä on nyt parempi ratkaisu. Ja heti kun soneralle soitin että haluan tuon rajattoman käyttöön niin se alko pelittään, pushit tuli läpi jne ja dataa meni muuhunkin ihan kiitettävästi. Sit loppuillasta huomasin että ei mailit enää tullukaan enää läpi ja en sitä enää jaksanu sen kummemmin miettiä, mutta aamullakin kun yritin kattoa käsin mailit niin tuli joku error että palvelimeen ei saada yhteyttä (vai mikä lie oli). Siinä sit käynnistelin puhelimen uudestaan eikä mitään, en itse asiassa päässy nettiin enää lainkaan, kaikki stoppas. Sit tein tän bootin että home+virtakytkin. Ja sit alko pelaan. Mut sama homma 7 tunnin päästä. En yhtä äkkiä päässy minnekään vaikka pushkin oli toiminu koko työpäivän. Sattu asioita miksi hermostuin lähes kaikkeen ja varsinkin tähän puhelimen toimimattomuuteeen. Käynnistin puhelimen normisti uudelleeen ja heti kun mahdollista (kuvakkeita pysty koskeen) niin yritin nettiin, mutta ilman tulosta. Ja sit sama mut ton home+virtakytkin bootin kautta ja heti taas yritystä kun mahdollista, mut turhaan. Sit jo herraties kuinka monetta kertaa käynnistäessäni (viimisin tais olla taas toi "kunnon" bootti) niin sen jälkeen laitoin puhelimen vaan laukkuun, ja kun sitä sit hetken jälkeen (useampi minuutti) taas testasin niin alkokin pelittään.
Eli kysymys on yksinkertaisesti, että mistä toi johtuu että toi nettiyhteys/push/ ja kaikki lakkas toimimasta ja miksei se heti lähteny käyntiin kun käynnistin puhelimen uudestaan? Olinko liian hätänen (yritin käynnistyksen jälkeen heti nettiin kun vaan oli mahdollista, pitääkö odottaa kauemmin)? Vai eikö puhelin tykänny tosta että siirryin tosta "portaasta" tohon kk hinnoitteluun (tiedän että tää on pöllö kysymys, mut pitääkö siihen olla eri asetukset puhelimessa?). Vai mistä toi pätkiminen mahtaa johtua. Joka kerta kun toi yhteyden katkeeminen tapahtu niin se pelas kyllä tolla wlanilla kotona. Nyt taas pelaa ihan ok, mutta en halua että tota katkoo tulee vaan kun en osaa käsitellä tätä upeeta puhelintani oikein. E haluu maksaa yhteydestä mitä en voi edes käyttää.
Ei nettiyhteyttä "hetkellisesti"
Keskustelua laitteista. Huom! Tänne vain keskustelu itse laitteista, ei ohjelmista tai iOS-käyttöjärjestelmästä
1 viesti
• Sivu 1/1
-
Ei nettiyhteyttä "hetkellisesti"
Viesti Kirjoittaja firefox77 »
1 viesti
• Sivu 1/1
Palaa sivulle “iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu”
Hyppää
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka