Minulla on italiasta hommattu iluuri. Jailbreikkasin sen jälkeen kun tethering loppui toimimasta. versio on 3.1.2. Olen ladannut sinne muutamia jailbreik softia (kalenteri locknäytöllä ja winterboard) Springboard on muutaman kerran tiltannut, mutta on aina itse tarjonnut uudelleen käynnistystä. Välillä puhelin kadotti verkkoa varsinkin kun ruperis soittamaan. Olen silloin yleensä käynnistänyt luurin uudelleen. Joskus luuri käynnistyy nopeasti ja joskus hieman hitaammin, mutta eilen se ei enää käynnistynyt. Sammutin luurin ihan normaalisti ja tämän jälkeen laitoin päälle. Näyttöön syttyi valot ja omena tuli näkyviin ja siinä se on sitten ollutkin. Välillä omenan päälle tulee latausviivat ympyrässä ja näyttö voi sammua ja tulla takaisin, mutta siltä ei käynnisty. Olen nyt antanut akun loppua...ei mitään! Olen myös kytkenyt koneeseen, mutta iTunes ei reagoi. Sekä olen yrittänyt startata sitä myös BlackRainilla, mutta se jää nappulan painalluksen jälkeen vain odottamaan laitetta, vaikka laite on päällä, kytketty ja omena näkyy. Mitä teen.?? Auttakaa. Sori jos tekstissä on kirjoitusvirheitä jne... nyt ei ne haittaa. Olen yrittänyt selailla jo valmiita tekstejä täällä, mutta niitä on niin paljon.... enkä ole vakituinen kävijä.
Auttakaa please!!
iPhone 3G S 32Gt valkoinen kuoli! Mitä teen?
Keskustelua laitteista. Huom! Tänne vain keskustelu itse laitteista, ei ohjelmista tai iOS-käyttöjärjestelmästä
11 viestiä
• Sivu 1/1
-
iPhone 3G S 32Gt valkoinen kuoli! Mitä teen?
Viesti Kirjoittaja MPaananen »
-
Re: iPhone 3Gs 32Gt valkoinen kuoli! Mitä teen?
Viesti Kirjoittaja arttula »
Oletko yrittänyt resettiä: Home + virtanäppäin pohjassa yhtäaikaa yli 10 sekuntia. Sen jälkeen laite sammuu, ja voi yrittää käynnistää uudestaan. Ja pidä tosiaan niitä nappeja pohjassa piiitkään, vaikka mitä vilahtaisi ruudulla tuona aikana.
Maailmassa on vain kolmenlaisia ihmistyyppejä:
Sellaisia, jotka osaavat laskea, ja sellaisia, jotka eivät osaa.
-
Juu olen ja se sammuu. Sit jos pitää tarpeeksi kauan niitä pohjassa se lähtee uudestaan päälle. En oikee keksi muuta mitä sille voisin tehdä!
-
Hei nyt sain sen johonkin palautus tilaan ja itunes käynnisty....uskallanko palauttaa itunesista vaikka olen jailbreikannut.
-
Koita ajaa tässä vaiheessa Blackra1n uudestaan (siten, että luuri on kiinni tietokoneessa)
-
Kiitos! Otin itseäni niskasta kiinni ja aloitin tyhjästä. Nyt pelittää. No more jailbreik 

-
Tuo Jailbreikkaus on ihan hyödyllinen juttu, eikä se yleensä aiheuta ongelmia. Mutta ilmankin pärjää tokiMPaananen kirjoitti:Kiitos! Otin itseäni niskasta kiinni ja aloitin tyhjästä. Nyt pelittää. No more jailbreik
![Hymy [:)]](./images/smilies/icon_smile.gif)
-
Viesti Kirjoittaja Imperial »
No, mullakin blackrain aiheutti just tuota vimmatun ärsyttävää verkon kadottamista juuri silloin kun nimenomaan ei pitäisi verkkoa kadottaa, eli puheluun vastatessa tai soittaessa. Onneksi ei ole pakko jailbreakata.arttula kirjoitti:Tuo Jailbreikkaus on ihan hyödyllinen juttu, eikä se yleensä aiheuta ongelmia. Mutta ilmankin pärjää toki
-
Viesti Kirjoittaja Kabanossi »
Jännä juttu, mulle tapahtui äsken aivan sama juttu.
Kerro miten sait toimimaan?
Mulla Jailbreikattu Soneran 32gigan 3GS.
EDIT: Huh. Luuri oli tossa pöydällä varmaan vartin Omenalogo ruudulla, yhtäkkiä se vaan heräsi. Ehdin jo pelästyä kun Home+virtanappikikkakaan ei toiminut ja iTunes ei reagoinut mitenkään.![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Mulla Jailbreikattu Soneran 32gigan 3GS.
EDIT: Huh. Luuri oli tossa pöydällä varmaan vartin Omenalogo ruudulla, yhtäkkiä se vaan heräsi. Ehdin jo pelästyä kun Home+virtanappikikkakaan ei toiminut ja iTunes ei reagoinut mitenkään.
Mac mini & iPhone 3G S 32gb
-
Viesti Kirjoittaja kallephone »
Juu sen verran täältä päin kommenttia että itse käytin kahta 3GS 32gb valkoista iphonea ja toisessa jailbreak+unlock ja toinen sim vapaa ja saunalahden kortilla.
JB+unlock
- Menettää verkon puhelun jälkeen
- Jumahtelee välillä
- Syö akkua
- Sammumisen jälkeen ei lähtenyt enää unlock tilaan = kuoli muille operaattoreille:(
SIM-Vapaa
- Ei ongelmia ainakaan toistaiseksi.
NYT kk käyttänyt sim vapaata mallia ja ei minkäänlaista ongelmaa. Akku kestää tupla määrän verrattuna JB+unlock versioon. En tiedä miten se siihen vaikutti, koska minulla oli winterboard ladattu cydiasta.
No nyt saa puhelimen sammuttaa ja ei tarvitse jatkuvasti ressata verkko ongelman kanssa´, vaikka olen kyllä kuullut et soneran liittymilläkin häiritsee verkko ongelmat??
3G aikaan oli huomattavasti parempi tuo JB+unlock toimivuus.
JB+unlock
- Menettää verkon puhelun jälkeen
- Jumahtelee välillä
- Syö akkua
- Sammumisen jälkeen ei lähtenyt enää unlock tilaan = kuoli muille operaattoreille:(
SIM-Vapaa
- Ei ongelmia ainakaan toistaiseksi.

NYT kk käyttänyt sim vapaata mallia ja ei minkäänlaista ongelmaa. Akku kestää tupla määrän verrattuna JB+unlock versioon. En tiedä miten se siihen vaikutti, koska minulla oli winterboard ladattu cydiasta.
No nyt saa puhelimen sammuttaa ja ei tarvitse jatkuvasti ressata verkko ongelman kanssa´, vaikka olen kyllä kuullut et soneran liittymilläkin häiritsee verkko ongelmat??
3G aikaan oli huomattavasti parempi tuo JB+unlock toimivuus.
-
Re: iPhone 3G S 32Gt valkoinen kuoli! Mitä teen?
Homma laukes sillä että pistin USB-piuhan kiinni koneeseen ja puhelimeen. Tämän jälkeen pidin Home+virtanappia pohjassa vaikka kuinka kauan. Näyttö sammu ja sytty uudestaan ja sammu ja sit yhtä äkkiä puhelimen ruutuun ilmestyi USB-piuhan kuva ja iTunesin kuva. Itunes heräs koneella ja kysy että olet ajanut/laittanut puhelimesi palautus tilaan palautetaanko puhelin alkuperäisiin asetuksiin ja asennetaan uusin versio. Tämän tein, mutta samalla menetin kaikki valokuvat, koska en voinut enää palauttaa Jailbreikattua backup tiedostoa päivitettyyn puhelimeen.
No ei haittaa kun puhelin toimii, otan vaan kuvia lisää.
Tietenkin kaikki yhteystiedot jne... mitkä oli tallessa koneella sain takaisin, kun aloitin tavallaan "uuden" puhelimen kanssa hommat.... Ja löyty jopa muistiotkin, eli nekin tallentuu johonkin eri paikkaa/ohjelmaan, eikä pelkästään backuppiin.
Mut näin minulla. Näyttö ois sit seuraava korjauksen kohde.
Mika
No ei haittaa kun puhelin toimii, otan vaan kuvia lisää.
Tietenkin kaikki yhteystiedot jne... mitkä oli tallessa koneella sain takaisin, kun aloitin tavallaan "uuden" puhelimen kanssa hommat.... Ja löyty jopa muistiotkin, eli nekin tallentuu johonkin eri paikkaa/ohjelmaan, eikä pelkästään backuppiin.
Mut näin minulla. Näyttö ois sit seuraava korjauksen kohde.
Mika
11 viestiä
• Sivu 1/1
Palaa sivulle “iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu”
Hyppää
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka