iPhone Italiasta
Keskustelua laitteista. Huom! Tänne vain keskustelu itse laitteista, ei ohjelmista tai iOS-käyttöjärjestelmästä
11 viestiä
• Sivu 1/1
-
iPhone Italiasta
Viesti Kirjoittaja strandell »
Eli tämä on hieman off-topic mutta jos olen ymmärtänyt oikein niin iPhonen voi ostaa italiasta ilman kytkyä ja sellaista ja se on factory unlocked. Onko se niin?
- Apple MacBook Pro 15" i7 2.0Ghz 8gb 500gb +120gb SSD 6490M
- iPhone 6+ 16gb space grey
www.marinoswingcup.fi
- iPhone 6+ 16gb space grey
www.marinoswingcup.fi
-
Re: iPhone Italiasta
Viesti Kirjoittaja jiik »
Erästä maikkaa siteeratakseni: "sellaista se on". Sittemmin sanonta on vääntynyt muotoon: "sellast se on - se semmonen".
Takuusta voivat muut sitten viisastella tai jos haluat itse enempi tietää ni 'käytä hakua'.
Takuusta voivat muut sitten viisastella tai jos haluat itse enempi tietää ni 'käytä hakua'.
Siemens ja Neste fuusioituvat, mikä uuden konsernin nimeksi?
- Siemens-Neste Oyj
- Siemens-Neste Oyj
-
Viesti Kirjoittaja Kamu »
On se noin, ja iTeknostahan noita Suomestakin saa ostella.strandell kirjoitti:Eli tämä on hieman off-topic mutta jos olen ymmärtänyt oikein niin iPhonen voi ostaa italiasta ilman kytkyä ja sellaista ja se on factory unlocked. Onko se niin?
iDrink - iPee - iFart - iEat - iSleep
Hanki pilvee - Dropbox - Klikkaa tästä: https://www.dropbox.com/referrals/NTMyNjk1OQ
¯`•.¸¸.><((((º> ¯`•.¸¸.><((((º> ¯`•.¸¸. ¯`•.¸¸.><((((º> ¯`•.
-
Viesti Kirjoittaja micqo »
Italiasta saa ja muualtakin ja jopa alle 600e. iTeknon hinnat on kyl aika suolaisia…Kamu kirjoitti:On se noin, ja iTeknostahan noita Suomestakin saa ostella.strandell kirjoitti:Eli tämä on hieman off-topic mutta jos olen ymmärtänyt oikein niin iPhonen voi ostaa italiasta ilman kytkyä ja sellaista ja se on factory unlocked. Onko se niin?
Omppuja vuodesta 2004
-
Sul vaan ei oo rahaa...micqo kirjoitti:Italiasta saa ja muualtakin ja jopa alle 600e. iTeknon hinnat on kyl aika suolaisia…Kamu kirjoitti:On se noin, ja iTeknostahan noita Suomestakin saa ostella.strandell kirjoitti:Eli tämä on hieman off-topic mutta jos olen ymmärtänyt oikein niin iPhonen voi ostaa italiasta ilman kytkyä ja sellaista ja se on factory unlocked. Onko se niin?

No ainahan parit pienet visiitit Italiaan hyvää tekee.
Hanki pilvee - Dropbox - Klikkaa tästä: https://www.dropbox.com/referrals/NTMyNjk1OQ
-
Viesti Kirjoittaja Kasimir »
Takuuhan siinä italian tuliaisessakin on, posti on keksittyKamu kirjoitti:Sul vaan ei oo rahaa...micqo kirjoitti:Italiasta saa ja muualtakin ja jopa alle 600e. iTeknon hinnat on kyl aika suolaisia…Kamu kirjoitti:On se noin, ja iTeknostahan noita Suomestakin saa ostella.strandell kirjoitti:Eli tämä on hieman off-topic mutta jos olen ymmärtänyt oikein niin iPhonen voi ostaa italiasta ilman kytkyä ja sellaista ja se on factory unlocked. Onko se niin?ITeknon hinnathan sisältävät sen tärkeän takuun, eli tuo hinta "jopa alle 600€" on äkkiä "jopa yli 1000€"...
No ainahan parit pienet visiitit Italiaan hyvää tekee.

-Kasimir
iMac 27"
iPod Touch 1st Generation
iMac 27"
-
Viesti Kirjoittaja micqo »
Olin sanomassa aivan samaa. Takuu seuraa tuotetta ostit sen sitten mistä vaan ja posti jne on keksitty minkä välityksellä voi hoitaa takuuasioiden hoitamisen jos tarve vaatii.
Mun pointti oli / lainaan hieman Gigantin slogania "Se nyt vaan on tyhmää maksaa liikaa".
Esim. Suomessa on myyjiä ketä myy Kreikasta / Italista tuotuja malleja jopa alle 600e. Italiasta suoraan tilattuna saa puhelinta n. 600e jne. Paikkoja / tapoja on monia. Jokainen tietty tekee miten parhaimmaks näkee…fiksu säästää, vähemmän fiksumpi maksaa "ilmasta".
edit…iTekno sisällyttää rahtikulut tuohon hintaan. Esimerkkinä voisin sanoa että Kreikan Vodafonelle toimittaa luuriin hintaan about parilla kympill, et tä siitä voi sitten alkaa miettimään mistä maksaa…
Mun pointti oli / lainaan hieman Gigantin slogania "Se nyt vaan on tyhmää maksaa liikaa".
Esim. Suomessa on myyjiä ketä myy Kreikasta / Italista tuotuja malleja jopa alle 600e. Italiasta suoraan tilattuna saa puhelinta n. 600e jne. Paikkoja / tapoja on monia. Jokainen tietty tekee miten parhaimmaks näkee…fiksu säästää, vähemmän fiksumpi maksaa "ilmasta".
edit…iTekno sisällyttää rahtikulut tuohon hintaan. Esimerkkinä voisin sanoa että Kreikan Vodafonelle toimittaa luuriin hintaan about parilla kympill, et tä siitä voi sitten alkaa miettimään mistä maksaa…
Viimeksi muokannut micqo, 13.5.2010 klo 11.52. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Omppuja vuodesta 2004
-
Aivan, mutta kantsii lukee täältä hiukka miten käytännössä toiminut. Ei oo porukalla ihan putkeen menneet noi Italiaanojen kanssa postitukset, ja vielä kun ottaa huomioon Italin postin "maineen".Kasimir kirjoitti:Takuuhan siinä italian tuliaisessakin on, posti on keksitty
-
Viesti Kirjoittaja Kasimir »
Kyllä se on käytännössä toiminut niin että kun ollaan lähetelty sinne niin takuu on saatu hoidettua (toki pitää itse maksaa postimaksut yms. mikä on väärin). Ymmärrän kyllä sen ettei takuu toimi Suomessa, vaikka pitäisi. Kyllä kai se iTeknokin lähettelee niitä postitse "kontaktilleen".Kamu kirjoitti:Aivan, mutta kantsii lukee täältä hiukka miten käytännössä toiminut. Ei oo porukalla ihan putkeen menneet noi Italiaanojen kanssa postitukset, ja vielä kun ottaa huomioon Italin postin "maineen".Kasimir kirjoitti:Takuuhan siinä italian tuliaisessakin on, posti on keksitty
-Kasimir
iMac 27"
iMac 27"
-
Viesti Kirjoittaja strong »
minähän ostin Applestoresta Vodafonen 3G-iPhoneeni AppleCaren, mutta toistaiseksi laitteen viat ovat niin pieniä etten ole vaivautunut selvittämään mihin tuon Vodafonen myymän iPHone postittaisin Applecaren puitteissa jos olisi todellista takuukorjaustarvetta.
-
Viesti Kirjoittaja Oliver53 »
Tosiaan jos ostat esim. suomalaiselta firmalta joka myy italialaisia niin takuun kanssa ei luulisi olevan ongelmia, mutta jos ostat yksityiseltä, niin itselläni ei ainakaan ole minkäänlaista käryä että miten se takuuhuolto onnistuu. Ja näiden vehkeiden kanssa se takuu on aika kullanarvoinen asia.
11 viestiä
• Sivu 1/1
Palaa sivulle “iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu”
Hyppää
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka