iPhone-tiedostonsiirto
Keskustelua laitteista. Huom! Tänne vain keskustelu itse laitteista, ei ohjelmista tai iOS-käyttöjärjestelmästä
11 viestiä
• Sivu 1/1
-
iPhone-tiedostonsiirto
Viesti Kirjoittaja thomas-96 »
Moi. Kun mun koneessa o muistiongelmia ja se vaikeuttaa iphonen tiedonsiirtoa nii onko mitää ohjelmia et vois niinku tallentaa kamaa iphoneen massamuisti 9tallennuksella?
-
Re: iPhone tiedostonsiirto
Viesti Kirjoittaja MacFinn »
Onhan noita toki olemassa, mutta siitä huolimatta suosittelen korjaamaan tai korjauttamaan sen muistiongelman, mikä sitten lieneekään.
iMac 24" 4,5K, pari Mac miniä, iPhone 13, iPad 2021, Watch SE 2022 ja kaikenlaista muuta. FiMUG ry jäsen
-
Viesti Kirjoittaja kallekilponen »
Ei taida onnistua iPhonen käyttö massamuistina...
Millaisia muistiongelmia koneessa siis on? Kuulostaa aika omituiselta.![Neutraali [:|]](./images/smilies/icon_neutral.gif)
Millaisia muistiongelmia koneessa siis on? Kuulostaa aika omituiselta.
![Neutraali [:|]](./images/smilies/icon_neutral.gif)
"If you have to go to sea, it's better to be a pirate than join the navy." -Jobs
-
Valittaa c-aseman loppumista vaik kaikki kamat tallennettu d levylle. Mulla on win xp Ja kaiken oon yrittänyt
-
Viesti Kirjoittaja kallekilponen »
Tallennuskapasiteetista (HD) siis on kyse, ei muistista (RAM). Mutta Windows ongelmaan en kyllä osaa neuvoa...ja vielä vähemmän tunnen sen ohjelmistotarjontaa, joten poistun takavasemmalle. ![Enkeli [a]](./images/smilies/angel_smile.gif)
![Enkeli [a]](./images/smilies/angel_smile.gif)
"If you have to go to sea, it's better to be a pirate than join the navy." -Jobs
-
Viesti Kirjoittaja legace »
1) Lataa, asenna, ja aja CCleaner: http://www.ccleaner.com/download/builds ... ading-slimthomas-96 kirjoitti:Valittaa c-aseman loppumista vaik kaikki kamat tallennettu d levylle. Mulla on win xp Ja kaiken oon yrittänyt
2) Palautuspisteiden poistaminen
Voit poistaa kaikki palautuspisteet viimeisintä palautuspistettä lukuun ottamatta seuraavasti:
Napsauta Käynnistä-painiketta ja valitse sitten Oma tietokone.
Napsauta sitä levyä, jossa haluat vapauttaa tilaa, ja valitse sitten Ominaisuudet.
Valitse Yleiset-välilehdestä Järjestä uudelleen.
Valitse Lisää vaihtoehtoja -välilehti ja valitse Järjestelmän palauttaminen -kohdassa Järjestä.
Poista kaikki palautuspisteet viimeisintä palautuspistettä lukuun ottamatta valitsemalla Kyllä.
Tee tämä toimi valitsemalla OK ja Kyllä, ja valitse sitten OK.
-
Kiitos neuvosta
mut oon tehny ton jo tuhat kertaa

-
Viesti Kirjoittaja legace »
Paljon sinulla on sitä vapaata tilaa C:\ asemalla?thomas-96 kirjoitti:Kiitos neuvostamut oon tehny ton jo tuhat kertaa
-
Viesti Kirjoittaja Kaskelotti »
Tällä ohjelmalla iPhonea voi käyttää massamuistina: http://www.iphone-explorer.com/
Itse käytän sen kaverina vielä GoodReaderia iPhonella, jolloin muistiin tallennettuja tiedostoja voi käyttää / katsella suoraan puhelimellakin.
Itse käytän sen kaverina vielä GoodReaderia iPhonella, jolloin muistiin tallennettuja tiedostoja voi käyttää / katsella suoraan puhelimellakin.
-
Re: iPhone-tiedostonsiirto
Viesti Kirjoittaja Jannekalervo »
Siellä oli kaksi vaihtoehtoa toinen makille ja toinen Windowssille.
Minä kun haluasin Windows koneelta siirtää tiedostoja (musiikkia) mäkkiin, niin kumman noista lataan, vai onnistuuko moinen laisinkaan? Vai olisko jollain parempi ehdotus tiedoston siirtoon?
Minä kun haluasin Windows koneelta siirtää tiedostoja (musiikkia) mäkkiin, niin kumman noista lataan, vai onnistuuko moinen laisinkaan? Vai olisko jollain parempi ehdotus tiedoston siirtoon?
-
Re: iPhone-tiedostonsiirto
Viesti Kirjoittaja Raikka »
Noh, onkos se Win-kone eri paikassa kuin Mac-kone?
En ole noita musiikkeja siirrellyt mihinkään suuntaan, mutta koitapa tämän palstan Etsi-palkkia käyttämällä löytää keskusteluja, joissa mietitään iTunesilla musan siirtoa Mac - iPhone(iPod) - Win - iPhone(iPod) Mac. Lienee useampikin keskustelusäie tuosta aiheesta. Eiköhän sieltä sitten ratkaisukin löydy, jos sellainen on.
En ole noita musiikkeja siirrellyt mihinkään suuntaan, mutta koitapa tämän palstan Etsi-palkkia käyttämällä löytää keskusteluja, joissa mietitään iTunesilla musan siirtoa Mac - iPhone(iPod) - Win - iPhone(iPod) Mac. Lienee useampikin keskustelusäie tuosta aiheesta. Eiköhän sieltä sitten ratkaisukin löydy, jos sellainen on.
Huom! Vain oma vaatimaton arveluni - ei välttämättä tietoa!
R.
R.
11 viestiä
• Sivu 1/1
Palaa sivulle “iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu”
Hyppää
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka