3G S 32GB kosketusnäytön jatkuva jäätyily
Keskustelua laitteista. Huom! Tänne vain keskustelu itse laitteista, ei ohjelmista tai iOS-käyttöjärjestelmästä
5 viestiä
• Sivu 1/1
-
3G S 32GB kosketusnäytön jatkuva jäätyily
Viesti Kirjoittaja puuki »
Eli 3GS iphoneni on jailbreikattu ja unlockattu versioon 3.1.3 baseband 04.26.08. Puhelimeni jäätyilee lähes jatkuvasti ja ainoa ratkaisu saada kosketusnäyttöön eloa on käyttää puhelinta power-napilla unitilassa. Olen kokeillut restorea, vaikkakaan en saanut tehtyä sitä dfu-tilassa koska sitä kautta tulee error 1600. Lukemieni foorumien mukaan kyseessä saattaa olla hardware vika, joku kaapeli on löysällä ja tämän kaapelin uudelleen asetuksella ongelma saattaisi korjaantua. Saan jäätymisen toistumaan manuaalisesti kun naputan volumenapin alle sormellani hieman kovempaa (ja springboardissa jäätymisen hetkellisesti poistumaan ravistamalla puhelinta). Ongelma on kiusallinen kun en pysty vastaamaan aina puhelimeen ja soittaessa vastaamaton puhelu saattaa väkisin ohjautua vastaajaan jos en katkaise puhelua powernappia painamalla. Osaisiko joku auttaa tässä ongelmassa / onko kellään muulla samankaltaista vikaa? Kiitos jo ennakkoon!
64gb Iphone 6, Macbook Pro 13,3" mid 2010 ja korillinen parhaat päivänsä nähneitä omenoita k-marketista.
-
Re: 3G S 32GB kosketusnäytön jatkuva jäätyily
Viesti Kirjoittaja qreippi »
Terve!
Hankin ensimmäisen iPhoneni joulukuussa ja nyt on kolmas kappale menossa. Kahdessa ensimmäisessä tosiaan tuli ilmi tuo vika ja huoltoon = uusi puhelin tilalle. "tyyppi" vika kuulemma ja lisää tietoa ongelmasta löytyy mm. Applen sivuilta.
Hankin ensimmäisen iPhoneni joulukuussa ja nyt on kolmas kappale menossa. Kahdessa ensimmäisessä tosiaan tuli ilmi tuo vika ja huoltoon = uusi puhelin tilalle. "tyyppi" vika kuulemma ja lisää tietoa ongelmasta löytyy mm. Applen sivuilta.
-
Viesti Kirjoittaja puuki »
Löytyy siis kohtalotovereita, osanottoni. Mulla on vaan tosiaan se ongelma ettei apple halua huoltaa mun puhelinta koska se on jailbreikattu ja unlockattu. Vai pystyisinkö piilottamaan kaikki softa muutokseni ja lähettämään puhelimen maahantuojalle? Kovasti etsisin jotain joka voisi epävirallisesti ja luotettavasti huoltaa puhelimeni.
64gb Iphone 6, Macbook Pro 13,3" mid 2010 ja korillinen parhaat päivänsä nähneitä omenoita k-marketista.
-
Viesti Kirjoittaja qreippi »
Itsellä molemmat ollut unlockattuina/vankilapakoja, mutta ajat vaan restoren iTunesista sisään ennen huoltoa.puuki kirjoitti:Löytyy siis kohtalotovereita, osanottoni. Mulla on vaan tosiaan se ongelma ettei apple halua huoltaa mun puhelinta koska se on jailbreikattu ja unlockattu. Vai pystyisinkö piilottamaan kaikki softa muutokseni ja lähettämään puhelimen maahantuojalle? Kovasti etsisin jotain joka voisi epävirallisesti ja luotettavasti huoltaa puhelimeni.
-
Viesti Kirjoittaja LRM »
Itselläni oma Iphone 3G 16gb tekee aivan samaa. Todella ärsyttävää kun joskus ei pysty vastaamaan puhelimeen, tai jotain muuta vastaavaa. Mites jos takuu on loppunut? Apple tuota nyt ei kuitenkaan ilmaiseksi korjaa ja korjaaminen tunnetusti maksaa maltaita? Onko jollain tarkempaa tietoa että mistä tuo johtuu? Puhelimen avaaminen itse ei todellakaan ole ongelma, joten jos vika ja ongelma kohta on tiedossa, niin voisin itse yrittää tehdä asialle jotain.
Unitilassa käyttäminen tosiaan saa tuohon taas eloa, mutta pidemmän päälle tuo on todella rasittavaa runkata sitä edes takaisin..
Unitilassa käyttäminen tosiaan saa tuohon taas eloa, mutta pidemmän päälle tuo on todella rasittavaa runkata sitä edes takaisin..

5 viestiä
• Sivu 1/1
Palaa sivulle “iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu”
Hyppää
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka