Ekaks ajattelin, että ne Kossit meni rikki, kun en ollu pitäny niistä tarpeeks hyvää huolta. Eli että se olis menny rikki, kun se oli repun sisällä. Mutta Skullcandyjä oon pitäny vaan mun huoneen pöydällä ja kuunnellu musaa omassa huoneessa. Kuulokkeet on rikki myös muissa laitteissa kuten TV ja PSP, joten ne kuulokkeet on siis menny rikki, eli iPhonessa ei ole sisäisesti vikaa.
Mutta uskoisin, että kyseessä on se, et iPhoneni "syö" kuulokkeista sitä oikeaa johtoa tai jotain semmoista, koska pidän yleensä hyvää huolta kuulokkeistani. Mutta en oikein tiedä, kannattaako mun viedä iPhonea huoltoon, koska en MISSÄÄN nimessä halua, että jailbreickini poistuisi. Eli ne joko antaa uuden iPhonen, jossa uskoisin olevan 3.1.3, tai korjaa minun vanhaa, jolloin he (ehkä) päivittäisivät minun iPhone uusimpaan versioon.
Mutta mitä mieltä olette siitä, että voisinko saada Applelta kolmen kuulokkeeni rahat takaisin. Tai jonkun korvauksen. Eli iPhonen kuulokkeet (0€ mukana), Koss Porta Pro (60€) ja Skullcandyt (30€). Koska mun mielestä Applen pitäis jotenkin korvata se, että heidän laitteensa on rikkonut minun kuullokkeita.

Nyt en mene ainakaan vielä, ennenkuin oon selvittäny homman, ostamaan uusia kuulokkeita (iPhonen syötäväksi). Onko joillain muilla mennyt kuulokkeita samalla tavalla rikki monta putkeen. Tai muuten vaan rikkoutunut ilman syytä. Luin Afterdawnista, niin jonkun tyypin Creative Mini oli syönyt samalla lailla oikean kuulokkeen rikki hyvin monesta kuulokkeesta. On kyllä oikeasti ihan hirveä musiikkisoittimena tämä iPhone verrattuna esim. Nokian N81:teen.
![Neutraali [:|]](./images/smilies/icon_neutral.gif)