Kaikkien kannalta olla parempi, että pidän tämän hyvän näytön itselläni, kun se koko poislukien täyttää tarpeeni täydellisesti. Säästyypähän päivitysrahat objektiivirahastoon.
Case closed.
---
25.8.2009: Kaiken tämän jälkeen.. näyttö on myyty 400 eurolla. Kaupat tehdään huomenna.
---
Myynnissä huhti-toukokuussa 2009 ostettu BenQ FP241W -näyttö. Kyseessä 24-tuumainen (1920x1200) näyttö, jossa on P-MVA-paneeli (katselukulmat 176/176 astetta), pivot, korkeudensäätö ja loistavat liitännät. Näytön jalka on mattamusta, kapea kehys mattahopea/-harmaa. Takuuta jäljellä siis runsaasti vuoden 2012 kevääseen asti. Ei kuolleita tai jumiutuneita pikseleitä.
Lisäys: näyttö on ostettu Suomesta, oululaisesta kivijalkamyymälästä. Ostettu uutena ja tosiaan tänä vuonna. Ostin liikkeen viimeisen kappaleen. Tiedoksi niille, jotka saattavat ihmetellä, koska näyttöä ei ole enää hetkeen valmistettu.
Liitännät:
VGA, DVI, HDMI, S-Video, komposiitti, 3 x USB (yksi päällä, kaksi vasemmassa reunassa).
Muut ominaisuudet:
Pivot, korkeudensäätö, kallistus, kierto, PIP (picture in picture).
Myynnin syy:
Tarvitsen leveämmän, mutten näin korkeaa työpöytää, joten olen etsimässä kahta pienempää näyttöä vierekkäin käytettäväksi. Näytössä ei ole mitään vikaa ja olen ollut siihen erittäin tyytyväinen. Harrastan valokuvausta ja valokuvien käsittelyä ja tähän hommaan näyttö on ollut erittäin hyvä.
Mukana tulee:
Alkuperäinen pahvipakkaus, virtajohto, DVI- ja VGA-johdot, USB-johto näytön ja koneen väliin, CD.
Näyttö on sekä PC- että Mac-yhteensopiva, itse olen käyttänyt sitä Mac Minin kanssa. Minin kanssa oli aluksi ongelmaa koneen nukahtamisen kanssa (näyttö nukahti kyllä), mutta 10.5.7-päivitys korjasi ongelman. Asiasta on keskusteltu Mac Mini-alueella.
Joko nouto Oulusta tai matkahuoltotoimitus. Mahdolliset toimituskulut ostajalle. Yhteydenotot tähän ketjuun, yksityisviestillä tai sähköpostilla xxx. Myydään huutokauppatyylillä, lähtöhinta 350 euroa. Tarjoukset siitä ylöspäin siis.
Speksit BenQ:n sivuilta (huom! BenQ:n sivuilla kuvissa kokomusta näyttö).
Kuvia: