Minulla on iPhone 2g 3.0.1 firmwarella. Puhelin on jailbreakattu sekä unlockattu ja nyt olisi tarkoitus laittaa MMS viestit toimimaan. Tällä hetkellä liittymänä on saunalahti. Itse viestejä en aijo lähettää mutta kaveri lähettäisi minulle multimedia viestejä. Tarkoitus olisi tänä iltana saada toimimaan joten olkaa nopeita kiitos Sori jos meni väärään paikkaan mutta tällein ainakin aihe näkyy
Olisi myös hyvä jos en pystyisi muuten nettiä iPhonella käyttämään koska käytän aina wlania eli ettei vahingossa menee rahaa turhaan sen takia että selaileekin gprs:llä nettiä.
Jos kaverini lähettää minulle MMS eikä minulla ole noita juttuja asennettuna niin tuleekohan se samanlailla kuin vanhoilla nokioillani eli tekstiviestinä ja sitten sen voi katsoa saunalahden sivuilta? Jos näin on niin en turhaan lähde noita asentelemaan koska helpompi katsoa sieltä sivuilta ne.
Kun pistät cydian searchiin MMS niin sinne tulee aika monta vaihtoehtoa. Uskaltaisikohan tuon ActiveMMS2g:n asentaa kun se vaikuttaisi ainakin luotettavammalta kun noita swirlyMMS:siä löytyy cydiasta varmaan 6 erilaista.
Kaverini lähetti MMS viestin minulle hetki sitten. Eikö sen pitäisi näkyä tuolla saunalahden MMS viesti sivulla riippumatta siitä onko minulla tommosta MMS viesti ohjelmaa vai ei?
Viimeksi muokannut CoB, 4.10.2009 klo 20.37. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
CoB kirjoitti:Kaverini lähetti MMS viestin minulle hetki sitten. Eikö sen pitäisi näkyä tuolla saunalahden MMS viesti sivulla riippumatta siitä onko minulla tommosta MMS viesti ohjelmaa vai ei?
Pitäisi. Ainakin mulle on tullut jollain halpiskännyillä pelkkä viesti, että käy osoitteessa blaablaa katsomassa kuvaa.
CoB kirjoitti:Kaverini lähetti MMS viestin minulle hetki sitten. Eikö sen pitäisi näkyä tuolla saunalahden MMS viesti sivulla riippumatta siitä onko minulla tommosta MMS viesti ohjelmaa vai ei?
Pitäisi. Ainakin mulle on tullut jollain halpiskännyillä pelkkä viesti, että käy osoitteessa blaablaa katsomassa kuvaa.
Sitten en kyllä jaksa noita MMS paskoja asentaa ku paljon parempi katsoa kuvat koneelta jne.