Minulla on samoilta asennuslevyiltä Final Cut Studio 3 asennettuna Mac Book Pro:ssa ja iMac:issä. Yritin ottaa Qmasterin käyttöön Compressorin kanssa, mutta iMacin FCP (jota käyttäisin rendausapuna) ei käynnisty, koska "minulla on saman sarjanumeron FCP käynnissä samassa sisäverkossa".
Onko tosiaan näin, että pitää olla ostettuna kaksi eri versiota Fina Cut Studiosta, jos haluaa käyttää Qmasteria Compressorin kanssa?!?
Final Cut Pro ja Qmaster
Koko liikkuvan kuvan kirjo
5 viestiä
• Sivu 1/1
-
Final Cut Pro ja Qmaster
Viesti Kirjoittaja Bemul »
-
Re: Final Cut Pro ja Qmaster
Viesti Kirjoittaja TheKraken »
On. FCS:n lisenssi on yhdelle koneelle kerrallaan, kuten melkeinpä kaikkien muidenkin isompien softien.Bemul kirjoitti:Onko tosiaan näin, että pitää olla ostettuna kaksi eri versiota Fina Cut Studiosta, jos haluaa käyttää Qmasteria Compressorin kanssa?!?
-
Viesti Kirjoittaja Sikari-Sakari »
Ainakin FCP5:n aikoihin tuota pystyi kiertämään niin, että laittoi vaan netin pois päältä.
MBP 2.4 ghz
-
Viesti Kirjoittaja Rampe »
Bemul kirjoitti:Minulla on samoilta asennuslevyiltä Final Cut Studio 3 asennettuna Mac Book Pro:ssa ja iMac:issä. Yritin ottaa Qmasterin käyttöön Compressorin kanssa, mutta iMacin FCP (jota käyttäisin rendausapuna) ei käynnisty, koska "minulla on saman sarjanumeron FCP käynnissä samassa sisäverkossa".
Onko tosiaan näin, että pitää olla ostettuna kaksi eri versiota Fina Cut Studiosta, jos haluaa käyttää Qmasteria Compressorin kanssa?!?
Itse sekoilin tuon Qmasterin kanssa yrittäessäni saada macbookkiani Macpron renderöintiavuksi. Se ainakin asentui,tunnistui ja toimi (silloinkun se toimi!) ihan ok.
Ei mitään herjausta.
Tuo Qmasterissa ei käsittääkseni ole rajoituksia tuon suhteen, rajoitukset koskevat kahta fcptä samassa verkossa.
Tuo Qmasterin käyttäminen on vain super-super berberiä.Tarvisi olla joku NASAn insinööri saadakseen sen toimimaan luotettavasti..
Huom,käynnistä apukoneelta tosiaan vain se Q master ja hallitsevalta koneelta compressor ja qmaster, silloin ei pitäisi tulla mitään virheilmoituksia.
-
Viesti Kirjoittaja Bemul »
Rampe kirjoitti: Huom,käynnistä apukoneelta tosiaan vain se Q master ja hallitsevalta koneelta compressor ja qmaster, silloin ei pitäisi tulla mitään virheilmoituksia.
Mä yritin tuota ja homma kaatuu siihen, että apukone yrittää automaattisesti käynnistää FCP:n, vaikka
Qmaster on jo päällä. Tämä automatiikka siis silloin, kun rendaus alkaa.
5 viestiä
• Sivu 1/1
Palaa sivulle “Video, televisio ja elokuvat”
Hyppää
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka