Juhannuksena pitäisi päästä mökillä tuijottamaan potkupalloa. Olisi tuollainen A-Link DTU -tikku (AF9015, vastaava kuin esim Fujitechin halpis), joka pelittää mainiosti The Tuben demoversiolla. Ei viitsisi maksaa parin päivän käytöstä 30 euroa.
Olen antanut itseni ymmärtää, että Front Rowssa saisi myös jollain konstilla digitelkkaritikut toimimaan. Jos saa, niin miten? Myös muut ilmaissoftavaihtoehdot kelpaisivat.
Digi-tv-palikat ja Front Row
Keskustelua Mac-yhteensopivista laitteista
4 viestiä
• Sivu 1/1
-
Digi-tv-palikat ja Front Row
Viesti Kirjoittaja Hehkulamppu »
-
Re: Digi-tv-palikat ja Front Row
Viesti Kirjoittaja Rauno Repomies »
Mua kiinnostaisi kovasti myös ilmainen/edullinen vaihtoehto EyeTV:lle, mulla on ylimääräinen Terratecin Cinergy T2-viritn, joka toimii EyeTv:ssä, mutta pelkkä EyeTv-softa maksaa enemmän, kuin Elgato paketti virittimineen. MBP:n kanssa en tarvitse kahta viritintä, softa riittää. Myös noita A-linkin tikkuja on parikin kappaletta hyllyssä.Hehkulamppu kirjoitti:Juhannuksena pitäisi päästä mökillä tuijottamaan potkupalloa. Olisi tuollainen A-Link DTU -tikku (AF9015, vastaava kuin esim Fujitechin halpis), joka pelittää mainiosti The Tuben demoversiolla. Ei viitsisi maksaa parin päivän käytöstä 30 euroa.
Olen antanut itseni ymmärtää, että Front Rowssa saisi myös jollain konstilla digitelkkaritikut toimimaan. Jos saa, niin miten? Myös muut ilmaissoftavaihtoehdot kelpaisivat.
Ylikomisarion jutut muuttuvat usein aina vain sekavammiksi ja runollisemmiksi, kunnes joku yleensä muistuttaa häntä ottamaan lääkkeensä...
-
Viesti Kirjoittaja getty »
Täällä sama homma. T2-viritin tarttis saada taas käyttöön, mutta ei huvittais maksaa hunajata softasta.Rauno Repomies kirjoitti: Mua kiinnostaisi kovasti myös ilmainen/edullinen vaihtoehto EyeTV:lle, mulla on ylimääräinen Terratecin Cinergy T2-viritn, joka toimii EyeTv:ssä, mutta pelkkä EyeTv-softa maksaa enemmän, kuin Elgato paketti virittimineen. MBP:n kanssa en tarvitse kahta viritintä, softa riittää. Myös noita A-linkin tikkuja on parikin kappaletta hyllyssä.
-
Viesti Kirjoittaja Rauno Repomies »
Laitoin tuonnel Video, televisio ja elokuvat palstalle tästä kyselyn, jos tärppäisi paremmin.getty kirjoitti:Täällä sama homma. T2-viritin tarttis saada taas käyttöön, mutta ei huvittais maksaa hunajata softasta.Rauno Repomies kirjoitti: Mua kiinnostaisi kovasti myös ilmainen/edullinen vaihtoehto EyeTV:lle, mulla on ylimääräinen Terratecin Cinergy T2-viritn, joka toimii EyeTv:ssä, mutta pelkkä EyeTv-softa maksaa enemmän, kuin Elgato paketti virittimineen. MBP:n kanssa en tarvitse kahta viritintä, softa riittää. Myös noita A-linkin tikkuja on parikin kappaletta hyllyssä.
Ylikomisarion jutut muuttuvat usein aina vain sekavammiksi ja runollisemmiksi, kunnes joku yleensä muistuttaa häntä ottamaan lääkkeensä...
4 viestiä
• Sivu 1/1
Palaa sivulle “Yleiskeskustelu laitteista”
Hyppää
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka