Eli surunaamaa pukkaa ipodissani. Aikaisemmin ollut sellaista perus jäätymis vikaa kun ipodini ollut muutamia tunteja kylmässä niin sen jälkeen akku täysin loppu, vaikka ennen sitä latasin sen täyteen.
Nyt kun surunaamaa pukkaa niin en tiedä onko vika akussa vai HD:ssa? Minusta itsestäni tuntuu että akussa kun se on kerran kylmänkin kanssa temppuillut ja sitten kun otan akun piuhan irti ipodista (siis siältä ipodin sisältä) ja pistän sen koneeseen niin niin valittaa vain please wait low battery eikä näytä surunaamaa, mutta kun akku on kiinni niin sen jälkeen surunaamaa pukkaa.
Jos jollain on kokemusta näiden korjauksesta kertokaa ihmeessä, tai jos joku on surunaaman tullessa vaihtanut vain akun ja sitten on toiminut niin ilmottakkaa niin en ehkä turhaan tilaa uutta akkua.
Niin ja disk modeenkaan en ole sitä saanut.
iPod video 30GB: vika akussa vai missä?
Keskustelua laitteista. Huom! Tänne vain keskustelu itse laitteista, ei ohjelmista tai iOS-käyttöjärjestelmästä
7 viestiä
• Sivu 1/1
-
iPod video 30GB: vika akussa vai missä?
Viesti Kirjoittaja Josse »
-
Re: ipod video 30gb vika akussa vai missä??
Viesti Kirjoittaja NeliX4 »
Akku loppu. ebaysta saa noita valmiita akunvaihtokittejä työkaluineen.
-
enköhän mä osaa sen vaihtaa ilman työkaluja tai käytän jtn omia työkalujaniNeliX4 kirjoitti:Akku loppu. ebaysta saa noita valmiita akunvaihtokittejä työkaluineen.

edit: niin tarkoitit varmaan tuollaista : http://www.ifixit.com/iPod-Parts/iPod-V ... /IF195-018 Jos mukana tulee työkalut niin mikäs siinä

-
Viesti Kirjoittaja jankro »
Tai sitten käytät PayPal:ia. Sinne voit siirtää rahaa ihan verkkopankkimaksuna ja näkyy PayPal tilillä n. 2 pv:n kuluessa.
Itse olen käyttänyt tuota PayPal:ia jo kohta 10 vuotta ilman ongelmia.
-J-
Itse olen käyttänyt tuota PayPal:ia jo kohta 10 vuotta ilman ongelmia.
-J-
-
Re: iPod video 30GB: vika akussa vai missä?
Viesti Kirjoittaja Nurffe »
Niin eihän tuossa ole mitään säätämistä ebayn ja paypalin kanssa? Napa naps, tunnukset kenttiin ja kohta paketti onkin kotiovella
huoletonta meininkiä

iPhone 3GS 32GB
-
Mutta kuulin että paypal tiliäkään ei saa ilman luottokorttia?Nurffe kirjoitti:Niin eihän tuossa ole mitään säätämistä ebayn ja paypalin kanssa? Napa naps, tunnukset kenttiin ja kohta paketti onkin kotiovellahuoletonta meininkiä

-
Viesti Kirjoittaja Eremita »
Paypal toimii vaikka Visa Electronin kanssa, joskin kortin pitää olla luultavimmin kuitenkin ns. "Verified by Visa"-tyyppinen, joskin esim. Sampo Pankissa nuo taitaa olla oletuksena. Itse olen ebaysta monesti tilannut tavaraa, paypal tarkastaa itse eri valuuttojen kurssit jos myyjä pyytää jotain toista valuuttaa. Maksun jälkeen rahat menee tililtä varaukseen välittömästi, ja vastapuolet on aina kiitelleet nopeaa maksuaJosse kirjoitti:Mutta kuulin että paypal tiliäkään ei saa ilman luottokorttia?Nurffe kirjoitti:Niin eihän tuossa ole mitään säätämistä ebayn ja paypalin kanssa? Napa naps, tunnukset kenttiin ja kohta paketti onkin kotiovellahuoletonta meininkiä
Mutta kyllä tuo kortti olis ihan muutenkin hyvä hommata

Paypaliin syötät maksukortista kortin numeron, voimassaolopäivän sekä kolminumeroisen varmennus-koodin joka löytyy allekirjoitus-kentästä. Toki tunnusta tehdessä pitänee myös muut henkilötiedot lisätä.
iPhone 5 64GB (White) haettu 28.9. Edelliset mallit 3GS 32GB, 4 32GB ja 4S 64GB.
7 viestiä
• Sivu 1/1
Palaa sivulle “iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu”
Hyppää
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka