Siinä se just onkin, että mitään pluggareita/Efektejä ei ole käytetty, viritys on 20%
En yhtään tiedä, että mistä tulee just toi sähköisyys, oon vaan tottunut käyttämään windowsin Samplestudiota ja Reason 4: sta, joten ehkä mun vika, ettei onnistunut niinkuin pitäisi, mut miltä sun mielestä toi kuullosti? oliska ihan paska, ku toi on mun ensimmäinen kerta ku vedän suomeks jotain laulua, ja öö tota noin. siis ei missään mainostus meinigillä, mut mietin vaan et kannattaaks yrittää vetää suomeks, tai pitäiskö vetää venäjää/englantia ?
http://www.mikseri.net/artists/?id=111894 tost löytyy normaalisti ilman efektejä omani bändini tallennukset
jos tuolt mikseristä kuuntelet sellaisen biisin, ku "the arrows wings" nii siel on käytetty kans läpällä Garage band , mac os x 10.5.8, samoilla asetuksilla, ja efekteillä, etten vaan tajuaa että mikä voi olla vikana, voisin kai yrittää taas asentaa uudestaan koko Ilife Paketin.
Mac Pro Studiokäytössä , 4 x 3.7ghz 8 Core ,128T DDR3 ,4Gt Ati Radeon Näyttis, 10Tb Kovalevy
Powermac G5 Dual 2.0 Ghz,6GT DDR2 SDRAM, Ati 9400M 256Mb,
Nokia 5800XS
52" Samsung FullHD Telkkari, toimii koneen näyttönä + Optoma FULLHD videotykki