Wifi Hot Spot ohjelmia??
-
Wifi Hot Spot ohjelmia??
Viesti Kirjoittaja Wald0 »
PDAnet on myös mutta ei toimi ihan sillain kuin haluisin.... eli en haluisi luoda mitään ad hoc verkkoa.
ja tietenkään Joikuspot ohjelmaa joka on nokioille ei löydy iPhonelle.
-
Re: Wifi Hot Spot ohjelmia??
Viesti Kirjoittaja Jopi54 »
"Kiinnostunut"
-
Viesti Kirjoittaja Wald0 »
- Create WiFi Hotspot to connect mutiple laptops or mobile devices to share your iPhone's internet connection
- 40 bit and 104 bit WEP Security to prevent others from accessing your WiFi HotSpot
- Ability to enable USB and Bluetooth Tethering on your iPhone as well
- Broadcasts the Network Name (SSID) - no need to fuss with creating an adhoc network on your laptop
- Uses less battery and much faster then PdaNet due to native routing
- Shows up and down bandwith usage
Eli suomeksi.. voit käyttää tietokoneen Wlania ja yhdistää sen suoraan iPhonen Wlaniin joka puolestaan yhdistää tietokoneen internettiin eli vähän sama asia kuin tetherin bluetoothilla mutta nyt toimii Wlanilla ja voi myös yhdistää muitakin koneita siihen.
Valitettavasti ei toimi vielä 3.1 versioilla mutta 3.0&3.0.1 ovat tuettuja.
http://www.rockyourphone.com/index.php/mywi.html
-
Viesti Kirjoittaja punppis »
MacBook Pro 13" mid 2010
-
Viesti Kirjoittaja projector »
Wald0 kirjoitti:Löysin vaan yhden ohjelman joka oikeesti tekee iphonesta hot spotin http://modmyi.com/forums/iphone-news/66 ... ot-21.html Eli Mywi mutta kun kyseinen ohjelma haluaa asentaa myöskin Rock my phone ohjelman myös olen vähän varauksellinen..
PDAnet on myös mutta ei toimi ihan sillain kuin haluisin.... eli en haluisi luoda mitään ad hoc verkkoa.
Itse käytän MyWi ohjelma ja samalla aloin käyttämään rockia, eli on samantapainen kuin cydia mutta huomattavasti nopeampi. Mut tosiaan voin lämpimästi suositella tuota hotspot ohjelmaa, paaaaljon helpompi / parempi kuin applen oma tethering

TSHERNOBYL 86
WINDOWS 95
Google Nexus ONE -> CyanogenMod 6.0 Stable
Tulossa -> Desire HD <3
-
Viesti Kirjoittaja muumipeikko »
Sydämmelliset kiitokset Yökukkujalle tästä vinkistä. Täytynee todeta Homppulaisena että todella tämä on todella pätevä ohjelma minun käyttööni. Varsinkin kun puhelinta voi käyttää wlan-tetheringin ollessa päällä, ilman backgrounderia.projector kirjoitti:Wald0 kirjoitti:Löysin vaan yhden ohjelman joka oikeesti tekee iphonesta hot spotin http://modmyi.com/forums/iphone-news/66 ... ot-21.html Eli Mywi mutta kun kyseinen ohjelma haluaa asentaa myöskin Rock my phone ohjelman myös olen vähän varauksellinen..
Itse käytän MyWi ohjelma ja samalla aloin käyttämään rockia, eli on samantapainen kuin cydia mutta huomattavasti nopeampi. Mut tosiaan voin lämpimästi suositella tuota hotspot ohjelmaa, paaaaljon helpompi / parempi kuin applen oma tethering
-
Viesti Kirjoittaja Mäksä »
Itelläkin puhelin autossa telineessä navigoimassa ja jakamassa samalla nettiä takapenkin läppärikäyttöön ni pakko melkeen käyttää bt:tä, joka ei taas vaimon läppärissä toimi sit yhtään jostain syystä

-
Viesti Kirjoittaja IronMan »

Kiitokset tämän ketjun aloittajalle! En olisi tajunnut vastaavaa ohjelmaa lähteä itse etsimään.
Tidal Pool Software:n "Tether"-niminen softa toimii.
Minulla on 3GS aussi-versio 3.1.2 softalla ja pitkän jahkailun jälkeen uskaltauduin tänään jailbreikkaamaan uudella Blackra1nilla.
Sitten löysin Cydianista tuon Tether-ohjelman (tämän ketjun innoittamana) ja sain aika pienellä vaivalla ohjeiden mukaan homman toimimaan.
Tietokoneena muuten Macbook Air ja operaattorina DNA.
Vihdoinkin!
Apple, Sonera, AT&T ja muut vastaavat tahot saavat minun puolestani haistaa pitkät tuon tetheringin disabloimisen osalta

-
hitsinpitsi tätä jumppaa taas - varsinkin kun en ole mikään tietotekniikan ihmelapsi.
Oonko ainoa joka tätä on kokeillut???
-
Viesti Kirjoittaja JetMet »
-
Tuo mainitsemani Tether-ohjelma toimi vain sen kerran kun sain sen asennettua, mutta oon niin tumpelo näiden vehkeiden kanssa että syy on varmaan siinä miksi en saanu sitä toimimaan uudestaan.
Tänään löysin sellaisen kun iPhone Modem 3 ja se on kyllä tällaiselle perus-tallaajalle sopivan helppo asentaa.
Toimii tosi hyvin, eikä tosiaan tarvinnut säätää asetuksia käytännössä lainkaan.
Laitteina Aussi (lukitsematon) 3gs 32gb, DNA-liittymä, uusin iPhone softa 3.1.2 ja Blackra1n jailbreak... ja siis toimii moitteetta.
Alkuperäiseen Mywi softaan verrattuna, tämä jakaa wifillä netin vain yhdelle tietokoneelle, mutta riittää mulle
![Hymy [:)]](./images/smilies/icon_smile.gif)
Hintakaan 9,90usd (reilut 6 euroa) ei hirvitä.
-
Viesti Kirjoittaja rsaarela »
Mitenkäs tämä sopii yhteen kertomasi kanssa:IronMan kirjoitti:Juurikin niin... mökkimokkulana itse tuon näen.
Tuo mainitsemani Tether-ohjelma toimi vain sen kerran kun sain sen asennettua, mutta oon niin tumpelo näiden vehkeiden kanssa että syy on varmaan siinä miksi en saanu sitä toimimaan uudestaan.
Tänään löysin sellaisen kun iPhone Modem 3 ja se on kyllä tällaiselle perus-tallaajalle sopivan helppo asentaa.
Toimii tosi hyvin, eikä tosiaan tarvinnut säätää asetuksia käytännössä lainkaan.
Laitteina Aussi (lukitsematon) 3gs 32gb, DNA-liittymä, uusin iPhone softa 3.1.2 ja Blackra1n jailbreak... ja siis toimii moitteetta.
Alkuperäiseen Mywi softaan verrattuna, tämä jakaa wifillä netin vain yhdelle tietokoneelle, mutta riittää mulleJa Mywi ei muistaakseni tue vielä 3.1.x softaa.
Hintakaan 9,90usd (reilut 6 euroa) ei hirvitä.
==================
What's new In version 3.1
1. iPhone OS 3.0.1 support.
==================
Toimiiko todella, miksi valmistaja valehtelee...?
-
Luulen että valmistaja ei ole päivittänyt sivuaan koskemaan uusimpia iPhone versioita.
-
Mutta siis tuo iPhone Modem3 toimii myos uusimmilla iPhonen firmiksillä vaikka valmistaja ei sitä mainostakkaan. Juuri tulin mökiltä ja siellä sujuvasti tetheröin netin wifin kautta Macbookille
![Hymy [:)]](./images/smilies/icon_smile.gif)
En tiedä onko tuo MyWi sitten parempi.. maybe, mutta en taida viitsiä kokeilla edes kun tuli maksettua jo tuosta toisesta ja oon siihen tyytyväinen.
Palaa sivulle “iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu”
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka